سطل زباله خانگی ریلی بزرگ مدل 816 آدلان
3558000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>در هر آشپزخانه ای وجود یک سطل زباله خانگی کوچک بسیار لازم است. این محصول به مصرف کننده امکان می‌دهد محل موقتی برای انباشت زباله های خود بیابد تا در فرصتی مناسب آنها را به بیرون از خانه انتقال دهد. از این رو تولید کنندگان بسیاری با طراحی انواع سطل زباله، تلاش نموده اند تا این نیاز مصرف کنندگان را مرتفع سازند. به همین جهت سطل های زباله، در ابعاد و اشکالی متنوع به بازار عرضه شدند تا هر کس بتواند بسته به نیاز و سلیقه خود، محصولی را از میان آنها انتخاب نماید. حال تنوع در این محصولات به قدری زیاد است که برخی از این سطل ها درب های بادبزنی دارند و برخی دیگر نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B3%D8%B7%D9%84-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-25-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3.html">سطل زباله زیر سینک 25 لیتری پارس</a>، تک مخزنه هستند.</p><p>البته اینها تنها برخی از ساده ترین مدل های سطل زباله خانگی هستند و نوع پیشرفته تر این محصولات نیز وجود دارند. سطل هایی که به عنوان یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ریلی کابینت در یونیت زیر سینک نصب می‌شوند و برای تفکیک زباله، مناسب هستند. این نوع از سطل ها نظیر <a href="https://familakala.com/rack-trash-cabinets.html">سطل زباله ریلی کابینت سیمتال مدل 3 مخزنه</a> دارای چند مخزن هستند و به مصرف کننده خود امکان می‌دهند تا زباله های تر و خشک خود را به صورت جداگانه جمع آوری نماید.</p><h2>مشخصات ظاهری سطل زباله خانگی مدل 816</h2><p>سطل زباله خانگی مدل 816 محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی آدلان است. این محصول از جمله تجهیزات ریلی داخل کابینت است که در یونیت زیر سینک نصب می‌گردد. بدنه این نوع سطل از فلز و پلاستیک ساخته شده است. به گونه ای که چهارچوب محصول ساختاری فلزی دارد و دو مخزن تعبیه شده در آن، از پلاستیک طوسی رنگ ساخته شده اند. این ویژگی به مصرف کننده امکان می‌دهد تا بتواند به راحتی زباله های خود را تفکیک کرده و حتی محلی برای نگهداری از مواد بازیافتی خود در منزل ایجاد نماید.</p><p>این نوع سطل به راحتی و با استفاده از چند پیچ به کف یونیت مورد نظر متصل می‌شود. همچنین گفتنی است که این محصول به گونه ای طراحی شده است که به هنگام به داخل راندن سطل، دربی روی مخازن آن را می‌پوشاند و از انتشار بوی نامطبوع زباله در خانه جلوگیری می‌نماید. دستگیره ای نیز در قسمت جلویی چهارچوب تعبیه شده است که به بیرون کشیدن سطل توسط مصرف کننده کمک می‌نماید. از این رو این محصول قابلیت نصب درب را ندارد و درب کابینت مربوط به آن، باید به صورت لولایی باز و بسته شود.</p><h3>ابعاد سطل زباله خانگی آدلان</h3><p>بدنه سطل زباله خانگی آدلان 44 سانتی متر ارتفاع، 37 سانتی متر عرض و 53 سانتی متر عمق دارد. از این رو باید در یونیتی با ابعاد مناسب نصب شود. مخازن قرار گرفته در این سطل نیز که هر دو هم اندازه و یک شکل هستند، هر یک دارای ابعادی برابر با 37*33.5*23.5 سانتی متر هستند و ظرفیت آنها برابر با 40 لیتر است. در نهایت نیز گفتنی است این محصول همراه با راهنمای نصب و ضمانت نامه 30 ماهه به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><!--EndFragment-->
  • سطل زباله خانگی ریلی بزرگ مدل  816 آدلان

سطل زباله خانگی ریلی بزرگ مدل 816 آدلان

سطل زباله خانگی محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی آدلان است که به عنوان یک سطل زباله ریلی به بازار عرضه می‌شود. این محصول دارای دو مخزن پلاستیکی است که در یک چهارچوب فلزی جای گرفته اند و بهترین مکان برای تفکیک زباله هستند. آدلان سطل زباله 816 خود را با ضمانت نامه 30 ماهه و قیمت و کیفیتی مطلوب روانه بازار می‌کند. این شرکت همچنین به خریداران خود امکان می‌دهد تا این محصول را با توجه به الگوی نصب قرار گرفته در بسته بندی شرکتی، به درستی در یونیت مورد نظر خود نصب نمایند.

سایزبندی کالا: 37*53*44 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
3,558,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در هر آشپزخانه ای وجود یک سطل زباله خانگی کوچک بسیار لازم است. این محصول به مصرف کننده امکان می‌دهد محل موقتی برای انباشت زباله های خود بیابد تا در فرصتی مناسب آنها را به بیرون از خانه انتقال دهد. از این رو تولید کنندگان بسیاری با طراحی انواع سطل زباله، تلاش نموده اند تا این نیاز مصرف کنندگان را مرتفع سازند. به همین جهت سطل های زباله، در ابعاد و اشکالی متنوع به بازار عرضه شدند تا هر کس بتواند بسته به نیاز و سلیقه خود، محصولی را از میان آنها انتخاب نماید. حال تنوع در این محصولات به قدری زیاد است که برخی از این سطل ها درب های بادبزنی دارند و برخی دیگر نظیر سطل زباله زیر سینک 25 لیتری پارس، تک مخزنه هستند.

البته اینها تنها برخی از ساده ترین مدل های سطل زباله خانگی هستند و نوع پیشرفته تر این محصولات نیز وجود دارند. سطل هایی که به عنوان یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ریلی کابینت در یونیت زیر سینک نصب می‌شوند و برای تفکیک زباله، مناسب هستند. این نوع از سطل ها نظیر سطل زباله ریلی کابینت سیمتال مدل 3 مخزنه دارای چند مخزن هستند و به مصرف کننده خود امکان می‌دهند تا زباله های تر و خشک خود را به صورت جداگانه جمع آوری نماید.

مشخصات ظاهری سطل زباله خانگی مدل 816

سطل زباله خانگی مدل 816 محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی آدلان است. این محصول از جمله تجهیزات ریلی داخل کابینت است که در یونیت زیر سینک نصب می‌گردد. بدنه این نوع سطل از فلز و پلاستیک ساخته شده است. به گونه ای که چهارچوب محصول ساختاری فلزی دارد و دو مخزن تعبیه شده در آن، از پلاستیک طوسی رنگ ساخته شده اند. این ویژگی به مصرف کننده امکان می‌دهد تا بتواند به راحتی زباله های خود را تفکیک کرده و حتی محلی برای نگهداری از مواد بازیافتی خود در منزل ایجاد نماید.

این نوع سطل به راحتی و با استفاده از چند پیچ به کف یونیت مورد نظر متصل می‌شود. همچنین گفتنی است که این محصول به گونه ای طراحی شده است که به هنگام به داخل راندن سطل، دربی روی مخازن آن را می‌پوشاند و از انتشار بوی نامطبوع زباله در خانه جلوگیری می‌نماید. دستگیره ای نیز در قسمت جلویی چهارچوب تعبیه شده است که به بیرون کشیدن سطل توسط مصرف کننده کمک می‌نماید. از این رو این محصول قابلیت نصب درب را ندارد و درب کابینت مربوط به آن، باید به صورت لولایی باز و بسته شود.

ابعاد سطل زباله خانگی آدلان

بدنه سطل زباله خانگی آدلان 44 سانتی متر ارتفاع، 37 سانتی متر عرض و 53 سانتی متر عمق دارد. از این رو باید در یونیتی با ابعاد مناسب نصب شود. مخازن قرار گرفته در این سطل نیز که هر دو هم اندازه و یک شکل هستند، هر یک دارای ابعادی برابر با 37*33.5*23.5 سانتی متر هستند و ظرفیت آنها برابر با 40 لیتر است. در نهایت نیز گفتنی است این محصول همراه با راهنمای نصب و ضمانت نامه 30 ماهه به خریدار تحویل داده می‌شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله خانگی ریلی مدل 816
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع سطل داخل کابینت
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد سطل 53*37*44 سانتیمتر
ارتفاع 44 سانتیمتر
عرض 37 سانتیمتر
عمق 53 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ 33.5*23.5*37 سانتیمتر
ابعاد مخزن کوچک -
جنس بدنه فلز
جنس مخزن پلاستیک
رنگ طوسی
کاربرد کابینت زیر سینک
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن 34 لیتر
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

سطل زباله آدلان، چهارچوبی فلزی و بدنه ای متشکل از دو مخزن پلاستیکی دارد و به راحتی در کابینت زیر سینک جای می‌گیرد. این محصول از جمله سطل های زباله ریلی است که به صورت کشویی از یونیت مورد نظر خارج می‌شوند که در این مورد خاص، مصرف کننده می‌تواند این کار را با کمک دسته تعبیه شده در قسمت جلویی سطل به انجام رساند.
ساختار  سطل زباله خانگی ریلی

چهارچوب فلزی این سطل ابعادی برابر با 44*53*37 سانتی متر دارد که درون آن دو مخزن پلاستیکی طوسی رنگ و یک اندازه قرار می‌گیرد. مخازنی که 37 سانتی متر ارتفاع، 33.5 سانتی متر طول و 23.5 سانتی متر عرض دارند و ظرفیت آنها برابر با 40 لیتر است.
ابعاد سطل زباله خانگی ریلی مدل  816

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه