جا قاشقی چوبی اوروسی مدل A05
1212000 موجود
توضیح محصول: <p>بسیاری از خریداران معتقدند بهترین راه برای مرتب کردن سرویس های قاشق و چنگال، نگهداری آنها در ارگانایزرهای مخصوص است. محصولاتی که معمولاً دارای چند قسمت با اندازه های متنوع هستند و به گونه ای طراحی شده اند که جای لازم برای چیدمان انواع قاشق، چنگال و حتی کارد را داشته باشند. جالب است بدانید تولید کنندگان امروزه این محصولات را از مواد اولیه متنوعی می‌سازند به طور مثال برخی جا قاشقی ها نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-AS918-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-2-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C.html">جا قاشق استوانه ای آویز مدل AS918 استیل 2 عددی</a> وجود دارند که از فلز ساخته شده اند و برخی دیگر ساختار پلاستیکی دارند.</p><p>دسته دیگری از این محصولات همچون <a href="https://familakala.com/spoon-organizer-drawer-insert-895.html">جاقاشقی داخل کشو کابینت مدل 895</a> ظاهر مدرن تری داشته و برای قرارگیری از در کشوی آشپزخانه طراحی شده اند. بدنه این جا قاشقی ها از چوب ساخته شده است و در اندازه های متنوع به بازار عرضه می‌شود. جا قاشقی چوبی اوروسی مدل A05 محصولی ایرانی است که نسبت به سایر مدل های مشابه در بازار از کیفیت و بازه نرخی مطلوب تری برخوردار است.</p><h2>ویژگی های ظاهری جا قاشقی چوبی</h2><p>همانطور که گفتیم جا قاشقی چوبی مدل A05 توسط شرکت اوروسی به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری یک طبقه دارد و بدنه مستطیل شکل آن دارای 8 قسمت داخلی با اندازه های متنوع است. این ویژگی موجب می‌شود تا مصرف کننده برای تمامی وسایل موجود در سرویس قاشق و چنگال خود نظیر قاشق های شربت خوری نیز جای کافی در ارگانایزر مربوطه داشته باشد. رنگ قهوه ای بدنه نیز از جمله دیگر ویژگی های ظاهری جا قاشقی چوبی اوروسی است که جلوه متفاوتی به این محصول می‌بخشد.</p><p>اوروسی تقسیم بندی فضای داخلی جا قاشقی چوبی خود را به گونه ای انجام داده است که این محصول از یک بخش عمودی و 7 بخش افقی تشکیل شود. بخش عمودی بزرگترین طول را در جا قاشقی دارد و مخصوص قرار دارن انواع کفگیر، ملاقه و حتی سرویس کارد است. 7 بخش دیگر نیز به گونه ای طراحی شده اند که از میان آنها 3 بخش دارای اندازه یکسان بوده و 4 بخش باقی مانده اندازه های کوچکتری دارند. بد نیست بدانید طراحی کلی این محصول به گونه ای انجام شده است تا جا قاشق چنگالی اوروسی به راحتی در یونیتی با 60 سانتی متر عرض و 55 سانتی متر عمق قرار بگیرد.</p><h3>ابعاد و اندازه های به کار رفته در جا قاشقی چوبی اوروسی</h3><p>بدنه جا قاشقی چوبی اوروسی 48 سانتی متر طول، 40 سانتی متر عرض و 5.6 سانتی متر ارتفاع دارد. فضای داخلی این محصول نیز دارای تقسیم بندی های متنوعی است که بزرگترین آن در راستای عرض محصول ایجاد شده است. بخشی که 38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارد. تقسیم بندی سایر بخش ها نیز به گونه ای انجام شده است که اندازه سه بخش محصول با هم برابر و معادل 33.5*7 سانتی متر باشد. در نهایت 4 بخش انتهایی که کوچکترین مساحت را در جا قاشق چنگالی اوروسی مدل A05 اشغال کرده اند هم به گونه ای طراحی شده اند که هر یک دارای 16.5 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض باشند.</p>
  • جا قاشقی چوبی اوروسی مدل A05

جا قاشقی چوبی اوروسی نوعی ارگانایزر است که توسط تولید کننده ایرانی روانه بازار شده است. این محصول یک طبقه بوده و مناسب قرارگیری در کشوی کابینت آشپزخانه است. این نوع جا قاشقی چوبی دارای 8 بخش داخلی با ابعاد متنوع است که فضای لازم جهت چیدمان انواع وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال را فراهم می‌سازد.

سایزبندی کالا: 48*40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اوروسی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

بسیاری از خریداران معتقدند بهترین راه برای مرتب کردن سرویس های قاشق و چنگال، نگهداری آنها در ارگانایزرهای مخصوص است. محصولاتی که معمولاً دارای چند قسمت با اندازه های متنوع هستند و به گونه ای طراحی شده اند که جای لازم برای چیدمان انواع قاشق، چنگال و حتی کارد را داشته باشند. جالب است بدانید تولید کنندگان امروزه این محصولات را از مواد اولیه متنوعی می‌سازند به طور مثال برخی جا قاشقی ها نظیر جا قاشق استوانه ای آویز مدل AS918 استیل 2 عددی وجود دارند که از فلز ساخته شده اند و برخی دیگر ساختار پلاستیکی دارند.

دسته دیگری از این محصولات همچون جاقاشقی داخل کشو کابینت مدل 895 ظاهر مدرن تری داشته و برای قرارگیری از در کشوی آشپزخانه طراحی شده اند. بدنه این جا قاشقی ها از چوب ساخته شده است و در اندازه های متنوع به بازار عرضه می‌شود. جا قاشقی چوبی اوروسی مدل A05 محصولی ایرانی است که نسبت به سایر مدل های مشابه در بازار از کیفیت و بازه نرخی مطلوب تری برخوردار است.

ویژگی های ظاهری جا قاشقی چوبی

همانطور که گفتیم جا قاشقی چوبی مدل A05 توسط شرکت اوروسی به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری یک طبقه دارد و بدنه مستطیل شکل آن دارای 8 قسمت داخلی با اندازه های متنوع است. این ویژگی موجب می‌شود تا مصرف کننده برای تمامی وسایل موجود در سرویس قاشق و چنگال خود نظیر قاشق های شربت خوری نیز جای کافی در ارگانایزر مربوطه داشته باشد. رنگ قهوه ای بدنه نیز از جمله دیگر ویژگی های ظاهری جا قاشقی چوبی اوروسی است که جلوه متفاوتی به این محصول می‌بخشد.

اوروسی تقسیم بندی فضای داخلی جا قاشقی چوبی خود را به گونه ای انجام داده است که این محصول از یک بخش عمودی و 7 بخش افقی تشکیل شود. بخش عمودی بزرگترین طول را در جا قاشقی دارد و مخصوص قرار دارن انواع کفگیر، ملاقه و حتی سرویس کارد است. 7 بخش دیگر نیز به گونه ای طراحی شده اند که از میان آنها 3 بخش دارای اندازه یکسان بوده و 4 بخش باقی مانده اندازه های کوچکتری دارند. بد نیست بدانید طراحی کلی این محصول به گونه ای انجام شده است تا جا قاشق چنگالی اوروسی به راحتی در یونیتی با 60 سانتی متر عرض و 55 سانتی متر عمق قرار بگیرد.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در جا قاشقی چوبی اوروسی

بدنه جا قاشقی چوبی اوروسی 48 سانتی متر طول، 40 سانتی متر عرض و 5.6 سانتی متر ارتفاع دارد. فضای داخلی این محصول نیز دارای تقسیم بندی های متنوعی است که بزرگترین آن در راستای عرض محصول ایجاد شده است. بخشی که 38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارد. تقسیم بندی سایر بخش ها نیز به گونه ای انجام شده است که اندازه سه بخش محصول با هم برابر و معادل 33.5*7 سانتی متر باشد. در نهایت 4 بخش انتهایی که کوچکترین مساحت را در جا قاشق چنگالی اوروسی مدل A05 اشغال کرده اند هم به گونه ای طراحی شده اند که هر یک دارای 16.5 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض باشند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا قاشق چنگالی اوروسی مدل A05
شرکت سازنده اوروسی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 48*40 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 60 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 48 سانتیمتر
ارتفاع سبد 5/6 سانتیمتر
عمق سبد 40 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ قهوه ای
جنس چوبی
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب داخل کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بدنه جا قاشقی چوبی اوروسی قهوه ای رنگ است و از ارتفاع مناسبی برخوردار است. این محصول یک طبقه بوده و به راحتی در یونیتی با 60 سانتی متر عرض و 55 سانتی متر عمق قرار می‌گیرد.

ابعاد کلی بدنه برابر با 48*40*5.6 سانتی متر است و فضای داخلی آن متشکل از 8 بخش است. بزرگترین بخش که در راستای عرض محصول ایجاد شده است 38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارد. اندازه هر یک از سه بخش یکسان از 7 قسمت باقی مانده نیز معادل 33.5*7 سانتی متر است و 4 بخش انتهایی که کوچکترین مساحت را دارند هم هر یک دارای 16.5 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض هستند.

کیفیت مناسب، رنگ زیبا به علاوه برند حک شده اوروسی روی بدنه محصول، این جا قاشقی را به ارگانایزری مدرن بدل ساخته است که جای کافی برای قرارگیری انواع وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال را در فضای داخلی خود فراهم می‌سازد.

برای محافظت از بدنه چوبی محصول و افزایش طول عمر آن بهتر است قاشق و چنگال های شسته شده را با پارچه ای مناسب خشک کرده و سپس آنها را در ارگانایزر قرار دهید.  

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه