خار طبقه اورینگی
84000 موجود
توضیح محصول: <p>اگر به دقت طبقات کمد و کابینت ها را نگاه کنید، پایه های اتصال دهنده مانند خارهای طبقه را می­بینید. خارهای طبقه از پایه های نگهدارنده کابینت هستند که انواع مختلفی دارند و خار طبقه اورینگی یکی از آنهاست. خار طبقه اورینگی در واقع نقش نگهدارنده و پایه طبقات را داشته و در <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D9%85-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%81" rel="nofollow" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">دسته یراق آلات ام دی اف</a>  بین کابینت سازان شهرت و محبوبیت زیادی دارد.</p><h2>ویژگی های خار طبقه اورینگی</h2><p>هر گاه نیاز به نصب طبقه ای برای کابینت کمد یا  هر مکان دیگر داشتید باید از یراق آلات برای اتصال طبقه استفاده کنید، خار طبقه اورینگی گزینه مناسبی برای این کار است چون ویژگی های مطلوب و مورد نیازتان را دارد.</p><p>خار طبقه اورینگی یک پین فلزی است که دو اورینگ برای ثابت نگهداشتن و جلوگیری از سرخوردن طبقات شیشه ای دارد. انواع طبقه با هر جنسی از چوب، پلاستیک، ام دی اف، شلف شیشه ای و ... باشد، بر روی خار طبقه اورینگی بدون هیچ دردسری ثابت و محکم می­‌ماند. به علاوه از این محصول می‌­توان برای نصب روی پروفیل، آهن، صفحات ام دی اف و چوب استفاده کرد.</p><p>این کالا بر خلاف <a href="https://familakala.com/%D8%AE%D8%A7%D8%B1-%D8%B7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87.html" rel="nofollow" target="_blank">خار طبقه شیشه ای</a>، کاملاً از جنس فلز بوده و برای همین در برابر فشار وزن  سنگین، مقاومت زیادی دارد و به آسانی نمی ­شکند. این محصول حتی در برابر ضربه هایی که هنگام نصب به آن وارد می­شود هم مقاوم است و مشکلی ایجاد نمی­ کند. مزیت دیگر آن، اورینگ های تعبیه شده بر روی آن است، این اورینگ ها مانع سرخوردن و لرزش طبقات بر روی آن می­‌شود.</p><h2>چگونگی استفاده و نصب خار طبقه اورینگی</h2><p>برای نصب خار طبقه اورینگی، ابتدا باید محل نصب را مشخص و علامت گذاری کنید سپس نقطه ای که قرار است خار طبقه اورینگی در آنجا نصب شود را سوراخ کنید. به خاطر داشته باشید از ابزاری استفاده کنید که سوراخی دقیقاً به اندازه خار طبقه ایجاد کند نه بزرگ تر و نه کوچک تر.</p><p>پس از ایجاد سوراخ، می­توانید خار طبقه را در محل مخصوص قرار دهید و با اطمینان از مقاومت این پایه نگهدارنده از آن استفاده کنید. خار طبقه اورینگی برای اتصال طبقات کابینت، کمد دیواری و کتابخانه نیز کاربرد دارد. این محصول فلزی به رنگ کروم و ساخت کشور ایران است بنابراین برای تهیه آن نیاز به دردسر و زحمت نیست. فقط با یک کلیک بر روی <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">سایت فامیلا کالا</a> می­توانید این محصول را تهیه کنید. </p>
  • خار طبقه اورینگی
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
84,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اگر به دقت طبقات کمد و کابینت ها را نگاه کنید، پایه های اتصال دهنده مانند خارهای طبقه را می­بینید. خارهای طبقه از پایه های نگهدارنده کابینت هستند که انواع مختلفی دارند و خار طبقه اورینگی یکی از آنهاست. خار طبقه اورینگی در واقع نقش نگهدارنده و پایه طبقات را داشته و در دسته یراق آلات ام دی اف  بین کابینت سازان شهرت و محبوبیت زیادی دارد.

ویژگی های خار طبقه اورینگی

هر گاه نیاز به نصب طبقه ای برای کابینت کمد یا  هر مکان دیگر داشتید باید از یراق آلات برای اتصال طبقه استفاده کنید، خار طبقه اورینگی گزینه مناسبی برای این کار است چون ویژگی های مطلوب و مورد نیازتان را دارد.

خار طبقه اورینگی یک پین فلزی است که دو اورینگ برای ثابت نگهداشتن و جلوگیری از سرخوردن طبقات شیشه ای دارد. انواع طبقه با هر جنسی از چوب، پلاستیک، ام دی اف، شلف شیشه ای و ... باشد، بر روی خار طبقه اورینگی بدون هیچ دردسری ثابت و محکم می­‌ماند. به علاوه از این محصول می‌­توان برای نصب روی پروفیل، آهن، صفحات ام دی اف و چوب استفاده کرد.

این کالا بر خلاف خار طبقه شیشه ای، کاملاً از جنس فلز بوده و برای همین در برابر فشار وزن  سنگین، مقاومت زیادی دارد و به آسانی نمی ­شکند. این محصول حتی در برابر ضربه هایی که هنگام نصب به آن وارد می­شود هم مقاوم است و مشکلی ایجاد نمی­ کند. مزیت دیگر آن، اورینگ های تعبیه شده بر روی آن است، این اورینگ ها مانع سرخوردن و لرزش طبقات بر روی آن می­‌شود.

چگونگی استفاده و نصب خار طبقه اورینگی

برای نصب خار طبقه اورینگی، ابتدا باید محل نصب را مشخص و علامت گذاری کنید سپس نقطه ای که قرار است خار طبقه اورینگی در آنجا نصب شود را سوراخ کنید. به خاطر داشته باشید از ابزاری استفاده کنید که سوراخی دقیقاً به اندازه خار طبقه ایجاد کند نه بزرگ تر و نه کوچک تر.

پس از ایجاد سوراخ، می­توانید خار طبقه را در محل مخصوص قرار دهید و با اطمینان از مقاومت این پایه نگهدارنده از آن استفاده کنید. خار طبقه اورینگی برای اتصال طبقات کابینت، کمد دیواری و کتابخانه نیز کاربرد دارد. این محصول فلزی به رنگ کروم و ساخت کشور ایران است بنابراین برای تهیه آن نیاز به دردسر و زحمت نیست. فقط با یک کلیک بر روی سایت فامیلا کالا می­توانید این محصول را تهیه کنید. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا خار طبقه اورینگی
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا خار طبقه اورینگی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد -
رنگ کروم
جنس فلز و پلاستیک
نوع کاربرد اتصال طبقات
سایر مشخصات -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه