سینک گرانیتی توکار مشکی پیرامیس
4700000 موجود
توضیح محصول: <p>سینک های گرانیتی از جمله محصولات مدرن آشپزخانه هستند که اغلب به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌گردند. این سینک ها نسبت به سینک های استیل همچون <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%AF%D9%84-158.html">سینک ظرفشویی اخوان توکارمدل 158</a> از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و همراه با ضمانت نامه های معتبر به بازار عرضه می‌شوند.به همین جهت تولید کنندگان بسیاری در داخل و خارج از کشور انواع سینک گرانیتی توکار را طراحی و به مصرف کنندگان ارائه می‌کنند. به طور مثال سینک گرانیتی پیرامیس ساخت کشور یونان است و گارانتی 24 ماهه دارد. همچنین گفتنی است خدمات پس از فروش این سینک را نیز شرکت خدمات الیچی بر عهده گرفته است.</p><p>در حالی که <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AF%D9%88-%D9%84%DA%AF%D9%86%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-520.html">سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 520</a> توسط یک تولید کننده ایرانی ساخته می‌شود. این سینک نیز از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و در ساخت آن از تکنولوژی روز آلمان استفاده شده است. از این رو از نظر کیفیت و کارایی با سینک گرانیتی توکار پیرامیس برابری می‌کند اما قیمتی به مراتب کمتر از این محصول دارد.</p><h2>مشخصات ظاهری سینک گرانیتی توکار پیرامیس</h2><p>بدنه سینک پیرامیس از گرانیت ساخته شده و ضد خش است. این ساختار متشکل از دو لگن هم اندازه و یک سینی است که شیارهایی موازی با طول سینک دارد. بدنه سینک مشکی رنگ بوده و دارای سیفون اتومات و خروجی تخلیه ماشین ظرفشویی است. این سینک همچنین دارای خدمات نصب است و همراه با اقلامی همچون سیفون، الگوی نصب و دفترچه راهنما به خریداران تحویل داده می‌شود.</p><p>سینک گرانیتی توکار پیرامیس طرحی ساده و دلنشین دارد. این سینک مستطیل شکل است و دارای دو لگن با ابعادی برابر است. در این میان لگن ها نیز ساختاری مستطیل شکل دارند و به گونه ای طراحی شده اند تا فضای کافی جهت شستشوی ظروف را برای مصرف کننده خود مهیا سازند.</p><h3>ابعاد و اندازه های به کار رفته در سینک گرانیتی توکار</h3><p>همانطور که گفتیم سینک گرانیتی توکار یک سینک دو لگنه با ابعاد یکسان است. هر یک از لگن های این سینک 34.5 سانتی متر عرض و 43 سانتی متر طول دارند و عمق آنها نیز معادل 20 سانتی متر است. هر دو لگن در کنار هم طولی معادل 74 سانتی متر را اشغال کرده اند و باقی بدنه سینک را نیز سینی آن تشکیل می‌دهد. ابعاد کلی محصول نیز برابر با 116*50 سانتی متر است.</p><p>برای نصب این محصول تنها کافی است صفحه کابینت مورد نظر خود را با استفاده از الگوی نصب سینک برش داده و سپس سینک پیرامیس را به صورت توکار در صفحه ام دی اف نصب نمایید. در گام بعدی سینک را از پایین به وسیله بست های موجود در پک محصول، به کابینت یونیت متصل کرده و اتصالات سیفون را به آن وصل کنید. در مرحله بعد می‌بایست دور سینک را با استفاده از چسب آکواریوم آبکاری نمایید تا مانع از نفوذ آب به بخش های داخلی کابینت شوید. در نهایت شیرآلات سینک را نیز نصب کرده و به راحتی از سینک ظرفشویی جدید خود استفاده نمایید.</p>
  • سینک گرانیتی توکار مشکی پیرامیس

سینک گرانیتی توکار از جمله سینک های ظرفشویی ساخته شده از گرانیت است که به صورت تک، دو یا سه لگنه به بازار عرضه می‌شود. مدل دو لگنه و مشکی این محصول ضد خش است و نصبی ساده و آسان دارد. این سینک همچنین از ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش نیز برخوردار است.

سایزبندی کالا: 116*50 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: خدمات الیچی
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
شرکت سازنده
پیرامیس
کشور سازنده
یونان

معرفی محصول:

سینک های گرانیتی از جمله محصولات مدرن آشپزخانه هستند که اغلب به صورت توکار در کابینت مربوطه نصب می‌گردند. این سینک ها نسبت به سینک های استیل همچون سینک ظرفشویی اخوان توکارمدل 158 از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و همراه با ضمانت نامه های معتبر به بازار عرضه می‌شوند.به همین جهت تولید کنندگان بسیاری در داخل و خارج از کشور انواع سینک گرانیتی توکار را طراحی و به مصرف کنندگان ارائه می‌کنند. به طور مثال سینک گرانیتی پیرامیس ساخت کشور یونان است و گارانتی 24 ماهه دارد. همچنین گفتنی است خدمات پس از فروش این سینک را نیز شرکت خدمات الیچی بر عهده گرفته است.

در حالی که سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 520 توسط یک تولید کننده ایرانی ساخته می‌شود. این سینک نیز از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و در ساخت آن از تکنولوژی روز آلمان استفاده شده است. از این رو از نظر کیفیت و کارایی با سینک گرانیتی توکار پیرامیس برابری می‌کند اما قیمتی به مراتب کمتر از این محصول دارد.

مشخصات ظاهری سینک گرانیتی توکار پیرامیس

بدنه سینک پیرامیس از گرانیت ساخته شده و ضد خش است. این ساختار متشکل از دو لگن هم اندازه و یک سینی است که شیارهایی موازی با طول سینک دارد. بدنه سینک مشکی رنگ بوده و دارای سیفون اتومات و خروجی تخلیه ماشین ظرفشویی است. این سینک همچنین دارای خدمات نصب است و همراه با اقلامی همچون سیفون، الگوی نصب و دفترچه راهنما به خریداران تحویل داده می‌شود.

سینک گرانیتی توکار پیرامیس طرحی ساده و دلنشین دارد. این سینک مستطیل شکل است و دارای دو لگن با ابعادی برابر است. در این میان لگن ها نیز ساختاری مستطیل شکل دارند و به گونه ای طراحی شده اند تا فضای کافی جهت شستشوی ظروف را برای مصرف کننده خود مهیا سازند.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در سینک گرانیتی توکار

همانطور که گفتیم سینک گرانیتی توکار یک سینک دو لگنه با ابعاد یکسان است. هر یک از لگن های این سینک 34.5 سانتی متر عرض و 43 سانتی متر طول دارند و عمق آنها نیز معادل 20 سانتی متر است. هر دو لگن در کنار هم طولی معادل 74 سانتی متر را اشغال کرده اند و باقی بدنه سینک را نیز سینی آن تشکیل می‌دهد. ابعاد کلی محصول نیز برابر با 116*50 سانتی متر است.

برای نصب این محصول تنها کافی است صفحه کابینت مورد نظر خود را با استفاده از الگوی نصب سینک برش داده و سپس سینک پیرامیس را به صورت توکار در صفحه ام دی اف نصب نمایید. در گام بعدی سینک را از پایین به وسیله بست های موجود در پک محصول، به کابینت یونیت متصل کرده و اتصالات سیفون را به آن وصل کنید. در مرحله بعد می‌بایست دور سینک را با استفاده از چسب آکواریوم آبکاری نمایید تا مانع از نفوذ آب به بخش های داخلی کابینت شوید. در نهایت شیرآلات سینک را نیز نصب کرده و به راحتی از سینک ظرفشویی جدید خود استفاده نمایید.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی پیرامیس مشکی
شرکت سازنده پیرامیس
ساخت یونان
نوع سینک توکار
نقاط قوت ضد خش
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات -
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 116*50 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک 34/5*43 سانتیمتر
رنگ مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات -
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات دارای خروجی تخلیه ماشین ظرفشویی
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک -
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات -

نقد و بررسی:

سینک گرانیتی پیرامیس دو لگنه است و پک اورجینال آن به همراه کلیه لوازم و اتصالات سیفون به خریدار تحویل داده می‌شود. این سینک مشکی رنگ و ضد خش است و از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.
لوازم نصب همراه سینک گرانیتی توکار مشکی پیرامیس

بدنه سینک پیرامیس 116 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض دارد. این ساختار متشکل از دو لگن و یک سینی است که لگن ها ابعادی برابر با 34.5*43 سانتی متر دارند و عمق هر یک از آنها نیز معادل 20 سانتی متر است.
سایز سینک گرانیتی توکار مشکی پیرامیس و ابعاد برش

ساختار هر دو لگن یک شکل و مستطیل مانند است که در فاصله اندکی از هم قرار گرفته اند و فضای کافی را برای مصرف کننده جهت شستشوی ظروف فراهم می‌سازند.
خروجی آب و تعداد لگن‌های سینک گرانیتی توکار مشکی

این سینک به راحتی و توسط بست های موجود در پک، از قسمت سینی و دور تا دور محصول، به کابینت مورد نظر متصل می‌گردد تا باقی مراحل نصب و آماده سازی آن انجام پذیرد.
گارانتی و خدمات پس از فروش سینک گرانیتی توکار پیرامیس

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
ضحی امیدوار

سلام ببخشید این سینک چون توکار هستش باعث اسیب دیدن سطح چوب اطرافش نمیشه

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر شیب مناسب سطح سینک و آب بندی مانع آسیب دیدگی صفحه کابینت می‌شود.

یکتا فارابی

سلام و عرض ادب من عاشق رنگ مشکی تجهیزات آشپزخانه هستم ولی متأسفانه رنگ کابینت هام سفیده به نظرتون سینک مشکی وسط کابینت سفید خوانایی داره؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه