سبد حصیری چند منظوره مدل B2116
2496600 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">شما هر چند وقت یکبار نیاز به مرتب کردن وسایل خود دارید. این وسایلی در هر نقطه از خانه دیده شود&nbsp;و فضایی مناسب به چیدمان آن‌ها اختصاص داده نشود، حتما باعث بهم ریختگی می‌شوند. اما قرار دادن همه چیز درون کمد دیواری&nbsp;درست نیست&nbsp;زیرا روی هم گذاشتن&nbsp;وسایل و پر کردن کمد باعث بهم‌ریختگی و گم کردن بیشتر آن ها می شود. اگر فضایی&nbsp;60 سانتی داخل کمد دیواری&nbsp;دارید می توانید از انواع تجهیزات نظم دهنده داخلی مانند&nbsp;سبد حصیری مدل B2116 استفاده&nbsp;کنید. </p><h2 style="text-align: justify;">مزایای استفاده از سبد حصیری مدل B2116 </h2><p style="text-align: justify;">این سبد حصیری، شکلی به صورت بافت دارد ولی بدنه آن محکم است و شامل&nbsp;منافذ کوچکی نیز می شود. این منافذ خیلی بزرگ طراحی نشده‌اند تا وسایل درون آن گیر کرده یا به بیرون ریخته شود. عمق سبد نیز نگهداری لباس یا وسایل شما را آسان کرده تا با نظم بیشتری درون آن قرار گیرند. از مهم‌ترین ویژگی این محصول فرم ریلی آن است. اگر به دو طرف سبد نگاه کنید، دو <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D9%83%D8%B4%D9%88-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%DA%86%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C?max_price=20000000&amp;filters=2099" rel="nofollow" target="_blank">ریل ساچمه ای آرام بند</a></span> می بینید. این ریل‌ها باز و بسته کردن سبد در یونیت را به سهولت برای شما امکان پذیر می‌کند. لازم به ذکر است ریل آن از نوع ساچمه‌ایی بوده و صدای زیادی تولید نمی‌کند.</p><h2 style="text-align: justify;">ابعاد&nbsp;سبد حصیری چند منظوره مدل B2116</h2><p style="text-align: justify;">اندازه برای محصولاتی مثل&nbsp;<span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%83%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C" rel="nofollow" target="_blank">تجهیزات کشویی</a></span> و کمدکه داخل یونیت جای می‌گیرند، مهم و ضروری است. ابعاد سبد حصیری مدل B2116 شامل 56*46&nbsp;سانتی متر است. توضیح بیشتر این که عرض یونیت در محل نصب 60 سانتی متر، عمق یونیت یعنی محل قرارگیری سبد 55 سانتی متر، ارتفاع 20 سانتی متر، عمق آن نیز 46 سانتی متر باید باشد. این اندازه‎ها پیدا کردن فضایی مناسب برای نصب سبد را امکان پذیر می‌کند. در نهایت این سبد حصیری چند منظوره برای تمام وسایل خانه کاربردی است همچنین سهولت باز و بسته شدن و آرام و بی صدا بودن نیز از مزیت خرید این محصول برشمرده می‌شود.</p>
  • سبد حصیری چند منظوره  مدل B2116
سایزبندی کالا: 46*56 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

شما هر چند وقت یکبار نیاز به مرتب کردن وسایل خود دارید. این وسایلی در هر نقطه از خانه دیده شود و فضایی مناسب به چیدمان آن‌ها اختصاص داده نشود، حتما باعث بهم ریختگی می‌شوند. اما قرار دادن همه چیز درون کمد دیواری درست نیست زیرا روی هم گذاشتن وسایل و پر کردن کمد باعث بهم‌ریختگی و گم کردن بیشتر آن ها می شود. اگر فضایی 60 سانتی داخل کمد دیواری دارید می توانید از انواع تجهیزات نظم دهنده داخلی مانند سبد حصیری مدل B2116 استفاده کنید.

مزایای استفاده از سبد حصیری مدل B2116

این سبد حصیری، شکلی به صورت بافت دارد ولی بدنه آن محکم است و شامل منافذ کوچکی نیز می شود. این منافذ خیلی بزرگ طراحی نشده‌اند تا وسایل درون آن گیر کرده یا به بیرون ریخته شود. عمق سبد نیز نگهداری لباس یا وسایل شما را آسان کرده تا با نظم بیشتری درون آن قرار گیرند. از مهم‌ترین ویژگی این محصول فرم ریلی آن است. اگر به دو طرف سبد نگاه کنید، دو ریل ساچمه ای آرام بند می بینید. این ریل‌ها باز و بسته کردن سبد در یونیت را به سهولت برای شما امکان پذیر می‌کند. لازم به ذکر است ریل آن از نوع ساچمه‌ایی بوده و صدای زیادی تولید نمی‌کند.

ابعاد سبد حصیری چند منظوره مدل B2116

اندازه برای محصولاتی مثل تجهیزات کشویی و کمدکه داخل یونیت جای می‌گیرند، مهم و ضروری است. ابعاد سبد حصیری مدل B2116 شامل 56*46 سانتی متر است. توضیح بیشتر این که عرض یونیت در محل نصب 60 سانتی متر، عمق یونیت یعنی محل قرارگیری سبد 55 سانتی متر، ارتفاع 20 سانتی متر، عمق آن نیز 46 سانتی متر باید باشد. این اندازه‎ها پیدا کردن فضایی مناسب برای نصب سبد را امکان پذیر می‌کند. در نهایت این سبد حصیری چند منظوره برای تمام وسایل خانه کاربردی است همچنین سهولت باز و بسته شدن و آرام و بی صدا بودن نیز از مزیت خرید این محصول برشمرده می‌شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد حصیری چند منظوره ریل پلو مدل B2116 یونیت 60 آرام بند
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کمد
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 46*56 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 60 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض محصول 56 سانتیمتر
ارتفاع محصول 20 سانتیمتر
عمق محصول 46 سانتیمتر
نوع اتصال پیچ
رنگ قهوه ای
جنس حصیری
تعداد طبقات 1
نوع ریل ساچمه ای و آرام بند
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

چیدمان درست در خانه نظم و ترتیبی خاص به همراه دارد. دیدن هر وسیله‌ایی در اتاق خواب یا اتاق پذیرایی مانند لباس، اسباب بازی یا وسایل شخصی نگرانی شما را برای مرتب کردن دوچندان می‌کند. در نتیجه همیشه احساس نامرتبی به شما دست داده و سعی در پنهان کردن آن‌ها در کمد دارید. یکی از ارگنایزرهای پرکاربرد برای اغلب خانه‌ها سبدها هستند. سبدها می‌توانند چند طبقه یا یک طبقه، دستی یا دارای جنس متفاوتی باشند. اگر شما نیازمند یک فضای مرتب برای گذاشتن وسایل مختلف هستید می‌توانید از سبدهای ریلی چند منظوره نصب کنید. این نوع سبدها در کابینت یا کمد قرار می‌گیرند.
سبد حصیری چند منظوره ریل پلو مدل B2116 یونیت 60 آرام بند فامیلاکالا

عرض یونیت برای محل نصب این سبد حصیری 60 سانتی‌متر، عمق یونیت یعنی محل قرارگیری کالا 55 سانتی متر، عرض 56 سانتی متر، ارتفاع سبد 20 سانتی متر و عمق آن 45 سانتی متر است. این ابعاد برای انتخاب و نصب سبد حصیری در یونیت مورد نظر موثر خواهد بود.
سبد حصیری چند منظوره ریل پلو مدل B2116 یونیت 60 آرام بند فامیلاکالا

این سبدها مزیت زیادی دارند‌ که مهم‌ترین آن نظم دهی به لباس است. سبد حصیری مدل B2116 دارای منافذ کوچکی است به طوری‌که لباس‌ها به آن گیر نکرده یا وسایل کوچک از درون آن به بیرون ریخته نمی‌شوند. ارتفاع سبد نیز تا حدودی قرار دادن لباس‌ها را راحت کرده زیرا آن‌ها درون سبد جای دارند. این سبدها را می‌توانید به صورت طبقاتی درون کمد نیز نصب کنید. ویژگی بارز این محصول فرم ریلی آن است که بیرون کشیدن سبد را از درون محفظه یا کمد مورد نظر راحت می‌کند. در نتیجه شما با داشتن فضایی مناسب نیز می‌توانید آن را نصب و برای قرار دادن لباس‌ها استفاده کنید.

سبد حصیری چند منظوره ریل پلو مدل B2116 یونیت 60 آرام بند فامیلاکالا

حرکت سبد حصیری مدل B2116 از نوع ریلی از پهلو و آرام بند است. برای درک این موضوع باید بدانید گاهی اوقات حرکت ارگنایزرها از محل نصب کاری سخت است در عین حال که به فضای اطراف آسیب زیادی وارد می‌شود. این سبد ریلی و از نوع ساچمه‌ایی است. این نوع ریل بسیار روان بوده و صدایی مثل جیر جیر یا خش خش ایجاد نمی‌کند. به‌علاوه، این دو ریل در دو طرف سبد نصب است و با پیچ به یونیت مورد نظر متصل می‌شود. شما با هر نیرویی که سبد را بکشید، به صورت اتوماتیک سرعت را تنظیم و خیلی راحت حرکت می‌کند در این صورت به سهولت و بدون ایجاد صدا نیز باز و بسته می‌شوند.
سبد حصیری چند منظوره ریل پلو مدل B2116 یونیت 60 آرام بند فامیلاکالا

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
هموطن ایرانی

واقعا کسی انقد اوسکله که بیاد یه میلیون و خورده پول زبون بسته رو واسه ی کشو بده میره ی فرش یک و نیم متری دستبافت میخره

مدیر سایت

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه