دستگیره تک پیچ کمد مدل 329
50000 موجود
توضیح محصول: <p>سایز یا سبک طراحی برخی از کمدها یا کابینت ها موجب می‌شود تا تنها نوع خاصی از دستگیره ها برای آنها کاربردی باشد. به طور مثال بهترین محصول برای باز و بسته کردن درب کابینت های فلزی یا قدیمی، دستگیره های تک پیچ است. این نوع دستگیره ها معمولاً در یک سایز مشخص به بازار عرضه می‌شوند اما طرح های گوناگونی را در بر می‌گیرند. از این رو برای انواع کشو در سرویس های خواب، میز تلویزیون، تخت و کمد کودک، کشوی کابینت و مواردی از این دست مناسب هستند.</p><p>دستگیره رگال 329 تک پیچ از جمله این محصولات است که همچون <a href="https://familakala.com/square-wardrobe-handle-337g.html">دستگیره کمدی تک پیچ مربع مدل 337 طلایی</a> با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شود. این محصول نصبی ساده دارد از این رو اغلب توسط خود مصرف کنندگان به کالای دلخواه متصل می‌گردد. در نهایت گفتنی است انواع دستگیره تک پیچ کمد با رنگ های متنوع طلایی، نقره ای، مشکی، کروم، سرامیکی و... تولید شده و به فروش می‌رسد.</p><h2><strong>ابعاد و شکل ظاهری دستگیره تک پیچ کمد</strong></h2><p>بدنه دستگیره تک پیچ کمد از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است و طراحی ساده ای دارد. ساختار این محصول، یک سَری دایره ای شکل دارد که از سه طبقه دایره یک اندازه و یک طبقه دایره کوچکتر ساخته شده است. این سَری به استوانه ای متصل است که در نهایت به پایه دستگیره می‌رسد؛ پایه ای که با یک پیچ به درب کمد یا کشوی کابینت دلخواه مصرف کننده متصل می‌گردد. بدنه محصول همچون <a href="https://familakala.com/one-piece-wardrobe-knob-900.html">بدنه دستگیره تک پیچ س ا 900 کروم</a> نقره ای رنگ و براق است. از این رو به راحتی قابل نظافت بوده و لکه ای از چربی یا کثیفی بر روی آن باقی نمی‌ماند.</p><p>این محصول فاقد سایزبندی است و تنها در یک سایز مشخص به بازار ارائه می‌شود. جالب است بدانید قطر دایره نما در بدنه دستگیره با اندازه فاصله آن تا درب کمد برابر است . به عبارت دیگر پهنای محصول برابر با 28 میلیمتر است که این اندازه دقیقاً معادل ارتفاع دستگیره تک پیچ کمد یعنی همان فاصله سَری آن تا درب کابینت است.</p><h3><strong>مزایای خرید دستگیره تک پیچ کمد</strong></h3><p>دستگیره تک پیچ کمد محصولی ایرانی و ارزان است که ظاهر و نمای مناسبی دارد. این محصول از کیفیت بدنه و ساخت مطلوبی برخوردار است و پروسه نصب آن نیز بسیار ساده است. از این رو برای نصب آن تنها کافی است بر روی درب کمد یا کشوی مورد نظر خود، با دریل و از قسمت مربوطه یک سوراخ ایجاد نمایید. سپس باید دستگیره را در قسمت بیرونی درب قرار داده و آن را از سمت دیگر کشو با استفاده از یک پیچ محکم کنید. بدین ترتیب دستگیره کمد شما به سادگی به درب کابینت یا کشوی مربوطه نصب می‌گردد که این خود بزرگترین مزیت خرید دستگیره تک پیچ رگال است.</p>
  • دستگیره تک پیچ کمد مدل 329

دستگیره تک پیچ کمد از جمله دستگیره های ساده کابینت و کشو است که به طور معمول در یک سایز مشخص به بازار عرضه می‌شود. این محصول از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است و طراحی ساده و منحصر به فردی دارد. از این رو به راحتی در انواع مختلف کمد، کشوی کابینت، سرویس خواب، میز تلویزیون، تخت و کمد کودک و... قابل نصب است.

سایزبندی کالا: 28*28 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
50,000 تومان
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سایز یا سبک طراحی برخی از کمدها یا کابینت ها موجب می‌شود تا تنها نوع خاصی از دستگیره ها برای آنها کاربردی باشد. به طور مثال بهترین محصول برای باز و بسته کردن درب کابینت های فلزی یا قدیمی، دستگیره های تک پیچ است. این نوع دستگیره ها معمولاً در یک سایز مشخص به بازار عرضه می‌شوند اما طرح های گوناگونی را در بر می‌گیرند. از این رو برای انواع کشو در سرویس های خواب، میز تلویزیون، تخت و کمد کودک، کشوی کابینت و مواردی از این دست مناسب هستند.

دستگیره رگال 329 تک پیچ از جمله این محصولات است که همچون دستگیره کمدی تک پیچ مربع مدل 337 طلایی با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شود. این محصول نصبی ساده دارد از این رو اغلب توسط خود مصرف کنندگان به کالای دلخواه متصل می‌گردد. در نهایت گفتنی است انواع دستگیره تک پیچ کمد با رنگ های متنوع طلایی، نقره ای، مشکی، کروم، سرامیکی و... تولید شده و به فروش می‌رسد.

ابعاد و شکل ظاهری دستگیره تک پیچ کمد

بدنه دستگیره تک پیچ کمد از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده است و طراحی ساده ای دارد. ساختار این محصول، یک سَری دایره ای شکل دارد که از سه طبقه دایره یک اندازه و یک طبقه دایره کوچکتر ساخته شده است. این سَری به استوانه ای متصل است که در نهایت به پایه دستگیره می‌رسد؛ پایه ای که با یک پیچ به درب کمد یا کشوی کابینت دلخواه مصرف کننده متصل می‌گردد. بدنه محصول همچون بدنه دستگیره تک پیچ س ا 900 کروم نقره ای رنگ و براق است. از این رو به راحتی قابل نظافت بوده و لکه ای از چربی یا کثیفی بر روی آن باقی نمی‌ماند.

این محصول فاقد سایزبندی است و تنها در یک سایز مشخص به بازار ارائه می‌شود. جالب است بدانید قطر دایره نما در بدنه دستگیره با اندازه فاصله آن تا درب کمد برابر است . به عبارت دیگر پهنای محصول برابر با 28 میلیمتر است که این اندازه دقیقاً معادل ارتفاع دستگیره تک پیچ کمد یعنی همان فاصله سَری آن تا درب کابینت است.

مزایای خرید دستگیره تک پیچ کمد

دستگیره تک پیچ کمد محصولی ایرانی و ارزان است که ظاهر و نمای مناسبی دارد. این محصول از کیفیت بدنه و ساخت مطلوبی برخوردار است و پروسه نصب آن نیز بسیار ساده است. از این رو برای نصب آن تنها کافی است بر روی درب کمد یا کشوی مورد نظر خود، با دریل و از قسمت مربوطه یک سوراخ ایجاد نمایید. سپس باید دستگیره را در قسمت بیرونی درب قرار داده و آن را از سمت دیگر کشو با استفاده از یک پیچ محکم کنید. بدین ترتیب دستگیره کمد شما به سادگی به درب کابینت یا کشوی مربوطه نصب می‌گردد که این خود بزرگترین مزیت خرید دستگیره تک پیچ رگال است.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت ساده و زیبا
نقاط ضعف تک سایز
نوع ساده
جنس زاماک
رنگ کروم
تعداد سايز بندی 1
سايز هاِ ی سوراخ نصب تک پیچ

نقد و بررسی:

ابعاد دستگیره تک پیچ کمد مدل 329

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه