دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی
130000 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی  </h4><p><br></p><p style="text-align: justify;">در خرید یراق آلاتی مانند دستگیره ی کابینت و کمد عوامل متعددی مانند قیمت دستگیره، ابعاد و سایز بندی و جنس آن ها مهم است. در ادامه ما با معرفی دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی به شما امکان خرید دستگیره با بودجه ای مناسب و کیفیتی بالا را خواهیم داد. این محصول با طراحی اسپرت و رنگی طلایی تلفیقی از سادگی و شیک بودن را به نمایش گذاشته است. به صورتی که شما با هر نوع کابینت و کمد از جنس و رنگ دلخواه می توانید این دستگیره را خریداری و نصب کنید. جنس این یراق از زاماک بوده که مزیت بسیار مهمی برای آن به شمار می رود. آلیاژ زاماک مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار بالا، تغییرات دما و رطوبت و آب دارد. بنابراین تا مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ می کند بدون آن که دچار خوردگی یا شکستگی شود. این محصول در دو سایز مختلف عرضه شده که کابینت ساز، ام دی اف کار و خریدار می تواند نسبت به ابعاد کمد یا کابینت مورد نظر، سایز مناسب را انتخاب و نصب کند. سایز 96 میلی متر دستگیره که در زیرگروه سایز های متوسط قرار دارد و سایز 128 میلی متری آن که جزو سایز بزرگ محسوب می شود. اساس این اندازه ها به فاصله ی بین سوراخ های پیچ در دستگیره ها مرتبط است. طول کلی دستگیره ی متوسط 128 میلی متر و دستگیره ی بزرگ 160 میلی متر است.با خرید دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی می توانید از 6 ماه گارانتی نیز بهره مند شوید که این گارانتی می تواند مهر تاییدی بر کیفیت محصول باشد.</p><p style="text-align: justify;">پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. مقاله های متعددی مانند<span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/display/articles/70/8-%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank"> 8 نکته کلیدی در هنگام انتخاب و خرید دستگیره کابینت </a></span>در این مجموعه برای راهنمایی بیشتر شما قرار داده شده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی

دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی

سایزبندی کالا: 96 و 128 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی 


در خرید یراق آلاتی مانند دستگیره ی کابینت و کمد عوامل متعددی مانند قیمت دستگیره، ابعاد و سایز بندی و جنس آن ها مهم است. در ادامه ما با معرفی دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی به شما امکان خرید دستگیره با بودجه ای مناسب و کیفیتی بالا را خواهیم داد. این محصول با طراحی اسپرت و رنگی طلایی تلفیقی از سادگی و شیک بودن را به نمایش گذاشته است. به صورتی که شما با هر نوع کابینت و کمد از جنس و رنگ دلخواه می توانید این دستگیره را خریداری و نصب کنید. جنس این یراق از زاماک بوده که مزیت بسیار مهمی برای آن به شمار می رود. آلیاژ زاماک مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار بالا، تغییرات دما و رطوبت و آب دارد. بنابراین تا مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ می کند بدون آن که دچار خوردگی یا شکستگی شود. این محصول در دو سایز مختلف عرضه شده که کابینت ساز، ام دی اف کار و خریدار می تواند نسبت به ابعاد کمد یا کابینت مورد نظر، سایز مناسب را انتخاب و نصب کند. سایز 96 میلی متر دستگیره که در زیرگروه سایز های متوسط قرار دارد و سایز 128 میلی متری آن که جزو سایز بزرگ محسوب می شود. اساس این اندازه ها به فاصله ی بین سوراخ های پیچ در دستگیره ها مرتبط است. طول کلی دستگیره ی متوسط 128 میلی متر و دستگیره ی بزرگ 160 میلی متر است.با خرید دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی می توانید از 6 ماه گارانتی نیز بهره مند شوید که این گارانتی می تواند مهر تاییدی بر کیفیت محصول باشد.

پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. مقاله های متعددی مانند 8 نکته کلیدی در هنگام انتخاب و خرید دستگیره کابینت در این مجموعه برای راهنمایی بیشتر شما قرار داده شده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت استحکام و زیبایی
نقاط ضعف -
نوع ساده
جنس زاماک
رنگ طلایی
تعداد سايز بندی 2 عدد
سايز هاِ ی سوراخ نصب 96 و 128 میلیمتر

نقد و بررسی:

یکی از آسان ترین راه ها در تغییر دکوراسیون خانه و آشپزخانه، تعویض دستگیره های قدیمی و استفاده از دستگیره هایی رنگی و جدید است. در ادامه با بررسی دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی به شما اطلاعاتی درباره ی قیمت دستگیره، جنس و نحوه ی نصب آن خواهیم داد.

این محصول در دو سایز مختلف عرضه شده که کابینت ساز، ام دی اف کار و خریدار می تواند نسبت به ابعاد کمد یا کابینت مورد نظر، سایز مناسب را انتخاب و نصب کند. سایز 96 میلی متر دستگیره که در زیرگروه سایز های متوسط قرار دارد و سایز 128 میلی متری آن که جزو دستگیره های بزرگ محسوب می شود. اساس این اندازه ها به فاصله ی بین سوراخ های پیچ در دستگیره ها مرتبط است.

طول کلی دستگیره ی متوسط 128 میلی متر و دستگیره ی بزرگ 160 میلی متر است. اندازه ی دستگیره ها در تصویر زیر برای راهنمایی بیشتر شما نشان داده شده اند. راهنمای خرید دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 207 طلایی در فروشگاه فامیلاکالا

این دستگیره از جنس زاماک بوده که مزیت بسیار مهمی برای آن به شمار می رود. این آلیاژ مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار بالا، تغییرات دما و رطوبت و آب دارد. بنابراین تا مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ می کند بدون آن که دچار خوردگی یا شکستگی شود. همانطور که مشاهده می کنید رنگ مشکی دستگیره به خریدار قابلیت استفاده از آن را در هر نوع کابینت و کمد می دهد. زیرا رنگ مشکی قابلیت هماهنگی با انواع رنگ در کابینت و کمد ها را داراست.

برای نصب این دستگیره حتما باید توجه داشته باشید که انتخاب پیچ برای نصب این دستگیره ها باید متناسب با ضخامت درب کابینت باشد. در بسته بندی شرکت های تولید کننده ی چینی پیچ هایی با سایز استاندارد 25 میلی متر قرار دارند. این پیچ ها مناسب MDF با ضخامت 18 میلی متر هستند. در صورتی که ضخامت MDF استاندارد در ایران 16 میلی متر است. برای حل این مشکل در ادامه پیشنهادهایی به شما داده ایم.

هنگام سفارش این نکته را مورد توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این دستگیره را برای کابینت (تک لایه) استفاده کنید، پیچ 4×20 (دارای طول 20 میلیمتر) را هم سفارش دهید. ابعاد واقعی این پیچ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:سایز پیچ دستگیره 4×20 میلیمتری

اگر قرار است دستگیره بر روی کشوی کابینت (دو لایه) نصب شود، پیچ 4×35 (دارای طول 35 میلیمتر) که در تصویر زیر سایزبندی شده را به سبد خرید خود اضافه کنید:سایز پیچ دستگیره 4×35 میلیمتری

برای کمدهایی با MDF ضخیم تر هم پیچ های 4×40 (دارای طول 40 میلیمتر) موجود است:سایز پیچ دستگیره 4×40 میلیمتری

توضیحات کامل این پیچ ها را می توانید در قسمت کالاهای مرتبط همین کالا ببینید. پس در هنگام ثبت سفارش کالا از گروه کالایی پیچ و رولپلاک وبسایت فامیلاکالا نیز دیدن کنید.

مزایا و معایب:

  • دارای 2 سایز مختلف
  • رنگبندی خاص و زیبا
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه