آینه چرخان داخل کمد مدل B2161
650000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">امروزه تجهیزات بیشماری جهت بهینه سازی فضا در اتاق های خواب به بازار عرضه می‌شوند. برخی از این تجهیزات نظیر<span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%82%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-B2118-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-40.html" rel="nofollow" target="_blank"> جا شلوار سقفی مدل B2118 یونیت 40 </a></span>مربوط به البسه هستند و به چیدمان و مرتب سازی پوشاک کمک می‌کنند و برخی دیگر همچون <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D8%AA%D9%88%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D9%85%D8%AF-B2152-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-40.html" rel="nofollow" target="_blank">میز اتوی ریلی تاشوی داخل کمدB2152 یونیت 40</a></span> امکانات ضروری در این فضا را سامان می‌بخشند. بدیهی است که در هر اتاقی وجود یک آینه جهت استفاده افراد خانواده ضروری است. این محصول برای اهداف گوناگونی نظیر آرایش سر و صورت، مرتب سازی لباس و شکل ظاهری افراد و... به کار برده می‌شود. از این رو می‌بایست دارای ابعادی متناسب باشد. با این وجود ممکن است محیط اتاق خواب شما جهت قرار دادن یک آینه ایستاده یا یک میز توالت، فضای کافی نداشته باشد در این صورت است که توصیه می‌شود از آینه های چرخان برای رفع نیاز خود بهره بگیرید. آینه چرخان از جمله یراق آلات کمدی است که به مصرف کننده امکان می‌دهد با تعبیه این محصول در فضایی کوچک نیاز خود را در این زمینه مرتفع سازد.</p><h2 style="text-align: justify;">مشخصات ظاهری آینه چرخان</h2><p style="text-align: justify;"> آینه چرخان، آینه ای مستطیل شکل با قابی پلاستیکی است که به صورت ریلی و کشویی در داخل کمد البسه یا کمد دیواری موجود در اتاق خواب نصب می‌شود. این آینه مجهز به دو باکس کوچک است که در انتهای محصول نصب شده اند و به مصرف کننده امکان می‌دهند از آنها به عنوان تکیه گاهی برای وسایل خود نظیر کیف آرایش، برس و شانه و کالاهایی از این دست استفاده نماید. باکس های تعبیه شده در این محصول همچون سایر قسمت های قاب آن به رنگ دودی بوده و با ظرافت هر چه تمام تر طراحی شده اند. این محصول ساخت شور چین و تولید شرکت آدلان است و همراه با ضمانت نامه 30 ماهه به فروش می‌رسد.</p><h3 style="text-align: justify;">ابعاد و نحوه نصب آینه چرخان</h3><p style="text-align: justify;"> ارتفاع آینه چرخان 117 سانتی متر و عرض آن معادل 40 سانتی متر است. باکس های قرار گرفته در محصول نیز عمقی 26 سانتی متری دارند. بخش پشتی آینه مجهز به سوراخ هایی است که به نصب آن با پیچ به کمد سرعت می‌بخشند. این قسمت به عنوان پایه عمل می‌کند و قسمت اصلی آینه به صورت ریلی بر آن سوار می‌گردد. از این رو مصرف کننده می‌تواند در صورت نیاز به دید وسیع تر، آینه را به بیرون از کمد هدایت کند. در نهایت گفتنی است ریل به کار رفته در این کالا که به این کار کمک می‌کند، از نوع ساچمه ای است و طول عمر و کیفیت قابل قبولی دارد.</p><p><br><!--StartFragment--><!--EndFragment--></p><!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
  • آینه چرخان داخل کمد مدل B2161
سایزبندی کالا: 117*40*26 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
برند های ایرانی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

امروزه تجهیزات بیشماری جهت بهینه سازی فضا در اتاق های خواب به بازار عرضه می‌شوند. برخی از این تجهیزات نظیر جا شلوار سقفی مدل B2118 یونیت 40 مربوط به البسه هستند و به چیدمان و مرتب سازی پوشاک کمک می‌کنند و برخی دیگر همچون میز اتوی ریلی تاشوی داخل کمدB2152 یونیت 40 امکانات ضروری در این فضا را سامان می‌بخشند. بدیهی است که در هر اتاقی وجود یک آینه جهت استفاده افراد خانواده ضروری است. این محصول برای اهداف گوناگونی نظیر آرایش سر و صورت، مرتب سازی لباس و شکل ظاهری افراد و... به کار برده می‌شود. از این رو می‌بایست دارای ابعادی متناسب باشد. با این وجود ممکن است محیط اتاق خواب شما جهت قرار دادن یک آینه ایستاده یا یک میز توالت، فضای کافی نداشته باشد در این صورت است که توصیه می‌شود از آینه های چرخان برای رفع نیاز خود بهره بگیرید. آینه چرخان از جمله یراق آلات کمدی است که به مصرف کننده امکان می‌دهد با تعبیه این محصول در فضایی کوچک نیاز خود را در این زمینه مرتفع سازد.

مشخصات ظاهری آینه چرخان

آینه چرخان، آینه ای مستطیل شکل با قابی پلاستیکی است که به صورت ریلی و کشویی در داخل کمد البسه یا کمد دیواری موجود در اتاق خواب نصب می‌شود. این آینه مجهز به دو باکس کوچک است که در انتهای محصول نصب شده اند و به مصرف کننده امکان می‌دهند از آنها به عنوان تکیه گاهی برای وسایل خود نظیر کیف آرایش، برس و شانه و کالاهایی از این دست استفاده نماید. باکس های تعبیه شده در این محصول همچون سایر قسمت های قاب آن به رنگ دودی بوده و با ظرافت هر چه تمام تر طراحی شده اند. این محصول ساخت شور چین و تولید شرکت آدلان است و همراه با ضمانت نامه 30 ماهه به فروش می‌رسد.

ابعاد و نحوه نصب آینه چرخان

ارتفاع آینه چرخان 117 سانتی متر و عرض آن معادل 40 سانتی متر است. باکس های قرار گرفته در محصول نیز عمقی 26 سانتی متری دارند. بخش پشتی آینه مجهز به سوراخ هایی است که به نصب آن با پیچ به کمد سرعت می‌بخشند. این قسمت به عنوان پایه عمل می‌کند و قسمت اصلی آینه به صورت ریلی بر آن سوار می‌گردد. از این رو مصرف کننده می‌تواند در صورت نیاز به دید وسیع تر، آینه را به بیرون از کمد هدایت کند. در نهایت گفتنی است ریل به کار رفته در این کالا که به این کار کمک می‌کند، از نوع ساچمه ای است و طول عمر و کیفیت قابل قبولی دارد.


مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا آینه چرخان داخل کمد مدل B2161
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کمد
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 117*40*26 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 45 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 120 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض محصول 26 سانتیمتر
ارتفاع محصول 117 سانتیمتر
عمق محصول 40 سانتیمتر
نوع اتصال پیچ و ریل
رنگ دودی
جنس پلاستیک
تعداد طبقات 1
نوع ریل ساچمه ای
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

آینه چرخان برای ایجاد دیدی وسیع تر به صورت ریلی از داخل کمد دیواری خارج می‌شود. این ریل از نوع ساچمه ای است و کیفیت و طول عمر بالایی دارد.
آینه چرخان داخل کمد مدل B2161 فامیلاکالاآینه مجهز به دو باکس کوچک است که در انتهای محصول نصب شده اند و به مصرف کننده امکان می‌دهند به هنگام استفاده از آینه از آنها به عنوان تکیه گاهی برای وسایل خود استفاده نماید.
آینه چرخان داخل کمد مدل B2161 فامیلاکالاپایه آینه از که پلاستیک فشرده ساخته شده و به رنگ دودی است، با پیچ به کمد نصب می‌شود و قسمت اصلی آینه به صورت ریلی بر آن سوار می‌گردد.
آینه چرخان داخل کمد مدل B2161 فامیلاکالااین آینه در ابعاد 117*40 سانتی متر طراحی و ساخته شده است و دو باکس تعبیه شده در آن نیز عمقی 26 سانتی متری دارند.
آینه چرخان داخل کمد مدل B2161 فامیلاکالا

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه