سطل زباله زیر سینک 12 لیتری متوسط دکوچی کد 50
1050000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p style="text-align: justify;">همانطور که از نام "<strong>سطل زباله زیر سینک</strong>" پیدا است این محصول، کالایی است که به منظور جایگذاری در کابینت زیر سینک ظرفشویی، طراحی و تولید شده است. علت جایگذاری این محصول در چنین مکانی این است که عملاً کابینتی که سینک ظرفشویی در آن قرار گرفته، بهترین مکان برای مصرف کننده آن جهت آماده سازی مواد اولیه غذا و جداسازی دور ریز احتمالی آنها است. از سوی دیگر این یونیت به طور معمول به اجاق گاز یعنی همان محل پخت و آماده سازی غذا نیز نزدیک است. از این رو بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان داخلی بر این باورند که یونیت قرار گرفته در این بخش یعنی زیر سینک، مکان مناسبی جهت نصب انواع سطل زباله و انباشت پسماندهای خانگی است.</p><p style="text-align: justify;">این یونیت همچنین این قابلیت را دارد که با نصب محصولاتی همچون <a class="rds_hl_nofollow" href="https://familakala.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D8%B3%D8%B7%D9%84-%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%87" rel="nofollow" target="_blank">سطل زباله ریلی کابینت</a> سیمتال مدل 3 مخزنه در آن، از این محیط جهت تفکیک و جداسازی مواد بازیافتی نیز بهره گرفته شود. با این حال اگر با محدودیت فضا در این بخش مواجه هستید می‌توانید به جای سطل های چند مخزنه از انواع سطل زباله تک مخزنه نظیر سطل زباله زیر سینک دکوچی استفاده نمایید. این سطل که کوچکترین سایز از سری سطل های زباله توکار دکوچی  است، ساخت ایران بوده و با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه روانه بازار می‌گردد.</p><h2 style="text-align: justify;">ساختار و مشخصات فنی سطل زباله زیر سینک دکوچی </h2><p style="text-align: justify;">بدنه سطل زباله توکار دکوچی از دو ماده اصلی یعنی پلاستیک و فلز ساخته شده است. به این معنی که چهارچوب و پایه های نگهدارنده در این محصول از جنس فلز بوده و تنها مخزن تعبیه شده در ساختار آن، از پلاستیک فشرده طوسی رنگ ساخته شده است. این مخزن همچنین مجهز به یک دسته مفتولی شکل است که به جابجایی سطل به هنگام بیرون کشیدن آن از چهارچوب، کمک به سزایی می‌نماید.</p><p style="text-align: justify;">از آنجایی که سطل زباله زیر سینک دکوچی از جمله تجهیزات ریلی آشپزخانه است. کیفیت و نوع ریل به کار رفته در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت تولیدکننده ایرانی این محصول با به کارگیری ریل های ساچمه ای در آن، موجب شده است تا مصرف کننده این کالا دیگر نگرانی از بابت حرکت روان سطل درون کابینت یا وزن انباشته شده در مخزن آن نداشته باشد. در پایان گفتنی است این نوع ریل در سایر محصولات این شرکت تولیدی همچون سطل زباله توکار دکوچی مدل 36 لیتری نیز به کار گرفته شده است.</p><h2 style="text-align: justify;">ابعاد سطل زباله زیر سینک مدل 12 لیتری</h2><p style="text-align: justify;">مخزن طراحی شده برای این نوع سطل زباله توکار، ظرفیتی برابر با 12 لیتر دارد. از این رو این سطل در دسته سطل های زباله کوچک طبقه بندی می‌گردد و ابعادی معادل 32*31*35.5 سانتیمتر دارد. چهارچوب فلزی کار نیز 32 سانتی متر عمق، 35.5 سانتی متر ارتفاع و 31 سانتی متر عرض دارد که به طور معمول در یونیت هایی با فضای اشغال شده عادی توسط سیفون و اتصالات سینک جای می‌گیرد.</p><!--EndFragment-->
  • سطل زباله زیر سینک 12 لیتری متوسط دکوچی کد 50

سطل زباله زیر سینک 12 لیتری متوسط دکوچی کد 50

سایزبندی کالا: 32*31*35.5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 1 سال
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
1,050,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
دکوچی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

همانطور که از نام "سطل زباله زیر سینک" پیدا است این محصول، کالایی است که به منظور جایگذاری در کابینت زیر سینک ظرفشویی، طراحی و تولید شده است. علت جایگذاری این محصول در چنین مکانی این است که عملاً کابینتی که سینک ظرفشویی در آن قرار گرفته، بهترین مکان برای مصرف کننده آن جهت آماده سازی مواد اولیه غذا و جداسازی دور ریز احتمالی آنها است. از سوی دیگر این یونیت به طور معمول به اجاق گاز یعنی همان محل پخت و آماده سازی غذا نیز نزدیک است. از این رو بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان داخلی بر این باورند که یونیت قرار گرفته در این بخش یعنی زیر سینک، مکان مناسبی جهت نصب انواع سطل زباله و انباشت پسماندهای خانگی است.

این یونیت همچنین این قابلیت را دارد که با نصب محصولاتی همچون سطل زباله ریلی کابینت سیمتال مدل 3 مخزنه در آن، از این محیط جهت تفکیک و جداسازی مواد بازیافتی نیز بهره گرفته شود. با این حال اگر با محدودیت فضا در این بخش مواجه هستید می‌توانید به جای سطل های چند مخزنه از انواع سطل زباله تک مخزنه نظیر سطل زباله زیر سینک دکوچی استفاده نمایید. این سطل که کوچکترین سایز از سری سطل های زباله توکار دکوچی  است، ساخت ایران بوده و با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه روانه بازار می‌گردد.

ساختار و مشخصات فنی سطل زباله زیر سینک دکوچی

بدنه سطل زباله توکار دکوچی از دو ماده اصلی یعنی پلاستیک و فلز ساخته شده است. به این معنی که چهارچوب و پایه های نگهدارنده در این محصول از جنس فلز بوده و تنها مخزن تعبیه شده در ساختار آن، از پلاستیک فشرده طوسی رنگ ساخته شده است. این مخزن همچنین مجهز به یک دسته مفتولی شکل است که به جابجایی سطل به هنگام بیرون کشیدن آن از چهارچوب، کمک به سزایی می‌نماید.

از آنجایی که سطل زباله زیر سینک دکوچی از جمله تجهیزات ریلی آشپزخانه است. کیفیت و نوع ریل به کار رفته در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت تولیدکننده ایرانی این محصول با به کارگیری ریل های ساچمه ای در آن، موجب شده است تا مصرف کننده این کالا دیگر نگرانی از بابت حرکت روان سطل درون کابینت یا وزن انباشته شده در مخزن آن نداشته باشد. در پایان گفتنی است این نوع ریل در سایر محصولات این شرکت تولیدی همچون سطل زباله توکار دکوچی مدل 36 لیتری نیز به کار گرفته شده است.

ابعاد سطل زباله زیر سینک مدل 12 لیتری

مخزن طراحی شده برای این نوع سطل زباله توکار، ظرفیتی برابر با 12 لیتر دارد. از این رو این سطل در دسته سطل های زباله کوچک طبقه بندی می‌گردد و ابعادی معادل 32*31*35.5 سانتیمتر دارد. چهارچوب فلزی کار نیز 32 سانتی متر عمق، 35.5 سانتی متر ارتفاع و 31 سانتی متر عرض دارد که به طور معمول در یونیت هایی با فضای اشغال شده عادی توسط سیفون و اتصالات سینک جای می‌گیرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله زیر سینک 12 لیتری متوسط دکوچی کد 50
شرکت سازنده دکوچی
ساخت ایران
نوع سطل توکار
گارانتی 1سال
مشخصات فنی
ابعاد سطل 32*31*35.5 سانتیمتر
ارتفاع 35.5 سانتیمتر
عرض 31 سانتیمتر
عمق 32 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ -
ابعاد مخزن کوچک -
جنس بدنه فلزی
جنس مخزن پلاستیک
رنگ طوسی
کاربرد داخل کابینت
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن 12 لیتر
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

سطل زباله توکار دکوچی از جمله تجهیزات ریلی کابینت است که به راحتی در کابینت زیر سینک ظرفشویی جای می‌گیرد. این محصول نقش مهمی را در تامین بهداشت خانه و خانواده ایفا کرده و به بهینه سازی فضای داخلی کابینت نیز کمک به سزایی می‌نماید.
سطل زباله  ی پارس

این محصول از جمله سطل های تک مخزنه است که گنجایشی معادل 12 لیتر دارد. مخزن پلاستیکی این نوع سطل با ابعادی معادل32*31*35.5   سانتیمتر  به راحتی در چهارچوب فلزی آن که 32  سانتی متر عمق، 35.5 سانتی متر ارتفاع و 31 سانتی متر عرض دارد، جای می‌گیرد.
سایزبندی سطل زباله 12 لیتری پارس

تعبیه ریل ساچمه ای در این محصول به حرکت روان آن به هنگام بیرون کشیدن از کابینت یا داخل راندن آن کمک کرده و مقدمات استفاده کشویی از سطل را فراهم می‌سازد.
داشتن ریل سطل زباله زیر سینک 25 لیتری پارس

برای نصب این محصول تنها کافی است دو پایه فلزی تعبیه شده در آن را با استفاده از پیچ به کف یونیت مورد نظر متصل کرده و بدین ترتیب از لغزش یا جابجایی چهارچوب آن در کابینت جلوگیری نمایید.
نصب سطل زباله زیر سینک 25 لیتری پارس

توجه به میزان فضای اشغال شده توسط سیفون و اتصالات سینک جهت تخمین فضای باقی مانده در یونیت برای نصب محصول از جمله نکاتی است که می‌بایست قبل از خرید کالا به آن توجه نمایید.
سطل زباله زیر سینک 25 لیتری پارس

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مازیار رفیعی

سلام می‌خواستم بدونم سطل های زباله داخل کابینت رو میشه جابجا هم کرد؟

مدیر سایت

تمامی سطل های ریلی داخل کابینت که با استفاده از پیچ در یونیت مربوطه نصب می‌گردند، قابلیت جابجایی دارند. برای این کار تنها کافی است پیچ هایی که بدنه به وسیله آنها به کابینت متصل شده است را باز کنید و سطل را در مکان دیگری نصب نمایید.

Powered by Froala Editor

ZZ

سلام میخواستم بدونم مخزن فلزی، زنگ نمیزند؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام مخزن این سطل زباله پلاستیکی است.

نسیم حیدری

باسلام میخاستم بدونم حتما باید با پیچ بسته بشه؟ امکانش نیست که با پیچ نبندیم و همینجور بدون بسته شدن بمونه ممنونم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام در صورتی که سطل را به کف کابینت متصل نکنید، امکان افتادن آن با هر بار خارج کردن مخزن وجود دارد. این نکته را به خاطر داشته باشید که برای اتصال نیاز به دریل وجود ندارد، کافیست با کمی فشار و به کمک پیچ گوشتی  سطل را نصب کنید. اگر دغدغه ی شما سوراخی پس از نصب است، می‌توان در صورت عدم نیاز به سطل کف کابینت را با بتونه مخصوص ام دی اف ترمیم کرد.

شادی

سلام وقت بخیر ماسطلش شیکسته ریلش وداریم توکارنصبه سطل خالی شو میفروشید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه