جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی مدل A02
1872000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">جا قاشقی مدل A02 اوروسی از جمله جا قاشقی های چوبی است که به عنوان ارگانایزر، درون کشوی کابینت قرار می‌گیرد. فضای داخلی این محصول، جهت تفکیک انواع کارد، قاشق و چنگال تقسیم بندی شده است. با این حال ابعاد آن برای چیدمان انواع کفگیر و ملاقه نیز مناسب است. جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی، یک طبقه و قهوه ای رنگ است و توسط تولید کننده داخلی به بازار عرضه می‌شود.</p><p style="text-align: justify;">این محصول، مناسب مصرف کنندگانی است که ترجیح می‌دهند به جای استفاده از انواع کنسول یا چمدان، سرویس های قاشق و چنگال خود را داخل کشوی آشپزخانه نگهداری نمایند. به طور مثال (جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04) از جمله محصولاتی است که برای این منظور مناسب است. البته نوع دیگری از جا قاشقی ها به نام جا قاشقی آویز نیز وجود دارد که بیشتر برای خشک کردن انواع قاشق و چنگال پس از شستشو کاربرد دارد. این قبیل محصولات نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-AS917-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%AA%DA%A9-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C.html">جا قاشق آویز استوانه ای مدل AS917 استیل تک عددی</a> بیشتر از استیل یا پلاستیک ساخته می‌شوند و نسبت به آب و رطوبت مقاوم هستند.</p><h2 style="text-align: justify;">ساختار جا قاشقی داخل کشوی کابینت مدل&nbsp;A02</h2><p style="text-align: justify;">همانطور که گفتیم بدنه جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی از چوب ساخته شده است. بنابراین این محصول بر خلاف جا قاشقی های آویز، نسبت به آب و رطوبت مقاوم نبوده و قاشق ها می‌بایست حتماً پس از شستشو، با پارچه ای مناسب خشک شده و سپس درون آن قرار بگیرند. شکل ظاهری جا قاشقی اوروسی هر چند که بسیار به دیگر ارگانایزرهای چوبی موجود در بازار شبیه است اما تقسیم بندی متفاوت فضای داخلی جا قاشقی، آن را به محصولی متمایز بدل می‌سازد. چرا که جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی مدل A02، متشکل از 13 بخش با ابعاد متنوع است که فضای مناسبی را جهت تفکیک کلیه اجزای سرویس های قاشق و چنگال فراهم می‌سازد.</p><h3 style="text-align: justify;">ابعاد و نحوه تقسیم بندی فضای داخلی جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی</h3><p style="text-align: justify;">از میان 13 بخش موجود در جا قاشقی اوروسی دو بخش عمودی با اندازه های یکسان وجود دارند که هر یک از آنها 38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارند. این بخش ها بزرگترین قسمت های موجود در جا قاشقی هستند و به طور معمول برای نگهداری از انواع کفگیر، ملاقه و وسایل بزرگتر به کار می‌روند.</p><p style="text-align: justify;">هشت بخش از 11 بخش باقی مانده که در حاشیه فوقانی و زیرین محصول قرار گرفته اند نیز اندازه های برابر داشته و ابعاد آنها معادل 24.9*7 سانتی متر است. طراحی این بخش ها در جا قاشقی به صورت دو باکس چهارتایی انجام شده و قسمت میانی این باکس ها نیز با یک ردیف سه تایی از قسمت های کوچکتر پر شده است. اندازه هر یک از این بخش ها نیز برابر با 16.3*7 سانتی متر است. در نهایت گفتنی است ابعاد کلی محصول نیز معادل 40*78*5.7 سانتی متر است و این مدل جا قاشقی، برای قرارگیری در یونیتی با عرض 90 سانتی متر مناسب است.</p>
  • جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی مدل A02

جا قاشقی داخل کشوی کابینت مدل A02 از جمله ارگانایزرهای چوبی ساخت شرکت اوروسی است که با قیمتی مناسب روانه بازار می‌گردد. این جا قاشقی یک طبقه و قهوه ای رنگ است و برای کابینت هایی با عرض یونیت 90 سانتی متر کاربرد دارد. همچنین عمق یونیت مورد نیاز برای این محصول نیز می‌بایست حداقل 55 سانتی متر باشد.

سایزبندی کالا: 78*40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اوروسی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

جا قاشقی مدل A02 اوروسی از جمله جا قاشقی های چوبی است که به عنوان ارگانایزر، درون کشوی کابینت قرار می‌گیرد. فضای داخلی این محصول، جهت تفکیک انواع کارد، قاشق و چنگال تقسیم بندی شده است. با این حال ابعاد آن برای چیدمان انواع کفگیر و ملاقه نیز مناسب است. جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی، یک طبقه و قهوه ای رنگ است و توسط تولید کننده داخلی به بازار عرضه می‌شود.

این محصول، مناسب مصرف کنندگانی است که ترجیح می‌دهند به جای استفاده از انواع کنسول یا چمدان، سرویس های قاشق و چنگال خود را داخل کشوی آشپزخانه نگهداری نمایند. به طور مثال (جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04) از جمله محصولاتی است که برای این منظور مناسب است. البته نوع دیگری از جا قاشقی ها به نام جا قاشقی آویز نیز وجود دارد که بیشتر برای خشک کردن انواع قاشق و چنگال پس از شستشو کاربرد دارد. این قبیل محصولات نظیر جا قاشق آویز استوانه ای مدل AS917 استیل تک عددی بیشتر از استیل یا پلاستیک ساخته می‌شوند و نسبت به آب و رطوبت مقاوم هستند.

ساختار جا قاشقی داخل کشوی کابینت مدل A02

همانطور که گفتیم بدنه جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی از چوب ساخته شده است. بنابراین این محصول بر خلاف جا قاشقی های آویز، نسبت به آب و رطوبت مقاوم نبوده و قاشق ها می‌بایست حتماً پس از شستشو، با پارچه ای مناسب خشک شده و سپس درون آن قرار بگیرند. شکل ظاهری جا قاشقی اوروسی هر چند که بسیار به دیگر ارگانایزرهای چوبی موجود در بازار شبیه است اما تقسیم بندی متفاوت فضای داخلی جا قاشقی، آن را به محصولی متمایز بدل می‌سازد. چرا که جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی مدل A02، متشکل از 13 بخش با ابعاد متنوع است که فضای مناسبی را جهت تفکیک کلیه اجزای سرویس های قاشق و چنگال فراهم می‌سازد.

ابعاد و نحوه تقسیم بندی فضای داخلی جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی

از میان 13 بخش موجود در جا قاشقی اوروسی دو بخش عمودی با اندازه های یکسان وجود دارند که هر یک از آنها 38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارند. این بخش ها بزرگترین قسمت های موجود در جا قاشقی هستند و به طور معمول برای نگهداری از انواع کفگیر، ملاقه و وسایل بزرگتر به کار می‌روند.

هشت بخش از 11 بخش باقی مانده که در حاشیه فوقانی و زیرین محصول قرار گرفته اند نیز اندازه های برابر داشته و ابعاد آنها معادل 24.9*7 سانتی متر است. طراحی این بخش ها در جا قاشقی به صورت دو باکس چهارتایی انجام شده و قسمت میانی این باکس ها نیز با یک ردیف سه تایی از قسمت های کوچکتر پر شده است. اندازه هر یک از این بخش ها نیز برابر با 16.3*7 سانتی متر است. در نهایت گفتنی است ابعاد کلی محصول نیز معادل 40*78*5.7 سانتی متر است و این مدل جا قاشقی، برای قرارگیری در یونیتی با عرض 90 سانتی متر مناسب است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی مدل A02
شرکت سازنده اوروسی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 78*40 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 90 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 78 سانتیمتر
ارتفاع سبد 5/6 سانتیمتر
عمق سبد 40 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ قهوه ای
جنس چوبی
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب داخل کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

جا قاشقی داخل کشوی کابینت اوروسی یک نوع ارگانایزر چوبی است که به صورت یک طبقه به بازار عرضه می‌شود. این محصول قهوه ای رنگ است و فضای داخلی آن از قسمت های متنوعی ساخته شده است.

جا قاشقی اوروسی مستطیل شکل است و 78 سانتی متر طول، 40 سانتی متر عرض و 5.7 سانتی متر ارتفاع دارد. دو بخش از 13 بخش موجود در این جا قاشقی را قسمت های عمودی تشکیل می دهند که هر یک دارای 38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض هستند. هشت بخش از قسمت های باقی مانده را نیز دو باکس 4 تایی به ابعاد  24.9*7 سانتی متر تشکیل می‌دهند و هر یک از سه بخش کوچکتر که در میانه محصول قرار گرفته اند هم 16.3 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض دارند.

بدنه چوبی این محصول ظاهری کاملاً مدرن داشته و لوگوی اوروسی نیز بر روی آن حک شده است. همچنین این محصول مناسب ترین انتخاب برای آشپزخانه های شلوغ است چرا که تعداد بالای بخش های موجود در آن امکان نگهداری از سایر وسایل آشپزخانه نظیر در بازکن، وردنه و... را نیز فراهم می‌سازد.بدنه چوبی این محصول ظاهری کاملاً مدرن داشته و لوگوی اوروسی نیز بر روی آن حک شده است. همچنین این محصول مناسب ترین انتخاب برای آشپزخانه های شلوغ است چرا که تعداد بالای بخش های موجود در آن امکان نگهداری از سایر وسایل آشپزخانه نظیر در بازکن، وردنه و... را نیز فراهم می‌سازد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه