سینک گرانیتی سفید پیرامیس
4700000 موجود
توضیح محصول: <p>سینک های ظرفشویی از مواد اولیه متنوعی ساخته می‌شوند. از این رو انواع مختلفی از آنها همچون سینک های استیل، شیشه ای، چینی و گرانیتی توسط تولید کنندگان متعددی در داخل و خارج از کشور طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. انتخاب هر یک از این سینک ها می‌تواند بسته به نوع دکوراسیون به کار رفته در هر آشپزخانه صورت بگیرد. به طور مثال محصولی همچون <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%8447.html">سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل47</a> می‌تواند برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون اسپرت مناسب باشد.</p><p>اما سینک هایی که از گرانیت ساخته شده اند به ویژه سینک گرانیتی سفید برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند. جالب است بدانید این سینک ها در انواع مختلف تک، دو و سه لگنه به بازار عرضه می‌شوند و از گارانتی های بلند مدت نیز برخوردار هستند. سینک گرانیتی پیرامیس سفید همچون دیگر محصول مشابه خود <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B3.html">سینک گرانیتی توکار مشکی پیرامیس</a> ساخت کشور یونان است و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش شرکت الیچی روانه بازار می‌گردد.</p><h2>ساختار و ویژگی های ظاهری سینک گرانیتی سفید</h2><p>سینک گرانیتی سفید از گرانیت ساخته شده و سطحی ضد خش دارد. طراحی این سینک به گونه ای صورت گرفته است که محصول متشکل از دو لگن یک اندازه و یک سینی کوچک با شیارهایی موازی طول سینک باشد. دو لگنه بودن این محصول می‌تواند فضای لازم را جهت شستشوی ظروف برای مصرف کننده آن مهیا سازد و سینی نیز بهترین مکان برای قرار دادن میوه و سبزیجات پس از شستشو است. بدنه سینک پیرامیس به گونه ای ساخته شده است که این محصول در برابر ضربه مقاوم است و به راحتی شکسته نشده یا دچار خمیدگی نمی‌شود.</p><p>این سینک به صورت توکار در صفحه کابینت نصب می‌شود که برای انجام این کار تنها کافی است صفحه ام دی اف را به اندازه الگوی نصب این محصول برش داده و سینک را داخل صفحه جاسازی کنید. سپس باید جای سینک را با استفاده از بست های موجود در پک محصول محکم کرده و دور تا دور آن را با استفاده از چسب آکواریم ضد آب بپوشانید. پس از آن سیفون و اتصالات موجود در پک را به سینک گرانیتی سفید متصل کرده و با نصب شرآلات سینک از آن استفاده نمایید.</p><h3>ابعاد سینک گرانیتی سفید</h3><p>بدنه سینک گرانیتی سفید 116 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض دارد. این محصول دارای دو لگن هم اندازه به ابعاد 34.5*43*20 سانتی متر است که گنجایش کافی برای شستشوی ظروف را فراهم می‌سازند. این لگن ها مستطیل شکل هستند و عمقی مناسب دارند. هر دو لگن طولی به اندازه 74 سانتی متر را در محصول اشغال کرده اند و باقی طول سینک را حاشیه و سینی آن تشکیل می‌دهد. در نهایت گفتنی است این محصول دارای سیفون اتومات و خروجی ماشین ظرفشویی است و به همراه اتصاات سیفون، الگوی نصب و دفترچه راهنمای محصول به خریدار تحویل داده می‌شود.</p>
  • سینک گرانیتی سفید پیرامیس

سینک گرانیتی سفید از جمله سینک های دو لگنه گرانیتی است که توسط شرکت یونانی پیرامیس طراحی و ساخته شده است. این سینک ضد خش و مقاوم به ضربه است و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد. خدمات پس از فروش این محصول نیز توسط شرکت خدمات الیچی به خریداران ارائه می‌گردد.

سایزبندی کالا: 50*116 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: خدمات الیچی
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
شرکت سازنده
پیرامیس
کشور سازنده
یونان

معرفی محصول:

سینک های ظرفشویی از مواد اولیه متنوعی ساخته می‌شوند. از این رو انواع مختلفی از آنها همچون سینک های استیل، شیشه ای، چینی و گرانیتی توسط تولید کنندگان متعددی در داخل و خارج از کشور طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. انتخاب هر یک از این سینک ها می‌تواند بسته به نوع دکوراسیون به کار رفته در هر آشپزخانه صورت بگیرد. به طور مثال محصولی همچون سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل47 می‌تواند برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون اسپرت مناسب باشد.

اما سینک هایی که از گرانیت ساخته شده اند به ویژه سینک گرانیتی سفید برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند. جالب است بدانید این سینک ها در انواع مختلف تک، دو و سه لگنه به بازار عرضه می‌شوند و از گارانتی های بلند مدت نیز برخوردار هستند. سینک گرانیتی پیرامیس سفید همچون دیگر محصول مشابه خود سینک گرانیتی توکار مشکی پیرامیس ساخت کشور یونان است و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش شرکت الیچی روانه بازار می‌گردد.

ساختار و ویژگی های ظاهری سینک گرانیتی سفید

سینک گرانیتی سفید از گرانیت ساخته شده و سطحی ضد خش دارد. طراحی این سینک به گونه ای صورت گرفته است که محصول متشکل از دو لگن یک اندازه و یک سینی کوچک با شیارهایی موازی طول سینک باشد. دو لگنه بودن این محصول می‌تواند فضای لازم را جهت شستشوی ظروف برای مصرف کننده آن مهیا سازد و سینی نیز بهترین مکان برای قرار دادن میوه و سبزیجات پس از شستشو است. بدنه سینک پیرامیس به گونه ای ساخته شده است که این محصول در برابر ضربه مقاوم است و به راحتی شکسته نشده یا دچار خمیدگی نمی‌شود.

این سینک به صورت توکار در صفحه کابینت نصب می‌شود که برای انجام این کار تنها کافی است صفحه ام دی اف را به اندازه الگوی نصب این محصول برش داده و سینک را داخل صفحه جاسازی کنید. سپس باید جای سینک را با استفاده از بست های موجود در پک محصول محکم کرده و دور تا دور آن را با استفاده از چسب آکواریم ضد آب بپوشانید. پس از آن سیفون و اتصالات موجود در پک را به سینک گرانیتی سفید متصل کرده و با نصب شرآلات سینک از آن استفاده نمایید.

ابعاد سینک گرانیتی سفید

بدنه سینک گرانیتی سفید 116 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض دارد. این محصول دارای دو لگن هم اندازه به ابعاد 34.5*43*20 سانتی متر است که گنجایش کافی برای شستشوی ظروف را فراهم می‌سازند. این لگن ها مستطیل شکل هستند و عمقی مناسب دارند. هر دو لگن طولی به اندازه 74 سانتی متر را در محصول اشغال کرده اند و باقی طول سینک را حاشیه و سینی آن تشکیل می‌دهد. در نهایت گفتنی است این محصول دارای سیفون اتومات و خروجی ماشین ظرفشویی است و به همراه اتصاات سیفون، الگوی نصب و دفترچه راهنمای محصول به خریدار تحویل داده می‌شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی پیرامیس سفید
شرکت سازنده پیرامیس
ساخت یونان
نوع سینک توکار
نقاط قوت مقاوم در برابر ضربه
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات -
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 116*50 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک 34/5*43 سانتیمتر
رنگ سفید
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات -
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات دارای خروجی ماشین ظرفشویی
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک -
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات -

نقد و بررسی:

سینک پیرامیس بدنه ای سفید رنگ و ساخته شده از گرانیت دارد و پک آن به همراه اتصالات سیفون و بست های مخصوص برای نصب کالا به فروش می‌رسد.
لوازم جانبی همراه سینک گرانیتی سفید پیرامیس

این سینک 116 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض دارد و دارای دو لگن مستطیل شکل است که هر یک از آنها 34.5 سانتی متر عرض و 43 سانتی متر طول دارند و عمق آنها نیز به 20 سانتی متر می‌رسد.
ابعاد سینک گرانیتی سفید پیرامیس

سینی قرار گرفته در سینک طراحی ساده و شکیلی دارد و جهت سرریز آب به شیارهایی موازی طول محصول مجهز شده است. این بخش بهترین قسمت سینک برای قرار دادن میوه و سبزیجات پس از شستشو است.
صفحه شیب‌دار سینک گرانیتی سفید

برای بستن محصول تنها کافی است سینک ظرفشویی را از قسمت های تعیین شده در زیر سینی واطراف سینک به صفحه ام دی اف مربوطه در آشپزخانه متصل نمایید.
سهولت نصب سینک گرانیتی سفید پیرامیس


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
غلامرضا روانبخش

سلام دلیل اختلاف قیمت زیاد در چیست

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام قیمت سینک‌های گرانیتی بر اساس نوع مواد به کار رفته و طراحی تعیین می‌شود.

Ninaalizadeh

سلام ' روزتون بخیر من ۸ سال پیش از این مدل خریدم ' راضی بودم تا اینکه با وجود رعایت و دقتم کف سینک ترک خورد ' علتش چیه ؟ ممنون

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در بخش پشتیبانی فروشگاه فامیلا کالا تماس بگیرید.  02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه