کلید بوفه MHH زیتونی
45000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">بوفه یا ویترین از جمله وسایل مورد علاقه خانم ها در منزل است که بیشتر جنبه دکوری داشته و به ندرت از آن استفاده می‌شود. همین استفاده گاه به گاه ممکن است موجب شود تا کلید قفل نصب شده بر روی این کمد، به راحتی جابجا شده یا در حین تغییر دکوراسیون منزل یا اسباب کشی گم شود. بدیهی است که هیچ قفلی بی کلید عمل نمی‌کند و کمد قفل شده نیز دیگر کارایی لازم را در منزل ندارد. از این گذشته اغلب قفل های نصب شده بر روی ویترین ها ساختاری یکسان دارند و با یک کلید ساده باز می‌شوند. این ویژگی موجب شده است تا کلید بوفه به صورت جداگانه نیز به فروش برسد و نیاز مصرف کنندگان خود را در این زمینه مرتفع سازد. این کلید در طرح ها و رنگ های گوناگونی همچون زیتونی، طلایی و <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D9%81%D9%87-MHH-%D9%86%D9%82%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html" rel="nofollow" target="_blank">کلید بوفه MHH نقره ای</a></span> به فروش می‌رسد و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است. در نهایت گفتنی است کلید کمد زیتونی محصول شرکت چینی MHH است و همراه با ضمانت نامه 6 ماهه به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>ویژگی های ظاهری و مشخصات کلید بوفه </strong><strong>MHH</strong></h2><p style="text-align: justify;">کلید کمد و بوفه ام ام اچ از آلیاژ زاماک ساخته شده است. این آلیاژ بسیار مقاوم است از این رو خریدار اطمینان می‌یابد که هرگز به هنگام استفاده از محصول، کلید در قفل نمی‌شکند. این محصول از ساختاری ساده و طراحی زیبایی برخوردار است. انتهای کلید به شکل یک بیضی افقی است که به نقوش ساده ای مزین شده است. کلید بوفه ام ام اچ به رنگ زیتونی آبکاری شده است از این رو به راحتی با رنگ چوب به کار رفته در اغلب ویترین ها هماهنگ می‌گردد. نکته قابل توجه در خصوص این محصول این است که این نوع کلید، فاقد پله است بنابراین برای انواع قفل به کار رفته در بوفه مناسب است. به عبارت دیگر نوع زبانه یا ابعاد آن و ابعاد قفل نصب شده بر روی درب بوفه، تاثیری در کارایی این محصول ندارد و کلید در هر قفلی عمل می‌کند.</p><h3 style="text-align: justify;"><strong>مزایای خرید کلید بوفه زیتونی و کاربری آن</strong></h3><p style="text-align: justify;">همانطور که گفتیم کلید کمد و بوفه زیتونی فارغ از اینکه قفل به کار رفته در بوفه شما از چه نوعی بوده و یا چه ابعادی دارد، قادر به باز و بسته نمودن درب آن است. از این رو یکی از مزایای خرید این محصول را می‌توان به نوعی شاه کلید بودن آن نامید. دیگر مزیت خرید این محصول قیمت مناسب آن است که برای خریدار کلید بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در نهایت در رابطه با کاربری این کالا می‌توان گفت این محصول می‌تواند به راحتی جایگزین کلید گم شده یا حتی شکسته بوفه شما گردد یا به همراه قفل هایی همچون <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%83%D9%85%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D9%88%D9%81%D9%87-%D9%BE%D9%87%D9%86.html" rel="nofollow" target="_blank">قفل درب كمد و بوفه پهن</a></span> خریداری شده و از نو روی ویترین یا کمد شما نصب شود. </p>
  • کلید بوفه MHH زیتونی
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

بوفه یا ویترین از جمله وسایل مورد علاقه خانم ها در منزل است که بیشتر جنبه دکوری داشته و به ندرت از آن استفاده می‌شود. همین استفاده گاه به گاه ممکن است موجب شود تا کلید قفل نصب شده بر روی این کمد، به راحتی جابجا شده یا در حین تغییر دکوراسیون منزل یا اسباب کشی گم شود. بدیهی است که هیچ قفلی بی کلید عمل نمی‌کند و کمد قفل شده نیز دیگر کارایی لازم را در منزل ندارد. از این گذشته اغلب قفل های نصب شده بر روی ویترین ها ساختاری یکسان دارند و با یک کلید ساده باز می‌شوند. این ویژگی موجب شده است تا کلید بوفه به صورت جداگانه نیز به فروش برسد و نیاز مصرف کنندگان خود را در این زمینه مرتفع سازد. این کلید در طرح ها و رنگ های گوناگونی همچون زیتونی، طلایی و کلید بوفه MHH نقره ای به فروش می‌رسد و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است. در نهایت گفتنی است کلید کمد زیتونی محصول شرکت چینی MHH است و همراه با ضمانت نامه 6 ماهه به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

ویژگی های ظاهری و مشخصات کلید بوفه MHH

کلید کمد و بوفه ام ام اچ از آلیاژ زاماک ساخته شده است. این آلیاژ بسیار مقاوم است از این رو خریدار اطمینان می‌یابد که هرگز به هنگام استفاده از محصول، کلید در قفل نمی‌شکند. این محصول از ساختاری ساده و طراحی زیبایی برخوردار است. انتهای کلید به شکل یک بیضی افقی است که به نقوش ساده ای مزین شده است. کلید بوفه ام ام اچ به رنگ زیتونی آبکاری شده است از این رو به راحتی با رنگ چوب به کار رفته در اغلب ویترین ها هماهنگ می‌گردد. نکته قابل توجه در خصوص این محصول این است که این نوع کلید، فاقد پله است بنابراین برای انواع قفل به کار رفته در بوفه مناسب است. به عبارت دیگر نوع زبانه یا ابعاد آن و ابعاد قفل نصب شده بر روی درب بوفه، تاثیری در کارایی این محصول ندارد و کلید در هر قفلی عمل می‌کند.

مزایای خرید کلید بوفه زیتونی و کاربری آن

همانطور که گفتیم کلید کمد و بوفه زیتونی فارغ از اینکه قفل به کار رفته در بوفه شما از چه نوعی بوده و یا چه ابعادی دارد، قادر به باز و بسته نمودن درب آن است. از این رو یکی از مزایای خرید این محصول را می‌توان به نوعی شاه کلید بودن آن نامید. دیگر مزیت خرید این محصول قیمت مناسب آن است که برای خریدار کلید بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در نهایت در رابطه با کاربری این کالا می‌توان گفت این محصول می‌تواند به راحتی جایگزین کلید گم شده یا حتی شکسته بوفه شما گردد یا به همراه قفل هایی همچون قفل درب كمد و بوفه پهن خریداری شده و از نو روی ویترین یا کمد شما نصب شود. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا کلید بوفه MHH زیتونی
شرکت سازنده MHH
ساخت چین
نوع قفل -
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد قفل -
ابعاد پله -
ابعاد زبانه -
نوع زبانه -
تعداد پله -
تعداد کلید 1
نوع کلید کلید بوفه
رنگ زیتونی
جنس زاماک

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
ملیسا قویدل

سلام جنس این کلید از چیه؟ من یه قفل و کلید خریدم ولی حتی یکبار هم کار نکرد و تا الان چهار تا قفل دارم بی کلید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام جنس این قفل از آلیاژ زاماک تشکیل شده است.

مرضیه جلیلی

سلام این کلید به قفل بوفه های 8 سال پیش هم میخوره

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا تصویر قفل خود را برای همکارانمان ارسال کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه