دستگیره کمد س ا مدل ساتن طلا 900
50000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">دستگیره تک پیچ، نوعی دستگیره ساده است که برای نصب بر روی انواع کمد و کابینت به کار می‌رود. این دستگیره برای اتصال به درب محصول مورد نظر شما، تنها به یک پیچ نیازمند است از این رو نصبی ساده و سریع دارد. ساختار این محصول به گونه ای طراحی شده است که نصب آن در انواع محصولات ساخته شده از چوب یا ام دی اف امکان پذیر است و همین دامنه کاربری بالا، آن را به محصولی ایده آل و کم هزینه برای مصرف کنندگان بدل می‌سازد.</p><p style="text-align: justify;">هدف از ساخت دستگیره کمد ساتن همچون سایر دستگیره های موجود در بازار همچون <a href="https://familakala.com/one-piece-golden-knob-668.html" rel="nofollow" target="_blank">دستگیره تک پیچ طلایی ویلا 668</a>، باز و بسته کردن درب های چوبی است که ساختار ظریف و یکپارچه این نوع دستگیره به خوبی از عهده انجام آن برمی‌آید. دستگیره کمد ساتن محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی سه آ است که محصولات متنوع دیگری نظیر <a href="https://familakala.com/one-piece-wardrobe-knob-900.html" rel="nofollow" target="_blank">دستگیره تک پیچ س ا 900 کروم</a> را نیز به بازار عرضه کرده است. این دستگیره طلایی رنگ است و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>مشخصات فنی و ظاهری دستگیره کمد سه آ</strong></h2><p style="text-align: justify;">بدنه دستگیره کمد سه آ از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است. بهره گیری از این نوع آلیاژ در ساختار دستگیره تک پیچ موجب می‌شود طول عمر محصول افزایش یافته و در طولانی مدت دچار تغییر شکل یا پوسیدگی نگردد. این دستگیره طراحی ساده ای دارد به این معنی که بدنه محصول از یک دایره طلایی ساخته شده که به پایه ای کوتاه متصل است. این پایه یا همان محل اتصال پیچ، به دستگیره کمک می‌کند تا به درستی به درب چوبی کمد متصل شده و سبب باز و بسته شدن آن شود.</p><h3 style="text-align: justify;"><strong>ابعاد دستگیره کمد سه آ و نحوه نصب آن</strong></h3><p style="text-align: justify;">همانطور که گفتیم نمای دستگیره کمد ساتن از یک دایره تشکیل شده است که قطری معادل 30 میلیمتر دارد. فاصله این دایره تا محل نصب با کمد یا همان پایه محصول نیز 25 میلیمتر است. جالب است بدانید این ابعاد موجب می‌شود تا این نوع دستگیره برای انواع کشو و دراور، میز توالت و حتی سرویس خواب کودک نیز محصولی مناسب تلقی گردد.</p><p style="text-align: justify;">در نهایت آنچه که موجب می‌شود این دستگیره، کالای محبوب بسیاری از نصابان و مصرف کنندگان باشد، پروسه نصب ساده این محصول است. برای این منظور تنها کافی است به وسیله دریل سوراخی در کمد یا کابینت خود ایجاد نمایید و یا با کمک پیچ مخصوص ام دی اف، دستگیره را به محصول چوبی مورد نظر خود متصل نمایید.</p><!--[endif]--><p><br></p>
  • دستگیره کمد س ا مدل ساتن طلا  900
سایزبندی کالا: 30*25 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
50,000 تومان
شرکت سازنده
سه آ
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره تک پیچ، نوعی دستگیره ساده است که برای نصب بر روی انواع کمد و کابینت به کار می‌رود. این دستگیره برای اتصال به درب محصول مورد نظر شما، تنها به یک پیچ نیازمند است از این رو نصبی ساده و سریع دارد. ساختار این محصول به گونه ای طراحی شده است که نصب آن در انواع محصولات ساخته شده از چوب یا ام دی اف امکان پذیر است و همین دامنه کاربری بالا، آن را به محصولی ایده آل و کم هزینه برای مصرف کنندگان بدل می‌سازد.

هدف از ساخت دستگیره کمد ساتن همچون سایر دستگیره های موجود در بازار همچون دستگیره تک پیچ طلایی ویلا 668، باز و بسته کردن درب های چوبی است که ساختار ظریف و یکپارچه این نوع دستگیره به خوبی از عهده انجام آن برمی‌آید. دستگیره کمد ساتن محصولی ایرانی، ساخت شرکت تولیدی سه آ است که محصولات متنوع دیگری نظیر دستگیره تک پیچ س ا 900 کروم را نیز به بازار عرضه کرده است. این دستگیره طلایی رنگ است و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی و ظاهری دستگیره کمد سه آ

بدنه دستگیره کمد سه آ از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است. بهره گیری از این نوع آلیاژ در ساختار دستگیره تک پیچ موجب می‌شود طول عمر محصول افزایش یافته و در طولانی مدت دچار تغییر شکل یا پوسیدگی نگردد. این دستگیره طراحی ساده ای دارد به این معنی که بدنه محصول از یک دایره طلایی ساخته شده که به پایه ای کوتاه متصل است. این پایه یا همان محل اتصال پیچ، به دستگیره کمک می‌کند تا به درستی به درب چوبی کمد متصل شده و سبب باز و بسته شدن آن شود.

ابعاد دستگیره کمد سه آ و نحوه نصب آن

همانطور که گفتیم نمای دستگیره کمد ساتن از یک دایره تشکیل شده است که قطری معادل 30 میلیمتر دارد. فاصله این دایره تا محل نصب با کمد یا همان پایه محصول نیز 25 میلیمتر است. جالب است بدانید این ابعاد موجب می‌شود تا این نوع دستگیره برای انواع کشو و دراور، میز توالت و حتی سرویس خواب کودک نیز محصولی مناسب تلقی گردد.

در نهایت آنچه که موجب می‌شود این دستگیره، کالای محبوب بسیاری از نصابان و مصرف کنندگان باشد، پروسه نصب ساده این محصول است. برای این منظور تنها کافی است به وسیله دریل سوراخی در کمد یا کابینت خود ایجاد نمایید و یا با کمک پیچ مخصوص ام دی اف، دستگیره را به محصول چوبی مورد نظر خود متصل نمایید.


مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت ساده و زیبا
نقاط ضعف نداشتن سایز بندی
نوع ساده
جنس زاماک
رنگ طلایی
تعداد سايز بندی 1
سايز هاِ ی سوراخ نصب تک پیچ

نقد و بررسی:

بدنه دستگیره کمد سه آ از یک وجه دایره ای شکل به قطر 30 میلیمتر ساخته شده است که به پایه ای به ارتفاع 25 میلیمتر متصل شده است. یکی از مزیت های این نوع دستگیره این است که امکان اتصال آن به انواع کمد یا کابینت مورد نظر، تنها به وسیله یک پیچ مهیا می‌گردد. در نهایت گفتنی است این ساختار جنسی از زاماک دارد و طلایی رنگ است.
دستگیره کمد س ا مدل ساتن طلا  900

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه