خار طبقه شیشه
20000 موجود
توضیح محصول: <p>یراق آلات بخشی از مواد مصرفی غیر چوبی هستند که در فرآیند ساخت سازه های چوبی نقش مکمل دارند و باعث تکمیل شدن محصول ساخته شده، می‌­شوند. پایه­‌های نگهدارنده طبقات از جمله <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلاتی</a> هستند که برای ارتفاع دادن به طبقات کاربرد دارند. خارهای طبقه نیز در این گروه قرار می­گیرند، خارهای طبقه در انواع مختلف میله ای، کریستالی و شیشه ای در بازار موجود هستند.</p><p> خار طبقه شیشه ای یکی از پرمصرف ترین خارهای طبقه در میان نجاران و کابینت سازان است که به خاطر قیمت مناسب و ویژگی‌­های خاصش محبوبیت بالایی دارد.</p><h2>خصوصیات و ویژگی های ظاهری خار طبقه شیشه ای</h2><p>خار طبقه شیشه ای از یک پین فلزی کوچک و بست پلاستیکی نگهدارنده تشکیل شده است. هنگام استفاده بخش فلزی، داخل سوراخ قرار می­گیرد و قسمت پلاستیکی به عنوان پایه‌­ی طبقه، نقش نگهدارنده را دارد. این محصول جزو یراق­‌هایی است که طرفداران زیادی دارد دلایل زیادی برای محبوب بودن این یراق وجود دارد، اولین دلیل تفاوت جنس آن است؛ ترکیب فلز و پلاستیک به کار رفته در ساختار این محصول به آن قابلیت های زیادی داده و آن را مناسب استفاده در طبقات شیشه ای و پلاستیکی کرده است. طراحی این محصول به گونه ای است که قسمت پلاستیکی مانع سر خوردن و حرکت طبقات شیشه ای و پلاستیکی می­شود.</p><p>از مزیت دیگر این <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D9%85-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%81" rel="nofollow" target="_blank">یراق ام‌دی‌اف</a>، امکان تغییر دادن ارتفاع طبقات است، شما می­توانید با تغییر مکان سوراخ ارتفاع طبقه را کوتاهتر یا بلندتر کنید. حتی می­توانید طبقه ای که با خار طبقه شیشه ای نصب شده باشد را بردارید یا جابجا کنید، بدون آن­که شکل ظاهری کمد و کابینت تان به هم بریزد.</p><p>نکته‌ای که هنگام استفاده از خار طبقه شیشه ای باید به خاطر داشته باشید این است که استفاده از آن در طبقات سنگین مناسب نیست چون امکان شکستن قسمت پلاستیکی آن وجود دارد.</p><h2>چگونگی استفاده و نصب خار طبقه شیشه ای</h2><p>برای نصب خار طبقه ابتدا باید محل نصب را علامت‌گذاری و مشخص کرد، سپس با ایجاد سوراخی محلی برای قرار گرفتن خار در نظرگرفت. دقت داشته باشید که عرض سوراخ از اندازه پین بزرگتر نباشد چون باعث لق شدن پین می‌­شود. بعد از آن که در فواصل نزدیک به هم، سوراخ ها را ایجاد کردید و خارهای طبقه را قرار دادید، می­تواند طبقه را نصب کنید و از آن استفاده کنید. خار طبقه شیشه ای محصول کشور ایران است که در فروشگاه فامیلا کالا در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار دارد. </p>
  • خار طبقه شیشه
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
20,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

یراق آلات بخشی از مواد مصرفی غیر چوبی هستند که در فرآیند ساخت سازه های چوبی نقش مکمل دارند و باعث تکمیل شدن محصول ساخته شده، می‌­شوند. پایه­‌های نگهدارنده طبقات از جمله یراق آلاتی هستند که برای ارتفاع دادن به طبقات کاربرد دارند. خارهای طبقه نیز در این گروه قرار می­گیرند، خارهای طبقه در انواع مختلف میله ای، کریستالی و شیشه ای در بازار موجود هستند.

 خار طبقه شیشه ای یکی از پرمصرف ترین خارهای طبقه در میان نجاران و کابینت سازان است که به خاطر قیمت مناسب و ویژگی‌­های خاصش محبوبیت بالایی دارد.

خصوصیات و ویژگی های ظاهری خار طبقه شیشه ای

خار طبقه شیشه ای از یک پین فلزی کوچک و بست پلاستیکی نگهدارنده تشکیل شده است. هنگام استفاده بخش فلزی، داخل سوراخ قرار می­گیرد و قسمت پلاستیکی به عنوان پایه‌­ی طبقه، نقش نگهدارنده را دارد. این محصول جزو یراق­‌هایی است که طرفداران زیادی دارد دلایل زیادی برای محبوب بودن این یراق وجود دارد، اولین دلیل تفاوت جنس آن است؛ ترکیب فلز و پلاستیک به کار رفته در ساختار این محصول به آن قابلیت های زیادی داده و آن را مناسب استفاده در طبقات شیشه ای و پلاستیکی کرده است. طراحی این محصول به گونه ای است که قسمت پلاستیکی مانع سر خوردن و حرکت طبقات شیشه ای و پلاستیکی می­شود.

از مزیت دیگر این یراق ام‌دی‌اف، امکان تغییر دادن ارتفاع طبقات است، شما می­توانید با تغییر مکان سوراخ ارتفاع طبقه را کوتاهتر یا بلندتر کنید. حتی می­توانید طبقه ای که با خار طبقه شیشه ای نصب شده باشد را بردارید یا جابجا کنید، بدون آن­که شکل ظاهری کمد و کابینت تان به هم بریزد.

نکته‌ای که هنگام استفاده از خار طبقه شیشه ای باید به خاطر داشته باشید این است که استفاده از آن در طبقات سنگین مناسب نیست چون امکان شکستن قسمت پلاستیکی آن وجود دارد.

چگونگی استفاده و نصب خار طبقه شیشه ای

برای نصب خار طبقه ابتدا باید محل نصب را علامت‌گذاری و مشخص کرد، سپس با ایجاد سوراخی محلی برای قرار گرفتن خار در نظرگرفت. دقت داشته باشید که عرض سوراخ از اندازه پین بزرگتر نباشد چون باعث لق شدن پین می‌­شود. بعد از آن که در فواصل نزدیک به هم، سوراخ ها را ایجاد کردید و خارهای طبقه را قرار دادید، می­تواند طبقه را نصب کنید و از آن استفاده کنید. خار طبقه شیشه ای محصول کشور ایران است که در فروشگاه فامیلا کالا در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار دارد. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا خار طبقه شیشه
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا خار طبقه شیشه
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد -
رنگ کروم
جنس فلز و پلاستیک
نوع کاربرد اتصال طبقات
سایر مشخصات -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه