سطل کابینتی بزرگ مدل 842
0 موجود
توضیح محصول: <p>وجود سطل های زباله امروزه در همه نوع آشپزخانه، به جهت تولید پسماند غذا و نیاز به محلی برای نگهداری موقت آنها ضروری است. حال این سطل ها ممکن است از جمله سطل های کوچک پدالی باشند و در گوشه ای از آشپزخانه جای بگیرند یا از دسته سطل های زباله کابینتی بوده و با قرار گرفتن در فضای داخلی یونیت، در تامین زیبایی محیط نیز موثر عمل کنند. چرا که سطل های کابینتی به طور ویژه برای قرار گرفتن در فضای داخلی کابینت زیر سینک طراحی شده اند و به صورت کشویی در کابینت جابجا می‌شوند.</p><p>این سطل ها ممکن است همچون <a href="https://familakala.com/%D8%B3%D8%B7%D9%84-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-25-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3.html">سطل زباله زیر سینک 25 لیتری پارس</a> تک مخزنه باشند یا با در اختیار داشتن چند مخزن، فضای کافی را جهت تفکیک انواع زباله فراهم آورند. سطل های چند مخزنه نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B3%D8%B7%D9%84-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84808-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9.html">سطل زباله دو مخزنه مدل 808 کوچک</a> اغلب طوسی رنگ هستند و همراه با ضمانت نامه های معتبر روانه بازار می‌گردند. سطل کابینتی آدلان مدل 842 نیز از جمله محصولات چند مخزنه است که با قیمت مناسب و گارانتی 30 ماهه به فروش می‌رسد.</p><h2>ویژگی ها ظاهری سطل کابینتی مدل 842</h2><p>سطل کابینتی آدلان از جمله محصولات ساخت ایران است که از کیفیتی مطلوب و خدمات پس از فروش برخوردار است. این سطل دو مخزنه است و فضای کافی را جهت تفکیک زباله های تر و خشک فراهم می‌سازد. بدیهی است که این امر می‌تواند به آماده سازی زباله ها جهت بازیافت نیز کمک به سزایی نماید. به همین جهت، سطل کابینتی آدلان مدل 842 مورد توجه جمع کثیری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. جالب است بدانید این محصول به گونه ای طراحی شده است که در آن، امکان نصب درب کابینت وجود ندارد و درب یونیت سطل می‌بایست به شکل لولایی باز و بسته شود.</p><p>همچنین گفتنی است بدنه این سطل، ساختاری از فلز و پلاستیک دارد که هر دو به رنگ طوسی مزین شده اند. بدین ترتیب بخش فلزی، چهارچوب کار را می‌سازد و مخازن پلاستیکی درون آن جای می‌گیرند. این محصول همچنین جهت تامین بهداشت و جلوگیری از پخش شدن بوی بد زباله به دربی فلزی مجهز شده است که پس از به داخل راندن مخازن روی آنها قرار می‌گیرد. میله ای مفتولی شکل نیز در جلوی مخازن قرار گرفته که انتهای آن به چهارچوب فلزی کار متصل است. این میله، از افتادن یا تکان خوردن سطل ها در هنگام بیرون کشیدن یا به داخل راندن محصول، جلوگیری می‌کند. بنابراین وجود آن در بدنه سطل ضرورت دارد.</p><h2>ابعاد و نحوه نصب سطل کابینتی مدل 842</h2><p>اندازه کلی بدنه سطل کابینتی مدل 842 برابر با 46.2*39.5*35.8 سانتی متر است. این محصول دارای دو مخزن با ابعاد برابر است که هر یک از آنها 29 سانتی متر طول، 20 سانتی متر عرض و 36 سانتی متر عمق دارند. ظرفیت مخازن نیز 34 لیتری بوده و جهت تفکیک زباله مناسب هستند.</p><p>پروسه نصب این محصول بسیار ساده است و برای این کار تنها کافی است چهارچوب فلزی کار را از نقاط تعیین شده به کف یونیت مورد نظر پیچ کنید. سپس مخازن پلاستیکی طوسی رنگ را در جای خود قرار داده و از سطل زباله کابینتی خود استفاده کنید.</p>
  • سطل کابینتی بزرگ مدل 842

سطل کابینتی از جمله سطل های زباله ریلی ساخت ایران است که در کابینت زیر سینک ظرفشویی نصب می‌گردد. این سطل دو مخزنه است و فضای کافی را جهت تفکیک زباله ها فراهم می‌سازد. این محصول همچنین دارای گارانتی 30 ماهه است و همراه با خدمات پس از فروش روانه بازار می‌شود.

سایزبندی کالا: 35/8*39/5*46/2 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

وجود سطل های زباله امروزه در همه نوع آشپزخانه، به جهت تولید پسماند غذا و نیاز به محلی برای نگهداری موقت آنها ضروری است. حال این سطل ها ممکن است از جمله سطل های کوچک پدالی باشند و در گوشه ای از آشپزخانه جای بگیرند یا از دسته سطل های زباله کابینتی بوده و با قرار گرفتن در فضای داخلی یونیت، در تامین زیبایی محیط نیز موثر عمل کنند. چرا که سطل های کابینتی به طور ویژه برای قرار گرفتن در فضای داخلی کابینت زیر سینک طراحی شده اند و به صورت کشویی در کابینت جابجا می‌شوند.

این سطل ها ممکن است همچون سطل زباله زیر سینک 25 لیتری پارس تک مخزنه باشند یا با در اختیار داشتن چند مخزن، فضای کافی را جهت تفکیک انواع زباله فراهم آورند. سطل های چند مخزنه نظیر سطل زباله دو مخزنه مدل 808 کوچک اغلب طوسی رنگ هستند و همراه با ضمانت نامه های معتبر روانه بازار می‌گردند. سطل کابینتی آدلان مدل 842 نیز از جمله محصولات چند مخزنه است که با قیمت مناسب و گارانتی 30 ماهه به فروش می‌رسد.

ویژگی ها ظاهری سطل کابینتی مدل 842

سطل کابینتی آدلان از جمله محصولات ساخت ایران است که از کیفیتی مطلوب و خدمات پس از فروش برخوردار است. این سطل دو مخزنه است و فضای کافی را جهت تفکیک زباله های تر و خشک فراهم می‌سازد. بدیهی است که این امر می‌تواند به آماده سازی زباله ها جهت بازیافت نیز کمک به سزایی نماید. به همین جهت، سطل کابینتی آدلان مدل 842 مورد توجه جمع کثیری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. جالب است بدانید این محصول به گونه ای طراحی شده است که در آن، امکان نصب درب کابینت وجود ندارد و درب یونیت سطل می‌بایست به شکل لولایی باز و بسته شود.

همچنین گفتنی است بدنه این سطل، ساختاری از فلز و پلاستیک دارد که هر دو به رنگ طوسی مزین شده اند. بدین ترتیب بخش فلزی، چهارچوب کار را می‌سازد و مخازن پلاستیکی درون آن جای می‌گیرند. این محصول همچنین جهت تامین بهداشت و جلوگیری از پخش شدن بوی بد زباله به دربی فلزی مجهز شده است که پس از به داخل راندن مخازن روی آنها قرار می‌گیرد. میله ای مفتولی شکل نیز در جلوی مخازن قرار گرفته که انتهای آن به چهارچوب فلزی کار متصل است. این میله، از افتادن یا تکان خوردن سطل ها در هنگام بیرون کشیدن یا به داخل راندن محصول، جلوگیری می‌کند. بنابراین وجود آن در بدنه سطل ضرورت دارد.

ابعاد و نحوه نصب سطل کابینتی مدل 842

اندازه کلی بدنه سطل کابینتی مدل 842 برابر با 46.2*39.5*35.8 سانتی متر است. این محصول دارای دو مخزن با ابعاد برابر است که هر یک از آنها 29 سانتی متر طول، 20 سانتی متر عرض و 36 سانتی متر عمق دارند. ظرفیت مخازن نیز 34 لیتری بوده و جهت تفکیک زباله مناسب هستند.

پروسه نصب این محصول بسیار ساده است و برای این کار تنها کافی است چهارچوب فلزی کار را از نقاط تعیین شده به کف یونیت مورد نظر پیچ کنید. سپس مخازن پلاستیکی طوسی رنگ را در جای خود قرار داده و از سطل زباله کابینتی خود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل کابینتی مدل 842
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع سطل توکار
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد سطل 35.8*46.2*39.2 سانتیمتر
ارتفاع 39.5 سانتیمتر
عرض 46.2 سانتیمتر
عمق 35.8 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ 20*29*36 سانتیمتر
ابعاد مخزن کوچک -
جنس بدنه فلز
جنس مخزن پلاستیک
رنگ طوسی
کاربرد داخل کابینت
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن 34 لیتر
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

سطل کابیتی آدلان از جمله سطل های زباله چند مخزنه است که وجود همین مخازن متعدد در این کالا سبب می‌شود تا مصرف کننده بتواند از این نوع سطل علاوه بر جمع آوری پسماند، به عنوان محلی برای تفکیک زباله نیز استفاده نماید.
Image title


بدنه فلزی محصول از یک چهارچوب درب دار به اندازه 46.2*39.5*35.8 سانتی متر ساخته شده است. این محصول همچنین دارای دو مخزن 34 لیتری به طول 29 سانتی متر، عرض 20 سانتی متر و عمقی معادل 36 سانتی متر است.
Image title

تمیز کردن سطل بسیار ساده و راحت صورت می‌پذیرد و برای این کار تنها کافی است چهارچوب بدنه را به همراه مخازن آن از کابینت بیرون بکشید و سپس آنها را از ساختار فلزی محصول خارج سازید. با این کار می‌توانید مقدار زباله انباشته شده در مخزن را خالی کرده و به طبع آن را تمیز کنید.


Image title

برای نصب این محصول ابتدا چهارچوب فلزی آن را با استفاده از یک دریل به کف یونیت پیچ کنید و سپس مخازن پلاستیکی سطل را در جای مخصوص به خود قرار دهید.

Image title


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه