گونیا کمدی کروم بزرگ سفید 22*32 سانت
55600 موجود
توضیح محصول: <p>یکی از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">یراق آلات کابینت و کمد</a> که در میان مونتاژکاران و نجاران کاربرد فراوانی دارد، <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow">گونیا </a>یا نگهدارنده طبقه است. از گونیا، برای نصب طبقات دیواری، طبقات کابینت، کمد و دکوراسیون و غیره استفاده می­‌شود. گونیا از اتصالات صنایع چوب و یراق هستند که در انواع کوچک و بزرگ، اشکال و ابعاد گوناگون، ضخامت های متفاوت ورق و کاربری­‌های فراوان، ساخته می­‌شوند. تصمیم­‌گیری برای استفاده از انواع گونیا، بستگی به نظر و سلیقه نجار یا دکوراتیو دارد؛ البته مکانی که قرار است طبقه در آنجا نصب شود هم در این انتخاب بی‌­تأثیر نیست. هر چه سطح کار کوچک­تر باشد، از انواع کوچک­تر گونیا برای اتصال استفاده می­شود.</p><h2>آشنایی با گونیا کمدی کروم بزرگ سفید 22*32 سانت</h2><p>از گونیا کمدی کروم بزرگ سفید، بیشتر در خارج از کمد و برای نصب طبقات دیواری باکس ها و کتابخانه ها استفاده می­‌شود. از ویژگی خاص این محصول، جنس مقاوم آن است که به طبقات دیواری، توانایی نگهداری اجناس سنگین را می‌­دهد. شیارهایی که در پشت این محصول تعبیه شده است، اتصالی قوی و محکم میان طبقه و دیوار برقرار می­کند طوری که مصرف کنندگان با اطمینان از استحکام طبقه می­توانند هر جسم سنگینی را روی آن قرار دهند.</p><h2>مشخصات فنی گونیا کمدی کروم بزرگ سفید</h2><p>گونیا کمدی کروم  به شکل زاویه قائمه است؛ طول یکی از اضلاع 22 و زاویه دیگر 32 سانتی­متر است. هنگام استفاده از گونیا کمدی کروم، دقت داشته باشید بازویی که بلندتر است به بدنه و بازوی کوتاهتر را به دیوار نصب کنید. در هر ضلع این محصول دو سوراخ برای قرار گرفتن پیچ وجود دارد که اتصالی قوی و جدایی ناپذیر میان طبقه و دیوار ایجاد می­کند.</p><p>هر چه عرض صفحه‌ای که به عنوان طاقچه به دیوار نصب می­شود بیشتر باشد، از تعداد بیشتری گونیا برای اتصال، استفاده می­شود. این محصول از ورق فلزی یک میل تهیه شده و ساخت کشور چین است. برای تهیه و خرید اینترنتی می­توانید سری به فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا بزنید و با انتخاب مدل مناسب را از دسته‌بندی <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلات کابینت و کمد </a>به راحتی آن را خریداری کنید.</p>
  • گونیا کمدی کروم بزرگ سفید 22*32 سانت

گونیا کمدی کروم بزرگ سفید 22*32 سانت

سایزبندی کالا: 220*320 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
55,600 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

یکی از یراق آلات کابینت و کمد که در میان مونتاژکاران و نجاران کاربرد فراوانی دارد، گونیا یا نگهدارنده طبقه است. از گونیا، برای نصب طبقات دیواری، طبقات کابینت، کمد و دکوراسیون و غیره استفاده می­‌شود. گونیا از اتصالات صنایع چوب و یراق هستند که در انواع کوچک و بزرگ، اشکال و ابعاد گوناگون، ضخامت های متفاوت ورق و کاربری­‌های فراوان، ساخته می­‌شوند. تصمیم­‌گیری برای استفاده از انواع گونیا، بستگی به نظر و سلیقه نجار یا دکوراتیو دارد؛ البته مکانی که قرار است طبقه در آنجا نصب شود هم در این انتخاب بی‌­تأثیر نیست. هر چه سطح کار کوچک­تر باشد، از انواع کوچک­تر گونیا برای اتصال استفاده می­شود.

آشنایی با گونیا کمدی کروم بزرگ سفید 22*32 سانت

از گونیا کمدی کروم بزرگ سفید، بیشتر در خارج از کمد و برای نصب طبقات دیواری باکس ها و کتابخانه ها استفاده می­‌شود. از ویژگی خاص این محصول، جنس مقاوم آن است که به طبقات دیواری، توانایی نگهداری اجناس سنگین را می‌­دهد. شیارهایی که در پشت این محصول تعبیه شده است، اتصالی قوی و محکم میان طبقه و دیوار برقرار می­کند طوری که مصرف کنندگان با اطمینان از استحکام طبقه می­توانند هر جسم سنگینی را روی آن قرار دهند.

مشخصات فنی گونیا کمدی کروم بزرگ سفید

گونیا کمدی کروم  به شکل زاویه قائمه است؛ طول یکی از اضلاع 22 و زاویه دیگر 32 سانتی­متر است. هنگام استفاده از گونیا کمدی کروم، دقت داشته باشید بازویی که بلندتر است به بدنه و بازوی کوتاهتر را به دیوار نصب کنید. در هر ضلع این محصول دو سوراخ برای قرار گرفتن پیچ وجود دارد که اتصالی قوی و جدایی ناپذیر میان طبقه و دیوار ایجاد می­کند.

هر چه عرض صفحه‌ای که به عنوان طاقچه به دیوار نصب می­شود بیشتر باشد، از تعداد بیشتری گونیا برای اتصال، استفاده می­شود. این محصول از ورق فلزی یک میل تهیه شده و ساخت کشور چین است. برای تهیه و خرید اینترنتی می­توانید سری به فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا بزنید و با انتخاب مدل مناسب را از دسته‌بندی یراق آلات کابینت و کمد به راحتی آن را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کمدی کروم بزرگ سفید 22*32 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کاربرد داخل کابینتی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 220*320 میلیمتر
رنگ سفید
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خریدگونیا کمدی کروم بزرگ سفید 22*32 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه