سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 524
4550000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>سینک گرانیتی دو لگنه تازه ترین نوع سینک ظرفشویی است که بدنه آن بر پایه سنگ گرانیتی طبیعی، رزین و اکرلیک ساخته شده است. این نوع سینک در ساختار ظاهری تفاوت چندانی با سینک های شیشه ای، چینی و یا استیل ندارد و می‌تواند همانند <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-215.html">سینک ظرفشویی استیل البرز توکار مدل 215</a> در مدل های دو، سه یا تک لگنه تولید و به بازار عرضه شود. بنابراین آنچه یک سینک گرانیتی را منحصر به فرد می‌سازد چیزی فراتر از طراحی ظاهری آن است و مشخصاً به مواد تشکیل دهنده بدنه و ساختار آن مربوط می‌شود.</p><p>سینک ظرفشویی مدل 524 محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی شاین است که محصولات خود را با تکنولوژی آلمان روانه بازار می‌کند. این محصول از جمله سینک های دو لگنه است از این رو فضای لازم جهت شستشوی ظروف، سبزیجات و... را به راحتی برای مصرف کننده خود فراهم می‌سازد. در نهایت گفتنی است سینک 524 شاین همچون دیگر محصولات این شرکت نظیر (سینک گرانیتی شاین مدل 525 دو لگن) در رنگ های کرم، طوسی و مشکی و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد.</p><h2><strong>سینک دو لگنه مدل 524 در یک نگاه</strong></h2><p>اولین نکته حائز اهمیت در خرید یک سینک گرانیتی، امکان تشخیص آن از محصولات مشابه ساخته شده از فایبرگلاس است. این دو نوع سینک هر چند که در ظاهر شباهت بسیاری به یکدیگر دارند اما در حقیقت ساختار سینک های تولید شده از فایبرگلاس، پلاستیک است در حالی که یک سینک ظرفشویی گرانیتی از سنگ ساخته شده است. همین ویژگی در ظاهر کوچک سبب ایجاد تفاوت های عمده ای در این دو نوع محصول می‌گردد. به طور مثال خاصیت ضد خش بودن در سینک های ظرفشویی گرانیتی یک ویژگی قابل توجه است که در سینک های فایبرگلاس وجود ندارد.</p><p>تفاوت فاحش وزن بدنه این دو نوع سینک نیز با هم موجب می‌گردد که سینک های فایبرگلاس در طی زمان دچار تغییر شکل و خمیدگی گردند در حالی که بروز این اتفاق در بدنه سینک های گرانیتی تقریباً غیر ممکن است. مقاومت در برابر دما نیز دیگر مزیتی است که سینک های گرانیتی اصل نسبت به سایر محصولات مشابه یا تقلبی خود دارند. این ویژگی موجب می‌شود تا مصرف کننده هرگز نگرانی ای از بابت تغییر شکل، رنگ و یا حتی شکستگی سینک در مواجه با ظروف و دیگ های داغ نداشته باشد.</p><h3><strong>ساختار و ابعاد سینک گرانیتی شاین</strong></h3><p>همانطور که گفتیم سینک 524 شاین یک سینک دو لگنه است که ساختاری پروانه شکل دارد. به عبارت دیگر هر دو لگن این سینک که از ابعاد یکسانی برابر هستند به گونه ای در کنار هم قرار گرفته که شکلی متقارن و شبیه به بال های یک پروانه را تشکیل داده اند. البته این ساختار تنها به دو لگن ختم نمی‌شود و این محصول به یک سینی نیز مجهز است. اندازه کلی محصول برابر با 115*50*22 سانتی متر و ظرفیت لگن ها نیز 62 لیتر است. در پایان یادآور می‌شویم بسته بندی اورجینال این محصول همراه با دفترچه راهنما و لوازم سیفون به خریدار تحویل می‌گردد.</p><!--EndFragment-->
  • سینک دو لگنه گرانیتی شاین مدل 524

سینک دو لگنه شاین مدل 524 از جمله سینک های ظرفشویی ساخته شده از گرانیت است. این محصول تولید ایران بوده و در رنگ های متنوع کرم، سفید، دودی و مشکی روانه بازار می‌شود. این نوع سینک همچنین از گارانتی 24 ماهه برخوردار است و نسبت به سایر محصولات مشابه خود، قیمتی کاملاً مقرون به صرفه دارد.

سایزبندی کالا: 50*115 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
4,550,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سینک گرانیتی دو لگنه تازه ترین نوع سینک ظرفشویی است که بدنه آن بر پایه سنگ گرانیتی طبیعی، رزین و اکرلیک ساخته شده است. این نوع سینک در ساختار ظاهری تفاوت چندانی با سینک های شیشه ای، چینی و یا استیل ندارد و می‌تواند همانند سینک ظرفشویی استیل البرز توکار مدل 215 در مدل های دو، سه یا تک لگنه تولید و به بازار عرضه شود. بنابراین آنچه یک سینک گرانیتی را منحصر به فرد می‌سازد چیزی فراتر از طراحی ظاهری آن است و مشخصاً به مواد تشکیل دهنده بدنه و ساختار آن مربوط می‌شود.

سینک ظرفشویی مدل 524 محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی شاین است که محصولات خود را با تکنولوژی آلمان روانه بازار می‌کند. این محصول از جمله سینک های دو لگنه است از این رو فضای لازم جهت شستشوی ظروف، سبزیجات و... را به راحتی برای مصرف کننده خود فراهم می‌سازد. در نهایت گفتنی است سینک 524 شاین همچون دیگر محصولات این شرکت نظیر (سینک گرانیتی شاین مدل 525 دو لگن) در رنگ های کرم، طوسی و مشکی و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد.

سینک دو لگنه مدل 524 در یک نگاه

اولین نکته حائز اهمیت در خرید یک سینک گرانیتی، امکان تشخیص آن از محصولات مشابه ساخته شده از فایبرگلاس است. این دو نوع سینک هر چند که در ظاهر شباهت بسیاری به یکدیگر دارند اما در حقیقت ساختار سینک های تولید شده از فایبرگلاس، پلاستیک است در حالی که یک سینک ظرفشویی گرانیتی از سنگ ساخته شده است. همین ویژگی در ظاهر کوچک سبب ایجاد تفاوت های عمده ای در این دو نوع محصول می‌گردد. به طور مثال خاصیت ضد خش بودن در سینک های ظرفشویی گرانیتی یک ویژگی قابل توجه است که در سینک های فایبرگلاس وجود ندارد.

تفاوت فاحش وزن بدنه این دو نوع سینک نیز با هم موجب می‌گردد که سینک های فایبرگلاس در طی زمان دچار تغییر شکل و خمیدگی گردند در حالی که بروز این اتفاق در بدنه سینک های گرانیتی تقریباً غیر ممکن است. مقاومت در برابر دما نیز دیگر مزیتی است که سینک های گرانیتی اصل نسبت به سایر محصولات مشابه یا تقلبی خود دارند. این ویژگی موجب می‌شود تا مصرف کننده هرگز نگرانی ای از بابت تغییر شکل، رنگ و یا حتی شکستگی سینک در مواجه با ظروف و دیگ های داغ نداشته باشد.

ساختار و ابعاد سینک گرانیتی شاین

همانطور که گفتیم سینک 524 شاین یک سینک دو لگنه است که ساختاری پروانه شکل دارد. به عبارت دیگر هر دو لگن این سینک که از ابعاد یکسانی برابر هستند به گونه ای در کنار هم قرار گرفته که شکلی متقارن و شبیه به بال های یک پروانه را تشکیل داده اند. البته این ساختار تنها به دو لگن ختم نمی‌شود و این محصول به یک سینی نیز مجهز است. اندازه کلی محصول برابر با 115*50*22 سانتی متر و ظرفیت لگن ها نیز 62 لیتر است. در پایان یادآور می‌شویم بسته بندی اورجینال این محصول همراه با دفترچه راهنما و لوازم سیفون به خریدار تحویل می‌گردد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 524 دو لگن
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات -
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 50*115 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 22 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید کرم طوسی مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات حجم لگن ها 62 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات تکنولوژی روز آلمان
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات بسته بندی محکم

نقد و بررسی:

سینک دو لگنه شاین از جمله محصولاتی است که در طراحی خود یک سینی آبچکان را نیز جای داده است. این سینک 115 سانتی متر طول داشته و عرض آن معادل 50 سانتی متر است. عمق لگن های تعبیه شده در محصول نیز برابر با 22 سانتی متر است.

ساختار متقارن و منحنی شکل لگن ها به خوبی در کنار هم قرار گرفته و شکلی شبیه به بال های یک پروانه را ایجاد کرده اند. این لگن ها همچنین ابعادی یکسان دارند و حجم آنها برابر با 62 لیتر است.


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه