جدا کننده جاقاشقی ملونی
26400 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>ارگانایزرها یا تقسیم کننده های چوبی و پلاستیکی کشو اغلب برای نظم دهی به سرویس های قاشق و چنگال یا ابزار استفاده می‌شوند. این محصولات در ابعاد گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند و فضای داخلی آنها بسته به ابعاد محصول به بخش های مختلفی تقسیم می‌شود. این قسمت های تفکیک شده اغلب ابعاد ثابتی دارند و دیواره هایی که میان آنها قرار گرفته است، حرکت نمی‌کند. البته گاه نیز این محصولات همچون <a href="https://familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82-%DA%86%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%8A%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%87%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-3201.html">جا قاشق چنگالی يونی هوپر مدل 3201 (با قابلیت رگلاژ)</a> به گونه ای طراحی شده اند که یک کشوی مخفی را در ساختار خود جای داده اند. اما این مدل جا قاشقی، تنها جا قاشقی قابل تنظیم یا متحرک موجود در بازار نیست.</p><p><a href="https://familakala.com/%D8%AC%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D9%85%D9%84%D9%88%D9%86%DB%8C-90-70-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html">جاقاشقی قابل تنظیم ملونی (90-70 سانت)</a> محصولی است که توسط شرکت چینی ملونی به بازار عرضه شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فضای داخلی آن قابل تنظیم باشد. کاری که به وسیله جدا کننده های ملونی به انجام می‌رسد. جدا کننده یا تقسیم کننده متحرک در حقیقت یک دیواره کوتاه پلاستیکی است که میان شیارهای تعبیه شده در جا قاشقی ملونی قرار می‌گیرد. این کار موجب می‌گردد تا مصرف کننده بتواند فضای داخلی جا قاشقی خود را با توجه به ابعاد قاشق یا چنگال مورد نظرش بزرگ یا کوچک نماید و از آن به طور بهینه استفاده کند.</p><h2>ساختار و ویژگی های ظاهری جدا کننده جاقاشقی ملونی</h2><p>بدنه جدا کننده ملونی از پلاستیک فشرده ساخته شده و طوسی رنگ است. این محصول در حقیقت یک تقسیم کننده متحرک است که در فضای داخلی جا قاشقی ملونی جای می‌گیرد. بنابراین کوتاه و کوچک است تا ابعاد آن تناسب کافی را با فضای داخلی جا قاشقی داشته باشد. در نهایت گفتنی است این محصول به تنهایی کاربردی ندارد و باید حتماً به همراه یکی از جا قاشقی های قابل تنظیم ملونی خریداری شود.</p><h3>ابعاد و سایزبندی جدا کننده ملونی</h3><p>جدا کننده جاقاشقی ملونی در دو سایز مختلف به بازار عرضه می‌شود. سایز کوچکتر این محصول که 9.5 سانتی متر طول و 5 سانتی متر ارتفاع دارد در قسمت های باریک جا قاشقی استفاده می‌شود. به طور مثال در یونیت 70 جاقاشقی قابل تنظیم ملونی (90-70 سانت) چهار ردیف باریک وجود دارد و مصرف کننده می‌تواند از سایز کوچکتر این محصول در این ردیف ها بهره بگیرد.</p><p>سایز بزرگتر جدا کننده نیز 14 سانتی متر طول و 5 سانتی متر ارتفاع دارد و برای جاگذاری در ردیف های پهن تر جا قاشقی ملونی مناسب است. البته ارائه این محصول به این معنا نیست که مصرف کننده حتماً باید تمام ردیف های موجود در جا قاشقی خود را به دو یا سه بخش تقسیم نماید. بلکه این امکان نیز وجود دارد که از یک ردیف، به تنهایی و برای چیدمان اجزای بزرگتر سرویس های قاشق و چنگال نظیر کفگیر و ملاقه استفاده کرد. اما به طور کلی این محصول برای این به تولید رسیده است که اگر زمانی نیاز به تقسیم فضای داخلی یک ردیف در جا قاشقی وجود داشت، مصرف کننده بتواند به راحتی این کار را به انجام برساند.</p><!--EndFragment-->
  • جدا کننده جاقاشقی ملونی

جدا کننده جاقاشقی ملونی یک تقسیم کننده متحرک با ساختاری پلاستیکی است که جهت تفکیک فضا در محصولاتی همچون جا قاشقی داخل کشو ملونی در چهار سایز 40 تا 60 سانت به کار گرفته می‌شود. این محصول که در دو سایز کوچک و بزرگ به بازار عرضه می‌شود به راحتی در شیارهای تعبیه شده در جا قاشقی های قابل تنظیم ملونی جای می‌گیرد و فضای داخلی هر ردیف را به دو بخش تقسیم می‌کند. از این رو مصرف کننده به راحتی می‌تواند طول ردیف های موجود در جا قاشقی خود را با توجه به ابعاد قاشق یا چنگال مورد نظرش بزرگ یا کوچک نماید.

سایزبندی کالا: کوچک و بزرگ
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
26,400 تومان
شرکت سازنده
ملونی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

ارگانایزرها یا تقسیم کننده های چوبی و پلاستیکی کشو اغلب برای نظم دهی به سرویس های قاشق و چنگال یا ابزار استفاده می‌شوند. این محصولات در ابعاد گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند و فضای داخلی آنها بسته به ابعاد محصول به بخش های مختلفی تقسیم می‌شود. این قسمت های تفکیک شده اغلب ابعاد ثابتی دارند و دیواره هایی که میان آنها قرار گرفته است، حرکت نمی‌کند. البته گاه نیز این محصولات همچون جا قاشق چنگالی يونی هوپر مدل 3201 (با قابلیت رگلاژ) به گونه ای طراحی شده اند که یک کشوی مخفی را در ساختار خود جای داده اند. اما این مدل جا قاشقی، تنها جا قاشقی قابل تنظیم یا متحرک موجود در بازار نیست.

جاقاشقی قابل تنظیم ملونی (90-70 سانت) محصولی است که توسط شرکت چینی ملونی به بازار عرضه شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فضای داخلی آن قابل تنظیم باشد. کاری که به وسیله جدا کننده های ملونی به انجام می‌رسد. جدا کننده یا تقسیم کننده متحرک در حقیقت یک دیواره کوتاه پلاستیکی است که میان شیارهای تعبیه شده در جا قاشقی ملونی قرار می‌گیرد. این کار موجب می‌گردد تا مصرف کننده بتواند فضای داخلی جا قاشقی خود را با توجه به ابعاد قاشق یا چنگال مورد نظرش بزرگ یا کوچک نماید و از آن به طور بهینه استفاده کند.

ساختار و ویژگی های ظاهری جدا کننده جاقاشقی ملونی

بدنه جدا کننده ملونی از پلاستیک فشرده ساخته شده و طوسی رنگ است. این محصول در حقیقت یک تقسیم کننده متحرک است که در فضای داخلی جا قاشقی ملونی جای می‌گیرد. بنابراین کوتاه و کوچک است تا ابعاد آن تناسب کافی را با فضای داخلی جا قاشقی داشته باشد. در نهایت گفتنی است این محصول به تنهایی کاربردی ندارد و باید حتماً به همراه یکی از جا قاشقی های قابل تنظیم ملونی خریداری شود.

ابعاد و سایزبندی جدا کننده ملونی

جدا کننده جاقاشقی ملونی در دو سایز مختلف به بازار عرضه می‌شود. سایز کوچکتر این محصول که 9.5 سانتی متر طول و 5 سانتی متر ارتفاع دارد در قسمت های باریک جا قاشقی استفاده می‌شود. به طور مثال در یونیت 70 جاقاشقی قابل تنظیم ملونی (90-70 سانت) چهار ردیف باریک وجود دارد و مصرف کننده می‌تواند از سایز کوچکتر این محصول در این ردیف ها بهره بگیرد.

سایز بزرگتر جدا کننده نیز 14 سانتی متر طول و 5 سانتی متر ارتفاع دارد و برای جاگذاری در ردیف های پهن تر جا قاشقی ملونی مناسب است. البته ارائه این محصول به این معنا نیست که مصرف کننده حتماً باید تمام ردیف های موجود در جا قاشقی خود را به دو یا سه بخش تقسیم نماید. بلکه این امکان نیز وجود دارد که از یک ردیف، به تنهایی و برای چیدمان اجزای بزرگتر سرویس های قاشق و چنگال نظیر کفگیر و ملاقه استفاده کرد. اما به طور کلی این محصول برای این به تولید رسیده است که اگر زمانی نیاز به تقسیم فضای داخلی یک ردیف در جا قاشقی وجود داشت، مصرف کننده بتواند به راحتی این کار را به انجام برساند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جدا کننده جاقاشقی ملونی
شرکت سازنده ملونی
ساخت چین
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 2 سایز کوچک و بزرگ
عرض یونیت محل نصب -
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب -
عرض سبد -
ارتفاع سبد -
عمق سبد -
نوع اتصال -
رنگ طوسی
جنس پلاستیکی
تعداد طبقات -
نوع ریل -
محل نصب داخل کشو
سایر مشخصات -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
علی گلچین پور

سلام این جداکننده احتیاج به وسیله رابطی یا واسطه ای دارد و دریک جعبه کابینت خام قابل استفاده هست یانه

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این جدا کننده ها بدون هیچ واسطه‌ای جهت پارتیشن بندی کلیه مدلهای جاقاشقی ملونی موجود در سایت استفاده می‌شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه