رگال لباس جک‌دار مدل B‌‌‌2174
950000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>در گذشته که تجهیزات کمدی متفاوتی در بازار وجود نداشت، کمد دیواری ها نیز استفاده چندانی در خانه ها نداشتند. حتی در بسیاری از خانه ها این کمدها نادیده گرفته می‌شدند و از کمدهای مخصوص برای آویزان کردن لباس ها استفاده می‌شد. اما بعدها با ابداع وسایلی همچون رگال لباس جک دار و <a href="https://familakala.com/%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%A2%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-B2161.html">آینه چرخان داخل کمد مدل B2161</a>، کمدهای دیواری نیز جایگاه خود را در خانه های ایرانی پیدا کردند. حال دیگر از این کمدها تنها برای چیدمان لحاف ها و تشک ها استفاده نمی‌شد چرا که این فضای کوچک در دل دیوار آنقدر ارزشمند بود که می‌بایست از آن بیشترین بهره را می‌گرفت.</p><p>به طور مثال نصب و استفاده از رگال های لباس می‌تواند به راحتی یک کمد دیواری را به یک کمد لباس شیک و کاربردی تبدیل کند. اما همه چیز به نصب کردن یک میله از این سر کمد به سر دیگر آن خلاصه نمی‌شود. امروزه رگال ها نیز در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. برخی از آنها فلزی هستند و برخی دیگر از پلاستیک ساخته شده اند. اما رگال لباس مدل B2174 علاوه بر اینها به دو جک نیز مجهز است که پروسه نصب و استفاده از آن را راحت تر می‌کنند. در نهایت گفتنی است این رگال محصولی ایرانی و ساخت شرکت تولیدی آدلان است که همراه با ضمانت نامه 30 ماهه و خدمات پس از فروش به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><h2>ویژگی های ظاهری رگال لباس جک دار</h2><p>رگال لباس جک دار یک رگال داخل کمدی است که بدنه ای از فلز و پلاستیک دارد. این محصول از دو جک ساخته شده که با استفاده از پیچ به دیواره های کمد متصل می‌شوند. این دو جک، متصل به میله های عمودی شکلی هستند که میله افقی رگال را نگه می‌دارند. این میله سفید رنگ است و بر اساس ابعاد کمد رگلاژ می‌شود. اهرمی نیز از میانه میله افقی آویزان شده است که به دسترسی بهتر مصرف کننده به لباس های روی رگال کمک می‌کند. این رگال می‌تواند در کنار محصولی نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-A820-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-60.html">آویز شلوار فریم دار مدل A820</a>، کمدی مجهز را برای نگهداری از تمامی لباس های شما مهیا کند. از این رو می‌توانید همراه این محصول، کالاهای جانبی دیگری را نیز خریداری کرده و کمدهای دیواری خود را مجهزتر کنید.</p><h2>ابعاد رگال لباس مدل B2174 و نحوه استفاده از آن</h2><p>همانطور که گفتیم این محصول قابلیت رگلاژ دارد. از این رو به راحتی در کمدهایی با عرض 75 الی 120 سانتی متر جای می‌گیرد. ارتفاع رگال نیز به 93 سانتی متر می‌رسد از این رو یونیت مورد نظر باید حداقل 100 سانتی متر ارتفاع و 65 سانتی متر عمق داشته باشد. برای دسترسی به رگال و استفاده از آن تنها کافی است اهرم را به سمت جلو بکشید تا جک عمل کرده و میله افقی به سمت پایین و بیرون از کمد حرکت کند. پس از پایان کار نیز می‌توانید اهرم را رها کنید تا جک ها به وظیفه خود عمل کرده و به آرامی رگال را به محل اولیه خود برگردانند. جالب است بدانید این حرکت به جهت آرام بند بودن جک ها به آرامی و کاملاً بی صدا به انجام می‌رسد.</p><!--EndFragment-->
  • رگال لباس جک‌دار مدل B‌‌‌2174

رگال لباس جک دار، محصولی ایرانی است که در کمدهای دیواری نصب می‌گردد. این محصول، اهرم متحرکی دارد که دسترسی به لباس های آویزان شده بر روی میله رگال را برای مصرف کننده آن ساده تر می‌کند. این نوع رگال به راحتی در انواع کمدهای دیواری با عرض 75 الی 120 سانتی متر نصب می‌شود و همراه با ضمانت نامه 30 ماهه به فروش می‌رسد.

سایزبندی کالا: 75-120 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در گذشته که تجهیزات کمدی متفاوتی در بازار وجود نداشت، کمد دیواری ها نیز استفاده چندانی در خانه ها نداشتند. حتی در بسیاری از خانه ها این کمدها نادیده گرفته می‌شدند و از کمدهای مخصوص برای آویزان کردن لباس ها استفاده می‌شد. اما بعدها با ابداع وسایلی همچون رگال لباس جک دار و آینه چرخان داخل کمد مدل B2161، کمدهای دیواری نیز جایگاه خود را در خانه های ایرانی پیدا کردند. حال دیگر از این کمدها تنها برای چیدمان لحاف ها و تشک ها استفاده نمی‌شد چرا که این فضای کوچک در دل دیوار آنقدر ارزشمند بود که می‌بایست از آن بیشترین بهره را می‌گرفت.

به طور مثال نصب و استفاده از رگال های لباس می‌تواند به راحتی یک کمد دیواری را به یک کمد لباس شیک و کاربردی تبدیل کند. اما همه چیز به نصب کردن یک میله از این سر کمد به سر دیگر آن خلاصه نمی‌شود. امروزه رگال ها نیز در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. برخی از آنها فلزی هستند و برخی دیگر از پلاستیک ساخته شده اند. اما رگال لباس مدل B2174 علاوه بر اینها به دو جک نیز مجهز است که پروسه نصب و استفاده از آن را راحت تر می‌کنند. در نهایت گفتنی است این رگال محصولی ایرانی و ساخت شرکت تولیدی آدلان است که همراه با ضمانت نامه 30 ماهه و خدمات پس از فروش به خریدار تحویل داده می‌شود.

ویژگی های ظاهری رگال لباس جک دار

رگال لباس جک دار یک رگال داخل کمدی است که بدنه ای از فلز و پلاستیک دارد. این محصول از دو جک ساخته شده که با استفاده از پیچ به دیواره های کمد متصل می‌شوند. این دو جک، متصل به میله های عمودی شکلی هستند که میله افقی رگال را نگه می‌دارند. این میله سفید رنگ است و بر اساس ابعاد کمد رگلاژ می‌شود. اهرمی نیز از میانه میله افقی آویزان شده است که به دسترسی بهتر مصرف کننده به لباس های روی رگال کمک می‌کند. این رگال می‌تواند در کنار محصولی نظیر آویز شلوار فریم دار مدل A820، کمدی مجهز را برای نگهداری از تمامی لباس های شما مهیا کند. از این رو می‌توانید همراه این محصول، کالاهای جانبی دیگری را نیز خریداری کرده و کمدهای دیواری خود را مجهزتر کنید.

ابعاد رگال لباس مدل B2174 و نحوه استفاده از آن

همانطور که گفتیم این محصول قابلیت رگلاژ دارد. از این رو به راحتی در کمدهایی با عرض 75 الی 120 سانتی متر جای می‌گیرد. ارتفاع رگال نیز به 93 سانتی متر می‌رسد از این رو یونیت مورد نظر باید حداقل 100 سانتی متر ارتفاع و 65 سانتی متر عمق داشته باشد. برای دسترسی به رگال و استفاده از آن تنها کافی است اهرم را به سمت جلو بکشید تا جک عمل کرده و میله افقی به سمت پایین و بیرون از کمد حرکت کند. پس از پایان کار نیز می‌توانید اهرم را رها کنید تا جک ها به وظیفه خود عمل کرده و به آرامی رگال را به محل اولیه خود برگردانند. جالب است بدانید این حرکت به جهت آرام بند بودن جک ها به آرامی و کاملاً بی صدا به انجام می‌رسد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا رگال لباس جک‌دار مدل B‌‌‌2174
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کمد
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 120*93 سانتمیتر
عرض یونیت محل نصب 90 - 120 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 100 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 65 سانتیمتر
عرض محصول -
ارتفاع محصول -
عمق محصول -
نوع اتصال -
رنگ سفید
جنس پلاستیک و فلز
تعداد طبقات -
نوع ریل -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

رگال لباس آدلان از جمله تجهیزات کمدی ای است که از فلز، پلاستیک و دو جک آرام بند ساخته شده است و برای آویزان کردن انواع لباس در کمدهای دیواری به کار می‌رود.

این محصول دارای 93 سانتی متر ارتفاع است و به طور معمول در قسمت بالایی کمدها نصب می‌شود. این نوع رگال به گونه ای طراحی شده است که عرض آن از 75 الی 120 سانتی متر تغییر می‌کند از این رو به راحتی در انواع کمد دیواری رگلاژ می‌گردد.

همانطور که در تصویر مشخص است این محصول دارای دو جک آرام بند است که با استفاده از پیچ به دیوار متصل می‌شوند. اهرمی نیز در میانه رگال وجود دارد که به مصرف کننده امکان می‌دهد با کشیدن آن، میله افقی محصول را به سمت پایین هدایت کرده و راحت تر به لباس های آویزان شده دسترسی یابد.

این محصول در یونیتی به ارتفاع 100 سانتی متر نصب می‌شود و برای انواع لباس قابل استفاده است.


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه