جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان 94303
1639000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">جاکفشی ها محلی مناسب برای قراردادن کفش ها هستند زیرا از برخورد کف کفش در محیط خانه جلوگیری کرده در عین حال که آن ها را مرتب نشان می دهند. انواع مختلفی جاکفشی طراحی شده که شامل جاکفشی های معمولی یا کمدی هستند. در این بین جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان می تواند انتخابی مناسب برای خانه باشد. این محصول فضای زیادی را در خانه اشغال نمی کند و در فضایی توکار نصب می شود. از مزیت طراحی این جاکفشی می توان به ریلی (مانند <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%DA%A9%D9%81%D8%B4%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D9%BE%D9%84%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-B2117-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-90-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%86%D8%AF.html" rel="nofollow" target="_blank">جا کفشی ریل پهلو مدل B2117 یونیت 90</a></span>) و گردان بودن آن اشاره کرد. اگر به دنبال یک جاکفشی خاص و باکیفیت برای دکوراسیون خانه هستید، می توانید جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان را انتخاب و تاثیر آن را در مرتب شدن کفش ها در خانه ببینید. </p><h2 style="text-align: justify;"><strong>طراحی ظاهری جا کفشی بهینه ریلی </strong></h2><p style="text-align: justify;">تمام اکسسوری ها و نظم دهنده ها شکل هایی متفاوت دارند تا از آن ها در فضاها و قسمت های مختلف خانه بتوان استفاده کرد. جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان از سه طبقه متصل به هم ساخته شده (مشابه<span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%DA%A9%D9%81%D8%B4%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88-3-%D8%B7%D8%A8%D9%82%D9%87.html" rel="nofollow" target="_blank"> جا کفشی ریلی بهینه مدل پهلو سه طبقه</a></span>) و حالتی مفتولی دارد. قسمت های کناری محصول دارای محافظ برای جلوگیری از افتادن کفش است. تمام این سه طبقه با یک قاب به قسمت گردان و ریل جاکفشی متصل شده است. شما علاوه بر بیرون کشیدن آن از فضای توکار و قراردادن کفش می توانید این جاکفشی را به سمت دلخواه خود بچرخوانید این مسئله دسترسی آسان به کفش را امکان پذیر می کند. از ویژگی دیگر این نظم دهنده می توان به جنس بدنه اشاره کرد که از فلز با آبکاری استیل ساخته شده است. شما به  راحتی این جاکفشی را تمیز می کنید زیرا بدنه آن در برابر زنگ زدگی یا خوردگی مقاوم است علاوه بر این استحکام بالایی داشته و رنگ بدنه آن کدر نمی شود. </p><h3 style="text-align: justify;"><strong>ابعاد جا کفشی بهینه گردان</strong></h3><p style="text-align: justify;">اندازه برای انتخاب و نصب جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان مهم است. زیرا در زمان نصب اندازه یونیت و قرارگیری جاکفشی در نظر گرفته می شود. این محصول در یونیتی به عرض 45 سانتی متر و محل قرارگیری 66 سانتی متر قابل نصب است. همچنین ارتفاع یونیت در محل نصب 73 سانتی متر، عرض محصول 34.5 سانتی متر، ارتفاع محصول 70.5 سانتی متر و عمق محصول 50 سانتی متر بوده تا با توجه به آن ها بتوانید جاکفشی را نصب کنید. </p>
  • جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان 94303
سایزبندی کالا: یونیت 45
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

جاکفشی ها محلی مناسب برای قراردادن کفش ها هستند زیرا از برخورد کف کفش در محیط خانه جلوگیری کرده در عین حال که آن ها را مرتب نشان می دهند. انواع مختلفی جاکفشی طراحی شده که شامل جاکفشی های معمولی یا کمدی هستند. در این بین جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان می تواند انتخابی مناسب برای خانه باشد. این محصول فضای زیادی را در خانه اشغال نمی کند و در فضایی توکار نصب می شود. از مزیت طراحی این جاکفشی می توان به ریلی (مانند جا کفشی ریل پهلو مدل B2117 یونیت 90) و گردان بودن آن اشاره کرد. اگر به دنبال یک جاکفشی خاص و باکیفیت برای دکوراسیون خانه هستید، می توانید جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان را انتخاب و تاثیر آن را در مرتب شدن کفش ها در خانه ببینید.

طراحی ظاهری جا کفشی بهینه ریلی

تمام اکسسوری ها و نظم دهنده ها شکل هایی متفاوت دارند تا از آن ها در فضاها و قسمت های مختلف خانه بتوان استفاده کرد. جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان از سه طبقه متصل به هم ساخته شده (مشابه جا کفشی ریلی بهینه مدل پهلو سه طبقه) و حالتی مفتولی دارد. قسمت های کناری محصول دارای محافظ برای جلوگیری از افتادن کفش است. تمام این سه طبقه با یک قاب به قسمت گردان و ریل جاکفشی متصل شده است. شما علاوه بر بیرون کشیدن آن از فضای توکار و قراردادن کفش می توانید این جاکفشی را به سمت دلخواه خود بچرخوانید این مسئله دسترسی آسان به کفش را امکان پذیر می کند. از ویژگی دیگر این نظم دهنده می توان به جنس بدنه اشاره کرد که از فلز با آبکاری استیل ساخته شده است. شما به  راحتی این جاکفشی را تمیز می کنید زیرا بدنه آن در برابر زنگ زدگی یا خوردگی مقاوم است علاوه بر این استحکام بالایی داشته و رنگ بدنه آن کدر نمی شود.

ابعاد جا کفشی بهینه گردان

اندازه برای انتخاب و نصب جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان مهم است. زیرا در زمان نصب اندازه یونیت و قرارگیری جاکفشی در نظر گرفته می شود. این محصول در یونیتی به عرض 45 سانتی متر و محل قرارگیری 66 سانتی متر قابل نصب است. همچنین ارتفاع یونیت در محل نصب 73 سانتی متر، عرض محصول 34.5 سانتی متر، ارتفاع محصول 70.5 سانتی متر و عمق محصول 50 سانتی متر بوده تا با توجه به آن ها بتوانید جاکفشی را نصب کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو و کمد
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 34/5*50*70/5 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 45 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 73 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض محصول 34/5 سانتیمتر
ارتفاع محصول 70/5 سانتیمتر
عمق محصول 50 سانتیمتر
نوع اتصال ریل پهلو
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 3
نوع ریل ساچمه ای
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

برای انتخاب راحت، اندازه یونیت و جاکفشی در تصویر نیز قابل مشاهده است. در ابتدا ابعاد یونیت محل نصب که شامل عرض یونیت 45 سانتی متر، عمق یونیت در محل نصب یعنی قرارگیری آن 55 سانتی متر و ارتفاع یونیت 73 سانتی متر است. اندازه جا کفشی ریلی بهینه مدل گردان شامل عرض 34.5 سانتی متر، ارتفاع 70.5 سانتی متر، عمق 50 سانتی متر  در نظر گرفته شده و شما با توجه به این ابعاد می توانید جاکفشی و محل نصب را انتخاب کنید.
Image title


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
حسن احمدی

سلام می خواستم بدونم این مدل جاکفشی در استخر قابل استفاده است؟

مدیر سایت

بله، از آنجایی که این محصولات دو بار آبکاری شده اند در اماکن مرطوب زنگ نمی زنند و در استخرا نیز قابل استفاده هستند.

Powered by Froala Editor

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه