آبچکان رومیزی مدل AS۹۰۸
1641500 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">کاربردی‌ترین ارگنایزرها که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل آبچکان، ظرفشویی، حوله‌های آویزی، جاقاشقی و جاکاردی (مانند <span style="color: rgb(41, 105, 176);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AA%D9%82%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%B4%D9%88-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-60-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">تقسیم کننده داخل کشو یونیت 60 سانت</a></span>) هستند. این وسایل اغلب به‌صورت رومیزی یا دیواری استفاده می‌شوند. آبچکان رومیزی با جالیوانی استیل مدل AS908 یکی از متداول ترین وسایل در آشپزخانه است.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>مشخصات آبچکان رومیزی مدل </strong>A908</h2><p style="text-align: justify;">این محصول با دو متریال مختلف (استیل و آبکاری) تولید می‌شود. جنس استیل آن مانند برخی مدل های <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA/%D8%A2%D8%A8%DA%86%D9%83%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA?filters=2055" rel="nofollow" target="_blank">آبچکان داخل کابینت استیل</a></span> ضد زنگ بوده تا به‌آسانی در کنار ظرفشویی و روی سینک قرار بگیرند. دلیل جنس استیل آن‌ها نیز تماس مداوم با آب است تا در دراز مدت دچار زنگ‌زدگی  یا پوسیدگی نشوند. مدلهای آبکاری ارزانتر هستند اما نسبت به استیل از کیفیت پایین‌تری نیز برخوردارند.</p><p style="text-align: justify;">این آبچکان رومیزی طراحی ساده ولی در عین حال کاربردی دارد. این محصول دارای یک سینی و جاقاشقی پلاستیکی است. استفاده از این سینی در زیر آبچکان باعث می‌شود تا آب اضافی ظروف درون آن جمع شده و دیگر سطوح آشپزخانه خیس یا مرطوب نشود. همچنین جاقاشقی پلاستیکی که وزن سبکی دارد و قابلیت اتصال به کناره جاظرفی را دارد، امکان خشک شدن سریع ظروف را فراهم می‌کند. ویژگی که در این محصول بارز است وجود دو طبقه برای گذاشتن ظروف است. طبقه بالا دارای شیارهایی است که بشقاب‌ها و پیش‌دستی در آن جای گرفته و طبقه زیرین نیز برای قرار دادن فنجان و پیاله است. در این صورت ظروف شسته شده روی هم جمع نشده و سر نمی‌خورند. همچنین این آبچکان رومیزی در قسمت کنار خود دارای میله‌هایی برای قرار دادن لیوان روی آن‌هاست. </p><h3 style="text-align: justify;"><strong>ابعاد آبچکان رومیزی </strong></h3><p style="text-align: justify;">گفتنی است ابعاد این محصول به‌گونه‌ایی طراحی شده تا فضای زیادی را اشغال نکند و روی سینک جا شود. طول آن 40، عرض 25.5 و ارتفاع 31.5 سانتی متر است. استفاده از آبچکان رومیزی با جالیوانی استیل مدل AS908 می‌تواند وسیله‌ایی کاربردی برای آشپزخانه باشد زیرا بسیاری از خانم‌های خانه‌دار ارگنایزهای کابینتی را از مفیدترین وسایل آشپزخانه می‌دانند و داشتن این آبچکان به نظم فضای آشپزخانه کمک زیادی می‌کند. شما همچنین می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را در زمان بسیار کمی پیدا کرده و استفاده کنید.</p><!--EndFragment-->
  • آبچکان رومیزی مدل AS۹۰۸
سایزبندی کالا: 31/5*25/5*40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: مادامالعمر
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
1,641,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

کاربردی‌ترین ارگنایزرها که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل آبچکان، ظرفشویی، حوله‌های آویزی، جاقاشقی و جاکاردی (مانند تقسیم کننده داخل کشو یونیت 60 سانت) هستند. این وسایل اغلب به‌صورت رومیزی یا دیواری استفاده می‌شوند. آبچکان رومیزی با جالیوانی استیل مدل AS908 یکی از متداول ترین وسایل در آشپزخانه است.

مشخصات آبچکان رومیزی مدل A908

این محصول با دو متریال مختلف (استیل و آبکاری) تولید می‌شود. جنس استیل آن مانند برخی مدل های آبچکان داخل کابینت استیل ضد زنگ بوده تا به‌آسانی در کنار ظرفشویی و روی سینک قرار بگیرند. دلیل جنس استیل آن‌ها نیز تماس مداوم با آب است تا در دراز مدت دچار زنگ‌زدگی  یا پوسیدگی نشوند. مدلهای آبکاری ارزانتر هستند اما نسبت به استیل از کیفیت پایین‌تری نیز برخوردارند.

این آبچکان رومیزی طراحی ساده ولی در عین حال کاربردی دارد. این محصول دارای یک سینی و جاقاشقی پلاستیکی است. استفاده از این سینی در زیر آبچکان باعث می‌شود تا آب اضافی ظروف درون آن جمع شده و دیگر سطوح آشپزخانه خیس یا مرطوب نشود. همچنین جاقاشقی پلاستیکی که وزن سبکی دارد و قابلیت اتصال به کناره جاظرفی را دارد، امکان خشک شدن سریع ظروف را فراهم می‌کند. ویژگی که در این محصول بارز است وجود دو طبقه برای گذاشتن ظروف است. طبقه بالا دارای شیارهایی است که بشقاب‌ها و پیش‌دستی در آن جای گرفته و طبقه زیرین نیز برای قرار دادن فنجان و پیاله است. در این صورت ظروف شسته شده روی هم جمع نشده و سر نمی‌خورند. همچنین این آبچکان رومیزی در قسمت کنار خود دارای میله‌هایی برای قرار دادن لیوان روی آن‌هاست.

ابعاد آبچکان رومیزی 

گفتنی است ابعاد این محصول به‌گونه‌ایی طراحی شده تا فضای زیادی را اشغال نکند و روی سینک جا شود. طول آن 40، عرض 25.5 و ارتفاع 31.5 سانتی متر است. استفاده از آبچکان رومیزی با جالیوانی استیل مدل AS908 می‌تواند وسیله‌ایی کاربردی برای آشپزخانه باشد زیرا بسیاری از خانم‌های خانه‌دار ارگنایزهای کابینتی را از مفیدترین وسایل آشپزخانه می‌دانند و داشتن این آبچکان به نظم فضای آشپزخانه کمک زیادی می‌کند. شما همچنین می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را در زمان بسیار کمی پیدا کرده و استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا آبچکان رومیزی با جا لیوانی مدل AS۹۰۸
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد رومیزی
گارانتی مادامالعمر
مشخصات فنی
ابعاد 31/5*25/5*40 سانتیمتر
طول آبچکان 40 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 31/5 سانتیمتر
عرض آبچکان 25/5 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس استیل - فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 2
سایر مشخصات دارای سینی و جا قاشقی پلاستیکی

نقد و بررسی:

آبچکان یک وسیله مهم و کاربردی برای آشپزخانه است. به‌خصوص آشپزخانه‌هایی کوچک که فضای کمی برای قرار دادن ظروف شسته شده داخل کابینت دارند. گاهی هم سنگین کردن قسمت جاظرفی کابینت ممکن است باعث ریخته شدن ظروف و شکستن آن‌ها شود. بهترین پیشنهاد، خرید یک آبچکان برای سینک است. در این صورت آبچکان رومیزی با جالیوانی استیل مدل AS908 می‌تواند در سبد خرید شما قرار گیرد.

آبچکان رومیزی با جا لیوانی استیل مدل AS۹۰۸  فامیلاکالا


اولین ویژگی که با دیدن آبچکان متوجه آن می‌شوید شکل ظاهری این محصول است. این آبچکان از دو طبقه تشکیل شده است که قسمت بالای آن برای قرار دادن بشقاب و قسمت پایین برای وارونه کردن پیاله یا لیوان است تا زودتر آبگیری و خشک شوند.

آبچکان رومیزی با جا لیوانی استیل مدل AS۹۰۸  فامیلاکالا


گفتنی است مهم‌ترین طراحی آبچکان رومیزی با جالیوانی مدل AS908 وجود یک سینی، قلاب و جاقاشقی است. سینی این محصول با قابلیت جابه‌جایی در زیر کالا تعبیه شده در نتیجه از خیس شدن سطحی که روی آن قرار گرفته از جمله صفحه ی کابینت یا کانتر  جلوگیری می‌‌کند. همچنین قلاب‌هایی که در یک طرف این آبچکان نصب شده اند مکانی مناسبی برای نگهداری لیوان‌های شما هستند. در عین حال که قرارگیری جاقاشقی در یک طرف، ظروف شسته شده را به‌راحتی تفکیک می‌کند.

آبچکان رومیزی با جا لیوانی استیل مدل AS۹۰۸  فامیلاکالا

این محصول با دو متریال مختلف (استیل و آبکاری) تولید می‌شود. جنس استیل آن‌ها در تماس مداوم با آب، در دراز مدت دچار زنگ‌زدگی  یا پوسیدگی نمی‌شوند. مدلهای آبکاری ارزانتر هستند اما نسبت به استیل از کیفیت پایین‌تری نیز برخوردارند.

آبچکان رومیزی با جا لیوانی استیل مدل AS۹۰۸  فامیلاکالا


ابعاد این آبچکان قرارگیری روی سطوح مورد نظر را آسان می‌کند. طول این محصول 40، ارتفاع 31.5 و عرض آن 25.5 سانتی متر در نظر گرقته شده است. علاوه بر قطعاتی که به آن وصل می‌شوند، فضای کمی روی سینک یا کابینت اشغال می‌کند. در نتیجه اگر از شلوغی و بهم‌ریختگی ظروف شسته شده خود ناراضی هستید، می‌توانید آبچکان رومیزی با جالیوانی مدل AS908 را تهیه و استفاده کنید.

آبچکان رومیزی با جا لیوانی استیل مدل AS۹۰۸  فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مهناز

سلام من این آبچکان رو از سایت شما سفارش دادم کی دستم میرسه؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام برای جواب به سوال شما ابتدا باید محل سکونت و نوع ارسال را مشخص کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه