دستگیره تک پیچ س آ مدل 1000 زیتونی
150000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">دستگیره تک پیچ سه آ نوعی دستگیره کمد و کابینت است که تنها توسط یک پیچ به بدنه ساخته شده از چوب یا ام دی اف درب متصل می‌شود. این دستگیره در رنگ ها و طرح های گوناگونی به بازار عرضه می‌شود، به گونه ای که گاه ترکیبی کلاسیک دارد و گاه مثل <a href="https://familakala.com/one-piece-wardrobe-knob-900.html" rel="nofollow" target="_blank">دستگیره تک پیچ س ا 900 کروم</a> یک دستگیره کاملاً مدرن است. دیگر نکته قابل توجه در خصوص این نوع دستگیره پروسه نصب ساده آن است که موجب می‌شود خود خریدار نیز بتواند به تنهایی و بدون نیاز به مراجعه نصاب آن را روی کمد مورد نظرش نصب کند.</p><p style="text-align: justify;">این محصول ساخت ایران و تولید شرکت شناخته شده سه آ است که انواع یراق آلات کمد و کابینت را با کیفیتی مطلوب به بازار عرضه می‌کند. دستگیره س ا 1000 تک پیچ زیتونی یکی از محصولات این شرکت است که رنگ منحصر به فرد آن موجب شده هم به عنوان یک دستگیره با ظاهری کلاسیک و هم به شکل یک دستگیره مدرن مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت گفتنی است این دستگیره با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه روانه بازار می‌شود.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>ویژگی های ظاهری و ابعاد دستگیره تک پیچ سه آ</strong></h2><p style="text-align: justify;">بدنه دستگیره س ا 1000 تک پیچ از یک مربع فلزی به ابعاد 29*29 میلی متر ساخته شده است که به یک پایه کوتاه 25 میلی متری جهت اتصال به پیچ مجهز است. این نمای مربع شکل ساختاری مواج دارد که جزئی از طراحی کار به شمار می‌آید و موجب می‌شود محصول در عین سادگی، ظرافت و زیبایی کارهای امروزی را نیز داشته باشد. بدنه این کار همچون اغلب دستگیره های موجود در بازار از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده که با رنگ زیتونی آبکاری شده است.</p><p style="text-align: justify;">برای نصب دستگیره تک پیچ سه آ تنها کافی است درب کشو یا کابینت مورد نظر خود را با استفاده از دریل سوراخ نموده و سپس دستگیره را به وسیله پیچ به محصول متصل کنید و یا در پروسه ای ساده تر از پیچ های ام دی اف برای این منظور استفاده نمایید. بدین ترتیب می‌توانید با تجهیز کلیه محصولات چوبی خود به این نوع دستگیره از آنها بیشترین بهره را ببرید و به سادگی درب آنها را باز یا بسته کنید.</p><h3 style="text-align: justify;"><strong>موارد استفاده از دستگیره تک پیچ سه آ</strong></h3><p style="text-align: justify;">همانطور که گفتیم ساختار دستگیره تک پیچ سه آ به گونه ای طراحی شده است تا خریدار بتواند از آن در کلیه محصولات چوبی خود بهره بگیرد. از این رو می‌توان این نوع دستگیره را در انواع کمد، کابینت، کشو، میز تلویزیون، کمد کودک و حتی کابینت روشویی به کار برد. دیگر ویژگی قابل توجه در خصوص این محصول رنگ بدنه آن است که به هماهنگی ویژه دستگیره با طرح های به کار رفته در چوب و ام دی اف منجر می‌شود. در نهایت می‌توان گفت دستگیره س ا 1000 تک پیچ زیتونی محصولی است که به واسطه اندازه های به کار رفته در آن، دامنه کاربری وسیعی دارد.</p>
  • دستگیره تک پیچ س آ مدل 1000  زیتونی
سایزبندی کالا: تک پیچ
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
150,000 تومان
شرکت سازنده
سه آ
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره تک پیچ سه آ نوعی دستگیره کمد و کابینت است که تنها توسط یک پیچ به بدنه ساخته شده از چوب یا ام دی اف درب متصل می‌شود. این دستگیره در رنگ ها و طرح های گوناگونی به بازار عرضه می‌شود، به گونه ای که گاه ترکیبی کلاسیک دارد و گاه مثل دستگیره تک پیچ س ا 900 کروم یک دستگیره کاملاً مدرن است. دیگر نکته قابل توجه در خصوص این نوع دستگیره پروسه نصب ساده آن است که موجب می‌شود خود خریدار نیز بتواند به تنهایی و بدون نیاز به مراجعه نصاب آن را روی کمد مورد نظرش نصب کند.

این محصول ساخت ایران و تولید شرکت شناخته شده سه آ است که انواع یراق آلات کمد و کابینت را با کیفیتی مطلوب به بازار عرضه می‌کند. دستگیره س ا 1000 تک پیچ زیتونی یکی از محصولات این شرکت است که رنگ منحصر به فرد آن موجب شده هم به عنوان یک دستگیره با ظاهری کلاسیک و هم به شکل یک دستگیره مدرن مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت گفتنی است این دستگیره با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه روانه بازار می‌شود.

ویژگی های ظاهری و ابعاد دستگیره تک پیچ سه آ

بدنه دستگیره س ا 1000 تک پیچ از یک مربع فلزی به ابعاد 29*29 میلی متر ساخته شده است که به یک پایه کوتاه 25 میلی متری جهت اتصال به پیچ مجهز است. این نمای مربع شکل ساختاری مواج دارد که جزئی از طراحی کار به شمار می‌آید و موجب می‌شود محصول در عین سادگی، ظرافت و زیبایی کارهای امروزی را نیز داشته باشد. بدنه این کار همچون اغلب دستگیره های موجود در بازار از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده که با رنگ زیتونی آبکاری شده است.

برای نصب دستگیره تک پیچ سه آ تنها کافی است درب کشو یا کابینت مورد نظر خود را با استفاده از دریل سوراخ نموده و سپس دستگیره را به وسیله پیچ به محصول متصل کنید و یا در پروسه ای ساده تر از پیچ های ام دی اف برای این منظور استفاده نمایید. بدین ترتیب می‌توانید با تجهیز کلیه محصولات چوبی خود به این نوع دستگیره از آنها بیشترین بهره را ببرید و به سادگی درب آنها را باز یا بسته کنید.

موارد استفاده از دستگیره تک پیچ سه آ

همانطور که گفتیم ساختار دستگیره تک پیچ سه آ به گونه ای طراحی شده است تا خریدار بتواند از آن در کلیه محصولات چوبی خود بهره بگیرد. از این رو می‌توان این نوع دستگیره را در انواع کمد، کابینت، کشو، میز تلویزیون، کمد کودک و حتی کابینت روشویی به کار برد. دیگر ویژگی قابل توجه در خصوص این محصول رنگ بدنه آن است که به هماهنگی ویژه دستگیره با طرح های به کار رفته در چوب و ام دی اف منجر می‌شود. در نهایت می‌توان گفت دستگیره س ا 1000 تک پیچ زیتونی محصولی است که به واسطه اندازه های به کار رفته در آن، دامنه کاربری وسیعی دارد.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت ساده و زیبا
نقاط ضعف عدم سایزبندی
نوع تک پیچ
جنس زاماک
رنگ زیتونی
تعداد سايز بندی 1
سايز هاِ ی سوراخ نصب تک پیچ

نقد و بررسی:

ابعاد دستگیره تک پیچ س آ مدل 1000  زیتونی

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه