آبچکان استیل رومیزی مدل AS۹۰۹
1211000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">در آشپزخانه همیشه محلی برای قرار دادن ظروف شسته شده وجود دارد. گاهی تعداد اعضای خانواده، تعداد ظروف مصرفی یا افرادی که ازظرف‌ها استفاده می‌کنند زیاد است و گذاشتن تمام ظرف‌های شسته شده روی یک آبچکان کوچک درون کابینت کار سختی است در عین حال که ممکن است یکی از ظرف‌ها سر خورده و بشکند. در این صورت نیاز به یک جاظرفی یا آبچکان بزرگ‌تر پس از شستن آن‌ها احساس می شود. اگر ظرفیت <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA/%D8%A2%D8%A8%DA%86%D9%83%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">آبچکان داخل کابینت</a></span> خانه‌ کمتر از ظروف شسته شده در طول روز باشد، خرید آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 منطقی به‌نظر می‌رسد. </p><h2 style="text-align: justify;">مزایای آبچکان استیل رومیزی مدل AS 909</h2><p style="text-align: justify;">این آبچکان یک محصول با ابعاد متوسط است که می‌تواند روی سطوح صاف کناری بیشتر سینک‌ها جا شود و فضای زیادی را روی سینک اشغال نمی‌کند همچنین در طراحی ظاهری آن، شیارهایی دیده می‌شود که داخل آن شیارها، پیش دستی و بشقاب جای می‌گیرد. شما می‌توانید لیوان یا پیاله را هم در قسمت کناری این جاظرفی قرار داده تا آب آن‌ها گرفته شود.</p><h2 style="text-align: justify;">تعبیه سینی در آبچکان استیل رومیزی</h2><p style="text-align: justify;">اما از ویژگی بارز این آبچکان وجود سینی متحرک در زیر آن است که از ریختن آب اضافی ظروف جلوگیری کرده و نگرانی شما را از بابت خیس شدن سطوح برطرف می‌کند. علاوه بر این برای قرار دادن قاشق‌ها می‌توان از محفظه پلاستیکی که قابلیت نصب به یک سمت آبچکان را دارد استفاده کرد. این محصول به عنوان ارگنایزر نیز برای مرتب کردن ظروف شسته شما به‌کار می‌رود. لازم به ذکر است جنس این آبچکان رومیزی از استیل ساخته شده که دوام و عمر آن را افزایش می‌دهد در عین حال که در برابر زنگ زدگی هم مقاومت بالایی دارد. همچنین آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 به دلیل ارتفاع کوتاهش در فاصله بین کابینت دیواری و زمینی هم قرار می‌گیرد. کاربر با توجه به سلیقه و طراحی این محصول می‌تواند آن را تهیه کند و مهم‌تر از آن برای آَشپزخانه‌هایی که نمی‌توان جاظرفی توکار استفاده کرد این محصول گزینه خوبی محسوب می‌شود. </p><!--StartFragment--><ul><li style="text-align: justify;"><h4><strong>مقاله ی مرتبط </strong>: <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/display/articles/104/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%A8%DA%86%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">راهنمای خرید آبچکان داخل کابینت</a></span></h4></li></ul><!--EndFragment-->
  • آبچکان استیل رومیزی مدل AS۹۰۹

آبچکان استیل رومیزی مدل AS۹۰۹

سایزبندی کالا: 14/5*35/5*46/5
شرایط گارانتی: مادامالعمر
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
1,211,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در آشپزخانه همیشه محلی برای قرار دادن ظروف شسته شده وجود دارد. گاهی تعداد اعضای خانواده، تعداد ظروف مصرفی یا افرادی که ازظرف‌ها استفاده می‌کنند زیاد است و گذاشتن تمام ظرف‌های شسته شده روی یک آبچکان کوچک درون کابینت کار سختی است در عین حال که ممکن است یکی از ظرف‌ها سر خورده و بشکند. در این صورت نیاز به یک جاظرفی یا آبچکان بزرگ‌تر پس از شستن آن‌ها احساس می شود. اگر ظرفیت آبچکان داخل کابینت خانه‌ کمتر از ظروف شسته شده در طول روز باشد، خرید آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 منطقی به‌نظر می‌رسد.

مزایای آبچکان استیل رومیزی مدل AS 909

این آبچکان یک محصول با ابعاد متوسط است که می‌تواند روی سطوح صاف کناری بیشتر سینک‌ها جا شود و فضای زیادی را روی سینک اشغال نمی‌کند همچنین در طراحی ظاهری آن، شیارهایی دیده می‌شود که داخل آن شیارها، پیش دستی و بشقاب جای می‌گیرد. شما می‌توانید لیوان یا پیاله را هم در قسمت کناری این جاظرفی قرار داده تا آب آن‌ها گرفته شود.

تعبیه سینی در آبچکان استیل رومیزی

اما از ویژگی بارز این آبچکان وجود سینی متحرک در زیر آن است که از ریختن آب اضافی ظروف جلوگیری کرده و نگرانی شما را از بابت خیس شدن سطوح برطرف می‌کند. علاوه بر این برای قرار دادن قاشق‌ها می‌توان از محفظه پلاستیکی که قابلیت نصب به یک سمت آبچکان را دارد استفاده کرد. این محصول به عنوان ارگنایزر نیز برای مرتب کردن ظروف شسته شما به‌کار می‌رود. لازم به ذکر است جنس این آبچکان رومیزی از استیل ساخته شده که دوام و عمر آن را افزایش می‌دهد در عین حال که در برابر زنگ زدگی هم مقاومت بالایی دارد. همچنین آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 به دلیل ارتفاع کوتاهش در فاصله بین کابینت دیواری و زمینی هم قرار می‌گیرد. کاربر با توجه به سلیقه و طراحی این محصول می‌تواند آن را تهیه کند و مهم‌تر از آن برای آَشپزخانه‌هایی که نمی‌توان جاظرفی توکار استفاده کرد این محصول گزینه خوبی محسوب می‌شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا آبچکان رومیزی استیل مدل AS۹۰۹
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد رومیزی
گارانتی مادامالعمر
مشخصات فنی
ابعاد 14/5*35/5*46/5
طول آبچکان 46/5 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 14/5 سانتیمتر
عرض آبچکان 35/5 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس استیل - فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
سایر مشخصات دارای سینی و جا قاشقی پلاستیکی

نقد و بررسی:

مرتب قرار دادن ظرف‌های شسته شده و خشک شدن آن‌ها نیاز به فضای کافی درون کابینت دارد. گاهی این فضا کوچک‌تر از حجم ظرف‌های شسته شده است و قرار دادن تمام آن‌ها درون کابینت و جاظرفی امکان‌پذیر نیست. آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 یک وسیله زیبا و باکیفیت برای آشپزخانه شما است.

آبچکان رومیزی استیل مدل AS۹۰۹  فامیلاکالا

آشپزخانه‌ها فضاهای محدودی برای وسایل مورد استفاده دارند. پس باید سعی شود از وسایلی که فضای کمتری را اشغال می‌کنند استفاده کرد. این مسئله موجب مرتب‌ دیده شدن آشپزخانه نیز می‌شود. ابعاد این آبچکان رومیزی به‌گونه‌ایی طراحی شده تا روی سینک کنار ظرفشویی قرا گیرد و شما به آسانی ظروف شسته شده را در آن بچینید. همانطور که مشاهده می‌کنید ابعاد کلی آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 به ترتیب طول 46.5، عرض 35.5 و ارتفاع 14.5 سانتی‌متر است.

آبچکان رومیزی استیل مدل AS۹۰۹  فامیلاکالا


اگر به شکل ظاهری این محصول نگاه کنید سینی و جاقاشقی نیز در کنار آن دیده می‌شود. سینی آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 قابلیت جابه‌جایی دارد و با قرار گرفتن در زیر آن از ریختن آب اضافی ظروف روی میز یا سینک ظرفشویی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این جاقاشقی محصول با اتصال به کناره آبچکان، محل قرار دادن قاشق، چنگال یا کارد است. بدین ترتیب تمام ظروف مرتب در جای خود قرار می‌گیرند و امکان شکستن آن‌ها نیز کم می‌شود.

آبچکان رومیزی استیل مدل AS۹۰۹  فامیلاکالا

از مهم‌ترین ویژگی انتخاب آبچکان برای آشپزخانه، جنس آن‌ است. آبچکان رومیزی مدل AS909 از استیل ساخته شده که در برابر پوسیدگی و زنگ ضدگی مقاومت بالایی دارد. به‌علاوه وزن قابل قبولی دارد که جابه‌جایی آن را برای شما آسان می‌کند. سینی و جاقاشقی آن نیز از پلاستیکی مرغوب تهیه شده که به راحتی نمی‌شکند و شکل اصلی خود را حفظ می‌کنند. استفاده از این محصول در برخورد با آب هیچ مشکلی از نظر کیفیت ایجاد نمی‌کند در این صورت گزینه‌ایی مناسب برای محیط آشپزخانه و سینک است.

آبچکان رومیزی استیل مدل AS۹۰۹  فامیلاکالا

شیارهای طراحی شده برای این کالا قرار دادن ظروف مختلف را برای شما آسان می‌کند. هر بخش  از آبچکان رومیزی استیل مدل AS909 می‌تواند محل مناسبی باشد تا ظروف روی آن قرار گیرند. حتی قسمتی نیز برای وارونه گذاشتن پیاله یا لیوان و آبگیری کامل آن‌ها وجود دارد. در نتیجه، کالای مورد نظر می تواند انتخاب خانم‌های خوش سلیقه‌ایی باشد که به زیبایی آشپزخانه اهمیت زیادی می‌دهند.

آبچکان رومیزی استیل مدل AS۹۰۹  فامیلاکالا

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
طالبی

زنگ نمیزنه؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر به دلیل جنس استیل، آبچکان در برابر رطوبت کاملا مقاوم بوده و زنگ نمیزند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه