سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 520
3900000 موجود
توضیح محصول: <p>همانطور که از نام سینک دو لگنه گرانیتی مشخص است این محصول یک سینک ساخته شده از سنگ گرانیت طبیعی است که به شکل دو لگنه به بازار عرضه می‌شود. البته تولیدکننده این نوع سینک یعنی شرکت ایرانی شاین، این محصول را در انواع مختلف سه و تک لگنه نیز به بازار عرضه کرده است. <a href="https://familakala.com/سینک-گرانیتی-تک-لگنه-شاین-مدل-521.html">سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521</a> از طول کمتری نسبت به سینک گرانیتی شاین مدل 520 دو لگن برخوردار است و به طور معمول در آشپزخانه های کوچکتر استفاده می‌شود. با این حال هر دو نوع این محصولات با کیفیتی مطلوب و ضمانت نامه 24 ماهه روانه بازار می‌شوند.<br><br>بدیهی است که سینک دو لگنه گرانیتی نسبت به سینک های چینی، استیل یا شیشه ای محصول جدیدتری است. به همین جهت در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود و توجه مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است. این مسئله همچنین سبب شده است تا تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری با ارائه این نوع محصول و حتی کالاهای مشابه و تقلبی آن نظیر سینک های فایبر گلاس به دنبال سهمی از این بازار برای خود باشند. جالب است بدانید در این میان شرکت شاین با استفاده از تکنولوژی آلمان در ساخت سینک های خود توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.</p><h2><strong>ساختار و ابعاد سینک دو لگنه گرانیتی مدل 520</strong></h2><p>بدنه سینک دو لگنه گرانیتی از درصدی پودر کوارتز، کمی رزین مرغوب کره ای و اکرلیک ساخته شده است. از این رو ساختار مستحکمی دارد که در 4 رنگ سفید، کرم، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. طراحی بدنه این محصول به گونه ای است که یک سینی آبچکان نیز در کنار دو لگن سینک قرار گرفته است. این سینی شیارهایی موازی شکلی دارد که به عمل سر ریز آب به لگن سینک ظرفشویی کمک به سزایی می‌نماید.<br><br>باقی اجزای تشکیل دهنده سینک گرانیتی مدل 520، شباهت بسیاری به ساختار دیگر محصول تولیدی این شرکت یعنی<a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AF%D9%88-%D9%84%DA%AF%D9%86%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-524.html"> سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 524</a> دارد. این شباهت به این صورت است که لگن ها در قرینه هم قرار گرفته اند و طرحی پروانه ای شکل را تشکیل می‌دهند. بدنه این سینک نیز همچون اغلب سینک های دو لگنه شاین 115 سانتی متر طول دارد. عرض و ارتفاع سینک نیز به ترتیب برابر با 50 و 20 سانتی متر است و لگن ها حجمی معادل 54 لیتر را در خود جای می‌دهند.</p><h2><strong>مشخصات فنی سینک دو لگنه گرانیتی شاین</strong></h2><p>بدنه این سینک به گونه ای طراحی شده است که هرگز لکی از قهوه یا چربی غذا بر روی آن باقی نمی‌ماند. این سینک همچنین ضد ضربه و ضد خش است و در برابر حرارت بالا مقاومت می‌کند. اثر ناپذیری ساختار سینک دو لگنه گرانیتی نسبت به انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی نیز از دیگر مشخصات بارز این محصول است. در نهایت گفتنی است این محصول جهت نصب ساده تر به همراه دفترچه راهنما، الگوی برش و لوازم سیفون به خریدار تحویل داده می‌شود.<br><br></p>
  • سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 520

سینک دو لگنه گرانیتی مدل 520 شاین از جمله سینک های ظرفشویی ساخت ایران است که طراحی منحصر به فردی دارد. این سینک همچنین نسبت به سایر محصولات مشابه خود در بازار قیمتی کاملاً مقرون به صرفه دارد و به سبب اینکه در 4 رنگ متفاوت کرم، سفید، دودی و مشکی به تولید می‌رسد، پاسخگوی سلیقه تمامی مشتریان خود است.

سایزبندی کالا: 50*115 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
3,900,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

همانطور که از نام سینک دو لگنه گرانیتی مشخص است این محصول یک سینک ساخته شده از سنگ گرانیت طبیعی است که به شکل دو لگنه به بازار عرضه می‌شود. البته تولیدکننده این نوع سینک یعنی شرکت ایرانی شاین، این محصول را در انواع مختلف سه و تک لگنه نیز به بازار عرضه کرده است. سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521 از طول کمتری نسبت به سینک گرانیتی شاین مدل 520 دو لگن برخوردار است و به طور معمول در آشپزخانه های کوچکتر استفاده می‌شود. با این حال هر دو نوع این محصولات با کیفیتی مطلوب و ضمانت نامه 24 ماهه روانه بازار می‌شوند.

بدیهی است که سینک دو لگنه گرانیتی نسبت به سینک های چینی، استیل یا شیشه ای محصول جدیدتری است. به همین جهت در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود و توجه مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است. این مسئله همچنین سبب شده است تا تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری با ارائه این نوع محصول و حتی کالاهای مشابه و تقلبی آن نظیر سینک های فایبر گلاس به دنبال سهمی از این بازار برای خود باشند. جالب است بدانید در این میان شرکت شاین با استفاده از تکنولوژی آلمان در ساخت سینک های خود توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

ساختار و ابعاد سینک دو لگنه گرانیتی مدل 520

بدنه سینک دو لگنه گرانیتی از درصدی پودر کوارتز، کمی رزین مرغوب کره ای و اکرلیک ساخته شده است. از این رو ساختار مستحکمی دارد که در 4 رنگ سفید، کرم، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. طراحی بدنه این محصول به گونه ای است که یک سینی آبچکان نیز در کنار دو لگن سینک قرار گرفته است. این سینی شیارهایی موازی شکلی دارد که به عمل سر ریز آب به لگن سینک ظرفشویی کمک به سزایی می‌نماید.

باقی اجزای تشکیل دهنده سینک گرانیتی مدل 520، شباهت بسیاری به ساختار دیگر محصول تولیدی این شرکت یعنی سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 524 دارد. این شباهت به این صورت است که لگن ها در قرینه هم قرار گرفته اند و طرحی پروانه ای شکل را تشکیل می‌دهند. بدنه این سینک نیز همچون اغلب سینک های دو لگنه شاین 115 سانتی متر طول دارد. عرض و ارتفاع سینک نیز به ترتیب برابر با 50 و 20 سانتی متر است و لگن ها حجمی معادل 54 لیتر را در خود جای می‌دهند.

مشخصات فنی سینک دو لگنه گرانیتی شاین

بدنه این سینک به گونه ای طراحی شده است که هرگز لکی از قهوه یا چربی غذا بر روی آن باقی نمی‌ماند. این سینک همچنین ضد ضربه و ضد خش است و در برابر حرارت بالا مقاومت می‌کند. اثر ناپذیری ساختار سینک دو لگنه گرانیتی نسبت به انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی نیز از دیگر مشخصات بارز این محصول است. در نهایت گفتنی است این محصول جهت نصب ساده تر به همراه دفترچه راهنما، الگوی برش و لوازم سیفون به خریدار تحویل داده می‌شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 520 دو لگن
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات دارای تکنولوژی آلمان
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 50*115 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید کرم طوسی مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات حجم لگن ها 54 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات تحمل حرارت تا 290 درجه سانتیگراد
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات -

نقد و بررسی:

بدنه سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 520 از دو لگن و یک سینی آبچکان ساخته شده است. این ساختار از 115 سانتی متر طول  و 50 سانتی متر عرض برخوردار است و عمق هر یک از لگن های تعبیه شده در آن نیز 20 سانتی متر است.

لگن های تعبیه شده در سینک مدل 520 شاین به صورت قرینه در کنار هم قرار گرفته اند و طرحی پروانه ای شکل دارند. همچنین گفتنی است این لگن ها حجمی معادل 54 لیتر را در خود جای می‌دهند.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
پروانه

سلام، آیا سینک های گرانیتی امکان نصب جامایع ای را دارند؟

مدیر سایت

بله شما می‌توانید در این نوع از سینک های ظرفشویی نیز جا مایع دلخواه خود را نصب کنید.

سیروس قریشی

منظورتان از سینک گرانیتی موادی در معرفی کالا چیست ؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام سینک گرانیتی به محصولاتی گفته می‌شود که از موادی چون گرانیت و رزین ساخته شده، ضد خش بوده و تا دمای 350 درجه فارنهایت مقاوم هستند. جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با مزایای انواع سینک گرانیتی کلیک کنید.

زهرا نظری

سلام روز به خیر برای آب بندی و تماس کمتر این سبک سینک ها با کابینت های اطراف دقیقا باید چه کاری انجام بدیم؟ چون تماس مستقیم با کابینت دارند به بافت چوبی کابینت آسیب می زنند. کابینت من کمی باد کرده!

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام آببندی انواع مدل‌های سینک ظرفشویی (روکار، توکار یا کورین) با چسب مخصوص آب بندی انجام می‌شود. معمولا سوراخ روی صفحه با نصب قرنیز ایجاد شده و همین موضوع باعث بادکردن رویه کابینت می‌شود. پیشنهاد میکنیم حتما این سوراخ‌ها را شناسایی کرده و از چسب مناسب جهت پوشش آن‌ها استفاده کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه