چرخ 7/5 گردان طوسی
98000 موجود
توضیح محصول: <p>چرخ 7.5 سانت گردان طوسی، یکی از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">یراق آلات کمد و کابینت</a> است که در ساخت تجهیزات بیمارستانی از آن استفاده می‌­شود. برای همین این محصول به چرخ بیمارستانی نیز مشهور است. از این چرخ برای حرکت دادن اجسامی مانند تخت بیمارستان، کمدهای کنار بیمار، پایه سرم، گاری حمل اکسیژن، اتاق عمل و ... استفاده می‌­شود.</p><h2>شکل ظاهری چرخ بیمارستانی و کاربرد آن</h2><p>چرخ 5/7 گردان طوسی از یک ورق مربع شکل و مسطح فلزی به اضافه غلافی تشکیل شده است که به چرخ متصل هستند. ورق فلزی که  برای اتصال به پایه ها تعبیه شده است، دارای طول 5/6 سانتی متر و عرضی به همین ابعاد است. در گوشه‌­های این ورق چهار سوراخ تعبیه شده که برای اتصال به پایه ها است.</p><p>جنس چرخ این یراق هم از پلاستیک فشرده بوده که قطر7.5 و عرض 2 سانتی متری دارد. شاید متوجه شده باشید که دلیل نامگذاری این محصول به خاطر قطر7.5 سانتی چرخ آن است. اگر بخواهید ارتفاع چرخ گردان را بدانید، باید بگوییم این محصول دارای ارتفاع 10 سانتی متر است.</p><h2>ویژگی های محبوب چرخ گردان طوسی</h2><p>از آن جایی که در فضای بیمارستان باید سکوت و آرامش برقرار باشد، چرخ 5/7 گردان طوسی با حرکت نرم و بی صدا، کاملاً مناسب این محیط است. چرا که بدون قیژ قیژ و هیچ صدای مزاحم دیگری به آسانی روی سطوح صاف و صیقلی سر می­‌خورد و حرکت روانی دارد.</p><p>از سوی دیگر قابلیت چرخش 360 درجه این محصول، باعث چرخش در جهت های مختلف می‌­شود و حرکت تجهیزات را در تمام جهات به سادگی میسر می‌­کند. چون این <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%86%D8%B1%D8%AE" rel="nofollow" target="_blank">چرخ </a>ویژگی ضد سایش دارد به آسانی فرسوده نمی‌­شود و ماندگاری و دوام بالایی دارد. اما در صورت خراب شدن نیز قابلیت تعمیر و تعویض دارد. برای تعوض این چرخ به سادگی می­توان اتصالات پایه را جدا کرد و اتصال جدید برقرار نمود.</p><h2> مقایسه انواع چرخ های بیمارستانی</h2><p>چرخ های بیمارستانی به دو نوع چرخ بیمارستانی گردان و ترمز دار تقسیم می‌­شوند. همان طور که متوجه شدید چرخ گردان 7.5 سانت برخلاف چرخ پلاستیکی کفی ترمز دار، فاقد ترمز است و استفاده از آن در فضاهایی که نیاز به ثابت شدن دارد، توصیه نمی‌­شود.</p><p>چرخ های گردان در اندازه ای کوچک تر از چرخ های معمولی تولید می‌­شوند. برای همین تحمل وزن  خیلی سنگین را ندارند بنابراین برای جابجایی اشیاء با وزن بالا باید از چرخ دایکاست استفاده کرد. از سوی دیگر آسیب پذیری چرخ های گردان در برابر ضربه بسیار بالا است و این محصول جزو چرخ های مقاوم در برابر ضربه، محسوب می­‌شوند.</p>
  • چرخ 7/5 گردان طوسی

یکی از معضلات بزرگ در فضاهای کاری، اداری، بیمارستانی و غیره جابجایی وسایل سنگین است. برای حل این مشکل از انواع چرخ ها در پایه تجهیزات و ماشین آلات استفاده می­‌شود. اتصال چرخ هایی مانند چرخ 5/7 گردان طوسی به حرکت، جابجایی و حمل و نقل آسان تجهیزات کمک شایانی می­‌کند.

سایزبندی کالا: 7/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
98,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

چرخ 7.5 سانت گردان طوسی، یکی از یراق آلات کمد و کابینت است که در ساخت تجهیزات بیمارستانی از آن استفاده می‌­شود. برای همین این محصول به چرخ بیمارستانی نیز مشهور است. از این چرخ برای حرکت دادن اجسامی مانند تخت بیمارستان، کمدهای کنار بیمار، پایه سرم، گاری حمل اکسیژن، اتاق عمل و ... استفاده می‌­شود.

شکل ظاهری چرخ بیمارستانی و کاربرد آن

چرخ 5/7 گردان طوسی از یک ورق مربع شکل و مسطح فلزی به اضافه غلافی تشکیل شده است که به چرخ متصل هستند. ورق فلزی که  برای اتصال به پایه ها تعبیه شده است، دارای طول 5/6 سانتی متر و عرضی به همین ابعاد است. در گوشه‌­های این ورق چهار سوراخ تعبیه شده که برای اتصال به پایه ها است.

جنس چرخ این یراق هم از پلاستیک فشرده بوده که قطر7.5 و عرض 2 سانتی متری دارد. شاید متوجه شده باشید که دلیل نامگذاری این محصول به خاطر قطر7.5 سانتی چرخ آن است. اگر بخواهید ارتفاع چرخ گردان را بدانید، باید بگوییم این محصول دارای ارتفاع 10 سانتی متر است.

ویژگی های محبوب چرخ گردان طوسی

از آن جایی که در فضای بیمارستان باید سکوت و آرامش برقرار باشد، چرخ 5/7 گردان طوسی با حرکت نرم و بی صدا، کاملاً مناسب این محیط است. چرا که بدون قیژ قیژ و هیچ صدای مزاحم دیگری به آسانی روی سطوح صاف و صیقلی سر می­‌خورد و حرکت روانی دارد.

از سوی دیگر قابلیت چرخش 360 درجه این محصول، باعث چرخش در جهت های مختلف می‌­شود و حرکت تجهیزات را در تمام جهات به سادگی میسر می‌­کند. چون این چرخ ویژگی ضد سایش دارد به آسانی فرسوده نمی‌­شود و ماندگاری و دوام بالایی دارد. اما در صورت خراب شدن نیز قابلیت تعمیر و تعویض دارد. برای تعوض این چرخ به سادگی می­توان اتصالات پایه را جدا کرد و اتصال جدید برقرار نمود.

 مقایسه انواع چرخ های بیمارستانی

چرخ های بیمارستانی به دو نوع چرخ بیمارستانی گردان و ترمز دار تقسیم می‌­شوند. همان طور که متوجه شدید چرخ گردان 7.5 سانت برخلاف چرخ پلاستیکی کفی ترمز دار، فاقد ترمز است و استفاده از آن در فضاهایی که نیاز به ثابت شدن دارد، توصیه نمی‌­شود.

چرخ های گردان در اندازه ای کوچک تر از چرخ های معمولی تولید می‌­شوند. برای همین تحمل وزن  خیلی سنگین را ندارند بنابراین برای جابجایی اشیاء با وزن بالا باید از چرخ دایکاست استفاده کرد. از سوی دیگر آسیب پذیری چرخ های گردان در برابر ضربه بسیار بالا است و این محصول جزو چرخ های مقاوم در برابر ضربه، محسوب می­‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا چرخ 7/5 گردان طوسی
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا گردان
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
عرض 2 سانتیمتر
قطر 7/5 سانتیمتر
رنگ طوسی
جنس فلز و پلاستیک
نوع کاربرد انواع میز
سایر مشخصات -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
کیائی

با سلام آیا این چرخ ها ترمز دارن؟

مدیر سایت

سلام کاربر گرامی 

خیر این چرخ فاقد ترمز است در صورتی که به چرخ ترمز دار نیاز دارید، به این صفحه (چرخ) مراجعه کنید.

احمد عسگری

سلام چرخ 7/5 گردان 200kg میتونه تحمل کنه البته 4 تاش با هم برای یک میز میخواد استفاده بشه با تشکر

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر جهت قرار دادن میزی با وزن 200 کیلو گرم بهتر است از چرخ 10 دایکاست ثابت یا چرخ 12.5 دایکاست گردان استفاده کنید.

علی قربانی

سلام کدام مدل از این چرخها خط روی کف استادیو نمیندازه ؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بر روی چه سطحی نیاز دارید؟ به صورت کلی هرچه عرض چرخ بیشتر باشد احتمال خط انداختن بر روی کف کمتر خواهد بود.

مرتضي مهديون

چرخي ميخوام بااين ابعاد که چهارتايي بتونه 300کيلورو جابجا کنه بصورت متوالي

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام چرخ مناسب برای کاربرد شما چرخ های دایکاست هستند.

بحرانی

سلام ترمز دارش هم موجود هست قیمت؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله موجود است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه