دستگیره کروم ام اچ اچ 438 بزرگ
50000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>همانطور که می‌دانید یکی از نقاط ضعف اغلب دستگیره های تک پیچ، نداشتن سایزبندی و رنگ بندی متنوع است. این مسئله اغلب موجب می‌شود با اینکه دستگیره طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی دارد برای برخی از کشوهای موجود در دکوراسیون منزل مناسب نباشد. با این حال برخی از دستگیر های تک پیچ نیز در بازار وجود دارند که به طور ویژه به صورت بزرگ، طراحی و ساخته می‌شوند. این محصولات بر روی درب اغلب کشوهای کابینت و درب کمدهای چوبی قابل نصب بوده و زیبایی خاصی به دکوراسیون می‌بخشند. از جمله یکی از این محصولات که در سایز بزرگ، طراحی و ساخته می‌شود، دستگیره کروم مدل 438 است.</p><p>این دستگیره که محصول چین و ساخت شرکت تولیدی ام اچ اچ است به جهت طراحی ساده و خاص خود و همچنین سایز بزرگش برای تکمیل پروسه نصب در یک کابینت مناسب است. این محصول قیمت و کیفیت مطلوبی نیز دارد و نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-MHH-%D9%85%D8%AF%D9%84-S190.html">دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل S190</a> تنها با استفاده از یک پیچ به درب کشو یا کابینت مورد نظر مصرف کننده متصل می‌شود.</p><h2>ساختار و مشخصات ظاهری دستگیره کروم ام اچ اچ</h2><p>بدنه دستگیره کروم ام اچ اچ مدل 438 نظیر بدنه <a href="https://familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-MHH-%D9%85%D8%AF%D9%84-S559.html">دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل S559</a> دیگر محصول تولیدی این شرکت، از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است. از این رو بر خلاف ظاهر شیک و ساده ای که دارد بسیار مقاوم است و به ندرت دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی می‌گردد. این محصول از نمای رو به رو شبیه به یک مربع با سطحی صیقلی شکل است که به یک پایه کوتاه جهت اتصال به درب مورد نظر متصل شده است.</p><p>جالب است بدانید کلیه این ساختار تنها توسط یک پیچ که به همین پایه متصل می‌شود بر روی درب مورد نظر نصب می‌گردد. اما همین طراحی ساده و نصب آسان، به جهت رنگ کروم این دستگیره با اغلب دکوراسیون های مدرن و امروزی هماهنگ است. از این رو از دستگیره کروم می‌توان علاوه بر کشوها و کمدها، در انواع کابینت ساخته شده از ام دی اف نیز بهره گرفت.</p><h3>ابعاد دستگیره کروم ام اچ اچ مدل 438</h3><p>همانطور که گفتیم دستگیره کروم ام اچ اچ مدل 438 یک نمای ساده به شکل مربع دارد که طول هر یک از اضلاع آن برابر با 50 میلیمتر است. این دستگیره بر روی پایه استوانه شکلی سوار است که 24 میلیمتر ارتفاع دارد. در نتیجه پس از نصب محصول بر روی درب کشو یا کابینت، دستگیره به همین اندازه از درب بیرون می‌زند. در نهایت گفتنی است این محصول علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارد واز این رو به هر جهت موجب رضایت خاطر مصرف کنندگان خود می‌شود.</p><!--EndFragment-->
  • دستگیره کروم ام اچ اچ 438 بزرگ

دستگیره کروم مدل 438، محصولی چینی ساخت شرکت تولیدی ام اچ اچ است که اغلب محصولات خود را از آلیاژ مقاوم زاماک تولید می‌کند. اما این محصول علاوه بر ساختار مستحکم، طاهر ساده و شکیلی نیز دارد که برای نصب بر روی انواع کابینت و کمد امروزی نیز مناسب است. دستگیره مدل 438 ام اچ اچ بزرگ، تک سایز است و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌شود.

سایزبندی کالا: 50*24 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

همانطور که می‌دانید یکی از نقاط ضعف اغلب دستگیره های تک پیچ، نداشتن سایزبندی و رنگ بندی متنوع است. این مسئله اغلب موجب می‌شود با اینکه دستگیره طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی دارد برای برخی از کشوهای موجود در دکوراسیون منزل مناسب نباشد. با این حال برخی از دستگیر های تک پیچ نیز در بازار وجود دارند که به طور ویژه به صورت بزرگ، طراحی و ساخته می‌شوند. این محصولات بر روی درب اغلب کشوهای کابینت و درب کمدهای چوبی قابل نصب بوده و زیبایی خاصی به دکوراسیون می‌بخشند. از جمله یکی از این محصولات که در سایز بزرگ، طراحی و ساخته می‌شود، دستگیره کروم مدل 438 است.

این دستگیره که محصول چین و ساخت شرکت تولیدی ام اچ اچ است به جهت طراحی ساده و خاص خود و همچنین سایز بزرگش برای تکمیل پروسه نصب در یک کابینت مناسب است. این محصول قیمت و کیفیت مطلوبی نیز دارد و نظیر دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل S190 تنها با استفاده از یک پیچ به درب کشو یا کابینت مورد نظر مصرف کننده متصل می‌شود.

ساختار و مشخصات ظاهری دستگیره کروم ام اچ اچ

بدنه دستگیره کروم ام اچ اچ مدل 438 نظیر بدنه دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل S559 دیگر محصول تولیدی این شرکت، از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است. از این رو بر خلاف ظاهر شیک و ساده ای که دارد بسیار مقاوم است و به ندرت دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی می‌گردد. این محصول از نمای رو به رو شبیه به یک مربع با سطحی صیقلی شکل است که به یک پایه کوتاه جهت اتصال به درب مورد نظر متصل شده است.

جالب است بدانید کلیه این ساختار تنها توسط یک پیچ که به همین پایه متصل می‌شود بر روی درب مورد نظر نصب می‌گردد. اما همین طراحی ساده و نصب آسان، به جهت رنگ کروم این دستگیره با اغلب دکوراسیون های مدرن و امروزی هماهنگ است. از این رو از دستگیره کروم می‌توان علاوه بر کشوها و کمدها، در انواع کابینت ساخته شده از ام دی اف نیز بهره گرفت.

ابعاد دستگیره کروم ام اچ اچ مدل 438

همانطور که گفتیم دستگیره کروم ام اچ اچ مدل 438 یک نمای ساده به شکل مربع دارد که طول هر یک از اضلاع آن برابر با 50 میلیمتر است. این دستگیره بر روی پایه استوانه شکلی سوار است که 24 میلیمتر ارتفاع دارد. در نتیجه پس از نصب محصول بر روی درب کشو یا کابینت، دستگیره به همین اندازه از درب بیرون می‌زند. در نهایت گفتنی است این محصول علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارد واز این رو به هر جهت موجب رضایت خاطر مصرف کنندگان خود می‌شود.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت ساده و زیبا
نقاط ضعف نداشتن سایز بندی
نوع ساده
جنس زاماک
رنگ کروم
تعداد سايز بندی 1
سايز هاِ ی سوراخ نصب تک پیچ

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه