پریز توکار گرد سیمپل ملونی کد 10034
1518000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">استفاده از پریز توکار در اتاق کار، محیط آشپزخانه و فضاهای دیگری که در انها امکان سیم کشی مجدد وجود ندارد، متداول است. به همین خاطر نیز در سالهای اخیر انواع مختلفی از این محصول، روانه بازار شده است. پریزهایی که برخی از آنها درگاه های متعددی دارند و امکان اتصال دستگاه های برقی مختلفی را به خود فراهم می‌کنند. برخی دیگر نیز همانند پریز توکار گرد سیمپل با طراحی ساده تری که دارند، محیط کمتری را اشغال کرده و در مقابل امکان اتصال دستگاه های کمتری را نیز فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب از فامیلاکالا شما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کنیم.</p><h2>ویژگی های ظاهری پریز توکار گرد سیمپل</h2><p style="text-align: justify;">پریز توکار گرد ملونی مدل سیمپل، کالایی از جنس پلاستیک است که یک طراحی ساده اما کاربردی دارد. این محصول که شکلی شبیه به یک استوانه کوتاه دارد، به صورت توکار در میز یا کانتر مورد نظر شما نصب می‌شود. به این ترتیب سطح کار به صورت یک دایره دیده می‌شود که یک سوکت برق و یک درگاه یو ‌اس‌ بی را در خود جای داده است. این محصول که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار ارائه می‌شود، دارای سیم کشی داخلی است اما محافظ نوسان برق ندارد.</p><h2>ابعاد و نحوه نصب پریز توکار گرد ملونی مدل سیمپل</h2><p style="text-align: justify;">این محصول از برند ملونی، ساخت کشور چین است و قسمتی از آن که بر روی کانتر قرار می‌گیرد، دایره ای به قطر 71 میلیمتر است. قطر داخلی محصول نیز که می‌بایست درون حفره ایجاد شده در میز قرار بگیرد، برابر با 60 میلیمتر است و ارتفاع بدنه پریز نیز به 70 میلیمتر می‌رسد. از این رو برای نصب این نوع پریز، تنها کافی است تا در سطح میز یا کانتر مورد نظر خود یک حفره با اندازه مناسب را توسط مته گازور ایجاد نمایید و سپس به سادگی پریز توکار گرد سیمپل را در جای خود قرار دهید. پس از آن می‌توانید با اتصال سیم پریز به برق، از سوکت های تعبیه شده در کالا استفاده نمایید.</p><h2 style="text-align: justify;">مزایای خرید و استفاده از پریز توکار گرد</h2><ul><li>قیمت مناسب</li><li>عدم نیاز به سیم کشی مجدد یا استفاده از سیم سیار</li><li>پاسخ به نیاز کاربر با در دسترس قرار دادن دو نوع سوکت</li><li>امکان نصب راحت بدون نیاز به برش های اضافه و تنها با یک مته گازور</li></ul><h2>خرید پریز توکار گرد سیمپل از فامیلاکالا</h2><p style="text-align: justify;">پریز توکار گرد سیمپل از جمله محصولات ملونی است که با بهترین قیمت به بازار ارائه می‌شود. این محصول با اینکه تجهیزات خاصی ندارد اما حداقل امکانات را برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند به راحتی در فضایی که امکان نصب پریز اضافه در آن وجود ندارد به کار گرفته شود. برای خرید پریز توکار گرد سیمپل به صورت آنلاین، همراه با گارانتی معتبر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا مراجعه نمایید.</p>
  • پریز توکار گرد سیمپل ملونی کد 10034

پریز توکار گرد سیمپل ملونی کد 10034

پریز توکار گرد سیمپل یک محصول چینی از برند ملونی است که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. این نوع پریز دارای گارانتی معتبر بوده و قیمت مناسبی دارد. با استفاده از این محصول کاربر می‌تواند به صورت همزمان از یک سوکت برق و یک درگاه یو اس بی استفاده نماید. باقی مشخصات این کالا را در ادامه این مطلب از فامیلاکالا بخوانید.

شرایط گارانتی: 5 سال
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
شرکت سازنده
ملونی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

استفاده از پریز توکار در اتاق کار، محیط آشپزخانه و فضاهای دیگری که در انها امکان سیم کشی مجدد وجود ندارد، متداول است. به همین خاطر نیز در سالهای اخیر انواع مختلفی از این محصول، روانه بازار شده است. پریزهایی که برخی از آنها درگاه های متعددی دارند و امکان اتصال دستگاه های برقی مختلفی را به خود فراهم می‌کنند. برخی دیگر نیز همانند پریز توکار گرد سیمپل با طراحی ساده تری که دارند، محیط کمتری را اشغال کرده و در مقابل امکان اتصال دستگاه های کمتری را نیز فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب از فامیلاکالا شما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کنیم.

ویژگی های ظاهری پریز توکار گرد سیمپل

پریز توکار گرد ملونی مدل سیمپل، کالایی از جنس پلاستیک است که یک طراحی ساده اما کاربردی دارد. این محصول که شکلی شبیه به یک استوانه کوتاه دارد، به صورت توکار در میز یا کانتر مورد نظر شما نصب می‌شود. به این ترتیب سطح کار به صورت یک دایره دیده می‌شود که یک سوکت برق و یک درگاه یو ‌اس‌ بی را در خود جای داده است. این محصول که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار ارائه می‌شود، دارای سیم کشی داخلی است اما محافظ نوسان برق ندارد.

ابعاد و نحوه نصب پریز توکار گرد ملونی مدل سیمپل

این محصول از برند ملونی، ساخت کشور چین است و قسمتی از آن که بر روی کانتر قرار می‌گیرد، دایره ای به قطر 71 میلیمتر است. قطر داخلی محصول نیز که می‌بایست درون حفره ایجاد شده در میز قرار بگیرد، برابر با 60 میلیمتر است و ارتفاع بدنه پریز نیز به 70 میلیمتر می‌رسد. از این رو برای نصب این نوع پریز، تنها کافی است تا در سطح میز یا کانتر مورد نظر خود یک حفره با اندازه مناسب را توسط مته گازور ایجاد نمایید و سپس به سادگی پریز توکار گرد سیمپل را در جای خود قرار دهید. پس از آن می‌توانید با اتصال سیم پریز به برق، از سوکت های تعبیه شده در کالا استفاده نمایید.

مزایای خرید و استفاده از پریز توکار گرد

  • قیمت مناسب
  • عدم نیاز به سیم کشی مجدد یا استفاده از سیم سیار
  • پاسخ به نیاز کاربر با در دسترس قرار دادن دو نوع سوکت
  • امکان نصب راحت بدون نیاز به برش های اضافه و تنها با یک مته گازور

خرید پریز توکار گرد سیمپل از فامیلاکالا

پریز توکار گرد سیمپل از جمله محصولات ملونی است که با بهترین قیمت به بازار ارائه می‌شود. این محصول با اینکه تجهیزات خاصی ندارد اما حداقل امکانات را برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند به راحتی در فضایی که امکان نصب پریز اضافه در آن وجود ندارد به کار گرفته شود. برای خرید پریز توکار گرد سیمپل به صورت آنلاین، همراه با گارانتی معتبر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا مراجعه نمایید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پریز توکار گرد سیمپل ملونی کد 10034
شرکت سازنده ملونی
ساخت چین
نوع کالا توکار
گارانتی 5 سال
مشخصات فنی
ابعاد
رنگ مشکی - سفید
جنس
تعداد سوکت 1
پورت USB
خروجی مانیتور
خروجی تلفن
سایر مشخصات

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه