دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی
130000 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی  </h4><p> </p><p style="text-align: justify;">استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه باید متناسب و به اندازه باشد. زیرا طلایی همانقدر که می تواند فضا را شیک و زیبا کند، به همان اندازه نیز تاثیرات منفی را به دنبال خواهد داشت. یکی از راه حل های پیشنهاد شده، استفاده از یراق آلاتی مانند <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#177" rel="nofollow" target="_blank">دستگیره کابینت و کمد</a></span> طلایی رنگ می باشد. دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی نمونه ای از این محصولات بوده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. در طراحی این دستگیره، ترکیبی از رنک مشکی و طلایی جلوه ی خاصی به آن بخشیده است. از آنجایی که رنگ طلایی قابلیت هماهنگی با رنگ های دیگر را دارد پس خرید این دستگیره برای کابینت و کمد های خانه ای مدرن یا کلاسیک می تواند انتخاب مناسبی باشد. دستگیره ی 123 در دو سایز متوسط و بزرگ عرضه شده است. بنابراین کابینت ساز و خریدار می تواند نسبت به ابعاد کمد یا کابینت مورد نظر، سایز مناسب را انتخاب و نصب کند. سایز 96 میلی متر دستگیره که در زیرگروه سایز های متوسط قرار دارد و سایز 128 میلی متری آن که جزو دستگیره های بزرگ محسوب می شود. اساس این اندازه ها به فاصله ی بین سوراخ های پیچ در دستگیره ها مرتبط است. طول کلی دستگیره ی متوسط 138 میلی متر و دستگیره ی بزرگ 172 میلی متر است. این دستگیره از جنس زاماک بوده که مزیت بسیار مهمی برای آن به شمار می رود. این آلیاژ مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار بالا، تغییرات دما و رطوبت و آب دارد. بنابراین تا مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ می کند بدون آن که دچار خوردگی یا شکستگی شود. پس با خرید این دستگیره به راحتی از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه ی خود استفاده کنید.</p><p style="text-align: justify;">پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">مقالات</a></span> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی

دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی

سایزبندی کالا: 96 و 128 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی 

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه باید متناسب و به اندازه باشد. زیرا طلایی همانقدر که می تواند فضا را شیک و زیبا کند، به همان اندازه نیز تاثیرات منفی را به دنبال خواهد داشت. یکی از راه حل های پیشنهاد شده، استفاده از یراق آلاتی مانند دستگیره کابینت و کمد طلایی رنگ می باشد. دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی نمونه ای از این محصولات بوده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. در طراحی این دستگیره، ترکیبی از رنک مشکی و طلایی جلوه ی خاصی به آن بخشیده است. از آنجایی که رنگ طلایی قابلیت هماهنگی با رنگ های دیگر را دارد پس خرید این دستگیره برای کابینت و کمد های خانه ای مدرن یا کلاسیک می تواند انتخاب مناسبی باشد. دستگیره ی 123 در دو سایز متوسط و بزرگ عرضه شده است. بنابراین کابینت ساز و خریدار می تواند نسبت به ابعاد کمد یا کابینت مورد نظر، سایز مناسب را انتخاب و نصب کند. سایز 96 میلی متر دستگیره که در زیرگروه سایز های متوسط قرار دارد و سایز 128 میلی متری آن که جزو دستگیره های بزرگ محسوب می شود. اساس این اندازه ها به فاصله ی بین سوراخ های پیچ در دستگیره ها مرتبط است. طول کلی دستگیره ی متوسط 138 میلی متر و دستگیره ی بزرگ 172 میلی متر است. این دستگیره از جنس زاماک بوده که مزیت بسیار مهمی برای آن به شمار می رود. این آلیاژ مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار بالا، تغییرات دما و رطوبت و آب دارد. بنابراین تا مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ می کند بدون آن که دچار خوردگی یا شکستگی شود. پس با خرید این دستگیره به راحتی از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه ی خود استفاده کنید.

پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت استحکام و زیبایی
نقاط ضعف -
نوع ساده
جنس زاماک
رنگ طلایی
تعداد سايز بندی 2 عدد
سايز هاِ ی سوراخ نصب 96 و 128 میلیمتر

نقد و بررسی:


امروزه انواع زیادی از دستگیره ها بسته به نیاز خریدار به بازار عرضه شده اند. دستگیره درب ساختمان، دستگیره کابینت و کمد یراق آلاتی  هستندکه نسبت به محل نصب انتخاب و خریداری می شوند. دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی نمونه ای از این یراق آلات بوده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

در طراحی این محصول، ترکیبی از رنک مشکی و طلایی جلوه ی خاصی به آن بخشیده است. از آنجایی که رنگ طلایی قابلیت هماهنگی با رنگ های دیگر را دارد پس خرید آن برای کابینت و کمد های خانه ای مدرن یا کلاسیک می تواند انتخاب مناسبی باشد. انحنای دستگیره ها پس از نصب بر روی درب کابینت و کمد سبب سهولت در استفاده از دستگیره و باز و بسته کردن درب ها خواهد شد. دستگیره ی 123 در دو سایز متوسط و بزرگ عرضه شده است. بنابراین کابینت ساز و خریدار می تواند نسبت به ابعاد کمد یا کابینت مورد نظر، سایز مناسب را انتخاب و نصب کند. سایز 96 میلی متر دستگیره که در زیرگروه سایز های متوسط قرار دارد و سایز 128 میلی متری آن که جزو سایز های بزرگ محسوب می شود. اساس این اندازه ها به فاصله ی بین سوراخ های پیچ در دستگیره ها مرتبط است.

طول کلی دستگیره ی متوسط 138 میلی متر و بزرگ 172 میلی متر است. اندازه ی دقیق آن ها در تصویر زیر برای راهنمایی بیشتر شما نشان داده شده اند.راهنمای خرید دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 123 طلایی در فروشگاه فامیلاکالا
این دستگیره از جنس زاماک بوده که مزیت بسیار مهمی برای آن به شمار می رود. این آلیاژ مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار بالا، تغییرات دما و رطوبت و آب دارد. بنابراین تا مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ می کند بدون آن که دچار خوردگی یا شکستگی شود. پس با خرید آن به راحتی از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه ی خود استفاده کنید.

هنگام سفارش این نکته را مورد توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این دستگیره را برای کابینت (تک لایه) استفاده کنید، پیچ 4×20 (دارای طول 20 میلیمتر) را هم سفارش دهید. ابعاد واقعی این پیچ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:سایز پیچ دستگیره 4×20 میلیمتری

اگر قرار است دستگیره بر روی کشوی کابینت (دو لایه) نصب شود، پیچ 4×35 (دارای طول 35 میلیمتر) که در تصویر زیر سایزبندی شده را به سبد خرید خود اضافه کنید:سایز پیچ دستگیره 4×35 میلیمتری

برای کمدهایی با MDF ضخیم تر هم پیچ های 4×40 (دارای طول 40 میلیمتر) موجود است:سایز پیچ دستگیره 4×40 میلیمتری

توضیحات کامل این پیچ ها را می توانید در قسمت کالاهای مرتبط همین کالا ببینید. پس در هنگام ثبت سفارش کالا از گروه کالایی پیچ و رولپلاک وبسایت فامیلاکالا نیز دیدن کنید.

مزایا و معایب:

  • دارای مقاومت و استحکام بالا
  • رنگبندی و زیبایی چشم نواز
  • دارای 6 ماه گارانتی شرکت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه