ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱
1330000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">ارگنایزر همان نظم دهنده و تقسیم کننده فضای آشپزخانه، کمد، کابینت و کشوها (<span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AA%D9%82%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%B4%D9%88-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-50-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">مانند تقسیم کننده داخل کشو یونیت 50 سانت</a></span>) هستند.انواع ارگنایزرها از جمله به درد بخورترین وسایل در بازار به‌شمار می‌روند. مانند آبچکان‌ها که برای گذاشتن ظروف خیس و شسته شده می‌تواند کاربردی باشد. </p><h2 style="text-align: justify;">مشخصات ارگنایزر مدلA 1101</h2><p style="text-align: justify;"><span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA/%D8%A2%D8%A8%DA%86%D9%83%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">آبچکان‌ داخل کابینت</a></span> یا رومیزی جنس و طراحی متفاوتی دارند و از آلومینیوم، استیل یا پلاستیک ساخته می‌شوند. اما غالبا جنس این جاظرفی‌ها از استیل بوده تا در برابر آب نیز مقاومت داشته و زنگ نزند. آبچکان‌های رومیزی به دوصورت تسمه‌ایی و استیل به بازار عرضه می‌شوند. نوع تسمه‌ایی زیباتر به‌نظر می‌رسد ولی پس از مدتی به دلیل برخورد با آب، کدر شده و از زیبایی آن‌ها کاسته می‌شود. اما نوع میله‌ایی که از استیل ساخته شده در برابر شکستگی مقاوم است و برای قرار دادن ظروف شسته شده و آبگیری آن‌ها گزینه‌ خوبی محسوب می‌شود. از ویژگی ظاهری آبچکان رومیزی استیل مدل A1101 می‌توان به یک سینی اشاره کرد که آب اضافی ظروف را جمع کرده تا نگرانی شما را از بابت خیس شدن سطوح آشپزخانه از بین برود. جنس سینی آن نیز از استیل است. علاوه بر این طراحی  آبچکان به صورت دو طبقه است تا محل قرار گیری ظروف و لیوان جدا باشد. شما به‌آسانی ظرف‌های خود را مرتب روی این آبچکان قرار می‌دهید. در قسمت بالای آن نیز، شیارهایی وجود دارد که محلی مناسب برای قرار دادن ظروف و پیش دستی است. همچنین بعد از شستن پیاله یا لیوان و قرار دادن در طبقه زیرین آبچکان باعث آبگیری کامل آن‌ها می‌شود. گفتنی است، جنس شیارهای آبچکان از فلز استیل بوده و به طول عمر آن کمک بسزایی کرده است همچنین با سنگین شدن مقاومت خود را حفظ می‌کند.</p><h2 style="text-align: justify;">ابعاد ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱</h2><p style="text-align: justify;">این محصول با طول 47، عرض 24 و ارتفاع 38.5 سانتی‌متر فضای زیادی از سینک شما را اشغال نمی‌کند در نتیجه اگر آشپزخانه شما کوچک است یا فضای کافی برای قرار دادن جاظرفی توکار ندارد، آبچکان رومیزی استیل انتخاب سنجیده‌ایی است.</p><!--StartFragment--><ul><li style="text-align: justify;"><h4><strong>مقاله ی مرتبط </strong>: <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/display/articles/104/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%A8%DA%86%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">راهنمای خرید آبچکان داخل کابینت</a></span></h4></li></ul><!--EndFragment-->
  • ارگنایزر ظروف رومیزی  مدل A۱۱۰۱

ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱

سایزبندی کالا: 38/5*47*24 سانتیمتر
شرایط گارانتی: مادامالعمر
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

ارگنایزر همان نظم دهنده و تقسیم کننده فضای آشپزخانه، کمد، کابینت و کشوها (مانند تقسیم کننده داخل کشو یونیت 50 سانت) هستند.انواع ارگنایزرها از جمله به درد بخورترین وسایل در بازار به‌شمار می‌روند. مانند آبچکان‌ها که برای گذاشتن ظروف خیس و شسته شده می‌تواند کاربردی باشد.

مشخصات ارگنایزر مدلA 1101

آبچکان‌ داخل کابینت یا رومیزی جنس و طراحی متفاوتی دارند و از آلومینیوم، استیل یا پلاستیک ساخته می‌شوند. اما غالبا جنس این جاظرفی‌ها از استیل بوده تا در برابر آب نیز مقاومت داشته و زنگ نزند. آبچکان‌های رومیزی به دوصورت تسمه‌ایی و استیل به بازار عرضه می‌شوند. نوع تسمه‌ایی زیباتر به‌نظر می‌رسد ولی پس از مدتی به دلیل برخورد با آب، کدر شده و از زیبایی آن‌ها کاسته می‌شود. اما نوع میله‌ایی که از استیل ساخته شده در برابر شکستگی مقاوم است و برای قرار دادن ظروف شسته شده و آبگیری آن‌ها گزینه‌ خوبی محسوب می‌شود. از ویژگی ظاهری آبچکان رومیزی استیل مدل A1101 می‌توان به یک سینی اشاره کرد که آب اضافی ظروف را جمع کرده تا نگرانی شما را از بابت خیس شدن سطوح آشپزخانه از بین برود. جنس سینی آن نیز از استیل است. علاوه بر این طراحی  آبچکان به صورت دو طبقه است تا محل قرار گیری ظروف و لیوان جدا باشد. شما به‌آسانی ظرف‌های خود را مرتب روی این آبچکان قرار می‌دهید. در قسمت بالای آن نیز، شیارهایی وجود دارد که محلی مناسب برای قرار دادن ظروف و پیش دستی است. همچنین بعد از شستن پیاله یا لیوان و قرار دادن در طبقه زیرین آبچکان باعث آبگیری کامل آن‌ها می‌شود. گفتنی است، جنس شیارهای آبچکان از فلز استیل بوده و به طول عمر آن کمک بسزایی کرده است همچنین با سنگین شدن مقاومت خود را حفظ می‌کند.

ابعاد ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱

این محصول با طول 47، عرض 24 و ارتفاع 38.5 سانتی‌متر فضای زیادی از سینک شما را اشغال نمی‌کند در نتیجه اگر آشپزخانه شما کوچک است یا فضای کافی برای قرار دادن جاظرفی توکار ندارد، آبچکان رومیزی استیل انتخاب سنجیده‌ایی است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد رومیزی
گارانتی مادامالعمر
مشخصات فنی
ابعاد 38/5*47*24 سانتیمتر
طول آبچکان 47 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 38/5 سانتیمتر
عرض آبچکان 24 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد طبقات 2
سایر مشخصات دارای سینی

نقد و بررسی:

آبچکان‌ها نمونه‌یی از ارگنایزرها هستند. این وسایل روی سطوح آشپزخانه قرار گرفته و جزء نظم دهنده‌ها برای قرار دادن ظروف شسته شده محسوب می‌شوند. آبچکان رومیزی استیل مدل A1101 طراحی ساده ولی در عین حال کاربردی دارد.

ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱  فامیلا کالا

این محصول از استیل ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. بدنه آن براق و پرجلوه است و در برخورد با آب زنگ نمی‌زند به عبارتی در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. همچنین وزن قابل قبولی نیز داشته که حمل آن را آسان می‌کند. از عمر طولانی نیز برخودار است. طراحی تمام استیل آبچکان رومیزی استیل مدل A1101 به زیبایی و کیفیت این محصول افزوده است.

ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱  فامیلا کالا

ابعاد آبچکان رومیزی استیل مدل A1101 با توجه به ساختاری که دارد فضای کمی را روی سینک، کابینت یا سطوح آشپزخانه اشغال خواهد کرد. همانطور که مشاهده می‌کنید ابعاد آن به صورت طول 47، عرض 24 و ارتفاع 38.5 است. ارتفاع این محصول با دو طبقه بودن نیاز شما را برای خشک کردن تمام ظروف شسته شده برطرف می‌کند.

ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱  فامیلا کالا

از ویژگی دیگر این آبچکان قابلیت جدا شدن دو طبقه از هم است. این مسئله موجب می‌شود تا بعد از استفاده آن را باز کرده و در گوشه‌ایی از آشپزخانه قرار دهید. در نتیجه فضایی بسیار کمی را اشغال کرده و انتخاب این محصول را برای آشپزخانه های کوچک نیز راحت‌تر می‌کند.

ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱  فامیلا کالا

در نهایت باید این نکته را مد نظر داشت که سینی تعبیه شده در قسمت پایین آبچکان سطوح آشپزخانه شما را خیس نمی‌کند. همچنین این سینی قابلیت جابه‌جایی نیز دارد تا آب جمع شده به‌آسانی خارج شود. اگر به دنیال یک وسیله کاربردی و تقسیم کننده ای مناسب هستید، آبچکان رومیزی استیل مدل A1101 انتخابی خوب برای شما خواهد بود. کافی است از این ارگنایزر برای آشپزخانه استفاده کنید و  تمام ظروف اضافی را روی آن قرار داده تا خشک شوند.

ارگنایزر ظروف رومیزی مدل A۱۱۰۱  فامیلا کالا

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه