دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل S559
110000 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کابینتی ساده مدل S559</h4><p>زیبایی و سادگی راهم زمان به منزل ببرید، تغییر کلی یا جزئی دکوراسیون امروزه به یک عادت مطلوب برای خانم ها وخانواده بدل شده است. دستگیره S559 با ترکیبی از رنگ سفید و طلایی متقاضی های زیادی را به خود جلب کرده است. از این مدل دستگیره سه سایز مختلف موجود است که می توانید برای نمای بهتر و جلوه بیشتر کار از سایز کوچک و بزرگ آن در دکوراسیون خود استفاده کنید. علاوه بر زیبایی به مقاومت و استحکام این دستگیره نیزدقت شده، جنس آن از زاماک تشکیل شده که ترکیبی از چند فلز دیگر است، و این به معنای دوام و استحکام بیشتر این دستگیره است.دکورهایی که می توانید از این دستگیره در آن استفاده کنید کوناگون است. به عنوان مثال در کمد ها، کابینت، سرویس چوبی اتاق خواب و غیره ... می توان از آن استفاده کرد.</p><p>شرکت M.H.H سازنده مدل های مختلف دستگیره و سالها تجربه در این عرصه می توانید جوابگوی سلیقه های بسیاری در این امور باشد.</p><p>پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت<strong> <a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">مقالات</a></strong> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل S559
سایزبندی کالا: 96و128و192 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

دستگیره کابینتی ساده مدل S559

زیبایی و سادگی راهم زمان به منزل ببرید، تغییر کلی یا جزئی دکوراسیون امروزه به یک عادت مطلوب برای خانم ها وخانواده بدل شده است. دستگیره S559 با ترکیبی از رنگ سفید و طلایی متقاضی های زیادی را به خود جلب کرده است. از این مدل دستگیره سه سایز مختلف موجود است که می توانید برای نمای بهتر و جلوه بیشتر کار از سایز کوچک و بزرگ آن در دکوراسیون خود استفاده کنید. علاوه بر زیبایی به مقاومت و استحکام این دستگیره نیزدقت شده، جنس آن از زاماک تشکیل شده که ترکیبی از چند فلز دیگر است، و این به معنای دوام و استحکام بیشتر این دستگیره است.دکورهایی که می توانید از این دستگیره در آن استفاده کنید کوناگون است. به عنوان مثال در کمد ها، کابینت، سرویس چوبی اتاق خواب و غیره ... می توان از آن استفاده کرد.

شرکت M.H.H سازنده مدل های مختلف دستگیره و سالها تجربه در این عرصه می توانید جوابگوی سلیقه های بسیاری در این امور باشد.

پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت سایز بندی متنوع
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
نوع ساده
جنس زاماک
رنگ سفید
تعداد سايز بندی 3
سايز هاِ ی سوراخ نصب 96.128.192

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام  خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های ساده برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است. آنچه در این تصویر می بینید ابعاد واقعی این دستگیره است:


دستگیره کابینت

اما برای آسودگی خاطر شما ابعاد داخلی این  دستگیره را در تصویر زیر قرار داده ایم:

سایزی که در تصویر زیر می بینید در واقع فاصله بین دو پیچ است که قرار است بر روی سطح مورد نظر سوراخ شود. این فاصله آن چیزی است که در جدول قیمت کالا موجود است و همین سایزهای 128و 96 میلیمتر به لحاظ فنی برای نصاب مهم است.

Image title

انتخاب پیچ مناسب با MDF و سایز دستگیره

اکثر خریداران محترم فروشگاه در هنگام سفارش به این نکته توجه نمی کنند که پیچی که در بسته بندی شرکت تولید کننده موجود است دارای سایز استاندارد 25 میلیمتر است که مخصوص MDF با ضخامت 18 میلیمتر است. شاید در نگاه اول این مساله چندان با اهمیت و ضروری به نظر نیاید اما انتخاب پیچ زمانی مهم است که بدانیم استاندارد ضخامت MDF در ایران 16 میلیمتر است.

هنگام سفارش این نکته را مورد توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این دستگیره را برای کابینت (تک لایه) استفاده کنید، پیچ 4×20 (دارای طول 20 میلیمتر) را هم سفارش دهید. ابعاد واقعی این پیچ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:سایز پیچ دستگیره 4×20 میلیمتری

اگر قرار است دستگیره بر روی کشوی کابینت (دو لایه) نصب شود، پیچ 4×35 (دارای طول 35 میلیمتر) که در تصویر زیر سایزبندی شده را به سبد خرید خود اضافه کنید: 
سایز پیچ دستگیره 4×35 میلیمتری

برای کمدهایی با MDF ضخیم تر هم پیچ های 4×40 (دارای طول 40 میلیمتر) موجود است: 
سایز پیچ دستگیره 4×40 میلیمتری

توضیحات کامل این پیچ ها را می توانید در قسمت کالاهای مرتبط همین کالا ببینید. پس در هنگام ثبت سفارش کالا از گروه کالایی پیچ و رولپلاک وبسایت فامیلاکالا نیز دیدن کنید.

مزایا و معایب:

  • زیبایی محصول
  • استحکام و مرغوبیت کالا
  • استفاده از فلز زاماک
  • دارای خدمات پس از فروش
  • در سه سایز مختلف
  • رنگ ثابت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه