پیچ ام دی اف 7 سانت
700 موجود
توضیح محصول: <p>پیچ ها جزو یراق آلاتی هستند که دیده نمی‌­شوند ولی اهمیت بسیار زیادی در صنایع چوب دارند. انواع پیچ ام دی اف در سایز های مختلف در دسترس نجاران و کابینت سازان قرار دارد. از زمانی که انواع پیچ ام دی اف وارد بازار شد، استفاده از این یراق در سازه های چوبی که بافت نرم و متراکم دارند، مانند صفحات ام دی اف بسیار رونق گرفت.</p><h2>تفاوت پیچ ‌ام‌دی‌اف با پیچ‌های معمولی</h2><p>از آنجایی که ورق های ام دی اف سخت تر از چوب های معمولی هستند، اگر برای سوراخ کردن آنها از پیچ معمولی استفاده کنید، صفحه ام دی اف ترک می خورد و می‌­شکند. انواع پیچ­ ام دی اف، مانند پیچ ام دی اف 7 سانت، مختص این صفحات چوبی طراحی و تولید شده اند. این پیچ‌­ها در چندین سایز وجود دارند که بر اساس ضخامت ورق مورد نظر، می­‌توان پیچ مناسب را انتخاب و استفاده کرد. کوچک ترین اندازه این پیچ 1.5 سانت طول دارد و بزرگ ترین سایز آن، پیچ ام دی اف 7 سانت است.</p><h2>چرا پیچ MDF  هفت سانت مشکی رنگ است؟</h2><p>در میان <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%BE%D9%8A%DA%86-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%83" rel="nofollow" target="_blank">انواع پیچ و رولپلاک</a>، پیچ های ام دی اف از جنس فولاد با روکش کربن هستند که همین روکش کربنی، باعث رنگ مشکی این محصول شده است. ضمن آن که روکش کربنی به این محصول خاصیت ضد زنگ نیز داده است. طول پیچ ام دی اف 7 سانت با شیارهای عمیقی پوشیده شده است. به همین دلیل به آن پیچ تمام رزوه می‌­گویند. </p><p>در میان<a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank"> یراق آلات کابینت و کمد</a>، پیچ ام دی اف 7 سانت دندانه های درشت و با فاصله ای دارد که تا قسمت بالای بدنه و زیر سری پیچ کشیده شده است. اهمیت این رزوه هنگام نصب دو قطعه آشکار می‌­شود چون با وجود این شیارها، اتصال قوی میان قطعات به وجود می‌­آید. از طرفی نوک تیز پیچ ام دی اف با قطر داخلی 4 میلی­متر طوری طراحی شده است که مانع ایجاد شکاف روی ام دی اف می شود.</p><p> سری پیچ ام دی اف 7 سانت چهار سو، تخت و دارای قطر 8 میلی­متری است. طول این یراق نیز 70 میلی­ متر است. به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از این محصول باید مته مناسب با طول پیچ را به کار ببرید. در واقع باید مته ای با قطر کمتر از قطر پیچ انتخاب کنید. برای خرید این محصول که ساخت کشور چین است، می‌­توانید با یک کلیک وارد <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">فروشگاه فامیلا کالا</a> شوید و به صورت آنلاین پیچ ام دی اف را خریداری کنید.</p>
  • پیچ ام دی اف 7 سانت

در صنعت چوب، نجاری و بخصوص کابینت سازی از یراق آلات اتصالی مختلفی استفاده می­‌شود که به دو گروه اتصالات جداشدنی و جدا نشدنی تقسیم می‌­شوند. انواع پیچ، گونیا و نگهدارنده طبقات، اتصالات چوب و ام دی اف در این دسته قرار دارند.

سایزبندی کالا: 4*70 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
700 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

پیچ ها جزو یراق آلاتی هستند که دیده نمی‌­شوند ولی اهمیت بسیار زیادی در صنایع چوب دارند. انواع پیچ ام دی اف در سایز های مختلف در دسترس نجاران و کابینت سازان قرار دارد. از زمانی که انواع پیچ ام دی اف وارد بازار شد، استفاده از این یراق در سازه های چوبی که بافت نرم و متراکم دارند، مانند صفحات ام دی اف بسیار رونق گرفت.

تفاوت پیچ ‌ام‌دی‌اف با پیچ‌های معمولی

از آنجایی که ورق های ام دی اف سخت تر از چوب های معمولی هستند، اگر برای سوراخ کردن آنها از پیچ معمولی استفاده کنید، صفحه ام دی اف ترک می خورد و می‌­شکند. انواع پیچ­ ام دی اف، مانند پیچ ام دی اف 7 سانت، مختص این صفحات چوبی طراحی و تولید شده اند. این پیچ‌­ها در چندین سایز وجود دارند که بر اساس ضخامت ورق مورد نظر، می­‌توان پیچ مناسب را انتخاب و استفاده کرد. کوچک ترین اندازه این پیچ 1.5 سانت طول دارد و بزرگ ترین سایز آن، پیچ ام دی اف 7 سانت است.

چرا پیچ MDF  هفت سانت مشکی رنگ است؟

در میان انواع پیچ و رولپلاک، پیچ های ام دی اف از جنس فولاد با روکش کربن هستند که همین روکش کربنی، باعث رنگ مشکی این محصول شده است. ضمن آن که روکش کربنی به این محصول خاصیت ضد زنگ نیز داده است. طول پیچ ام دی اف 7 سانت با شیارهای عمیقی پوشیده شده است. به همین دلیل به آن پیچ تمام رزوه می‌­گویند.

در میان یراق آلات کابینت و کمد، پیچ ام دی اف 7 سانت دندانه های درشت و با فاصله ای دارد که تا قسمت بالای بدنه و زیر سری پیچ کشیده شده است. اهمیت این رزوه هنگام نصب دو قطعه آشکار می‌­شود چون با وجود این شیارها، اتصال قوی میان قطعات به وجود می‌­آید. از طرفی نوک تیز پیچ ام دی اف با قطر داخلی 4 میلی­متر طوری طراحی شده است که مانع ایجاد شکاف روی ام دی اف می شود.

 سری پیچ ام دی اف 7 سانت چهار سو، تخت و دارای قطر 8 میلی­متری است. طول این یراق نیز 70 میلی­ متر است. به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از این محصول باید مته مناسب با طول پیچ را به کار ببرید. در واقع باید مته ای با قطر کمتر از قطر پیچ انتخاب کنید. برای خرید این محصول که ساخت کشور چین است، می‌­توانید با یک کلیک وارد فروشگاه فامیلا کالا شوید و به صورت آنلاین پیچ ام دی اف را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پیچ ام دی اف 7 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 4*70 میلیمتر
قطر 4 میلیمتر
ارتفاع 70 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس فولاد
تعداد در بسته
سایر مشخصات سر پیچ چهار سو

نقد و بررسی:

راهنمای خرید پیچ ام دی اف 7 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
دانشجو

سلام ببخشید من پروژه دانشگاهیم در مورد پیچ چوب و پیچ MDF هست. یه سوال داشتم: من شرکت تولیدکننده پیچ جهان پیچ صنعت کارآموزی می کردم. یک سری از شرکت ها انواع پیچ تولید میکردند و یک سری فقط پیچ فولادی آلیاژ M12 یا کوچکتر. سوالم اینه که جنس پیچ چوب از آلیاز کربن فشرده باشه از لحاظ هزینه و عملکرد بهتر از فولاد نیست؟ ممنون می شم راهنمایی کنید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام از اینکه یک سوال جالب و تخصصی مطرح کردید کمال تشکر را داریم. فامیلاکالا یک فروشگاه اینترنتی است و اطلاعات فنی در این زمینه در اختیار تولید کننده‌ها خواهد بود. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه