پریز کشویی مخفی مدل N425
1300000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>پریز مخفی مدل N425 از جمله پریزهای توکار است که به منظور جلوگیری از سیم کشی اضافه یا تخریب نمای آشپزخانه یا محل کار، به کابینت یا میز کار اضافه می‌گردد. این محصول امکان دسترسی چند وسیله برقی را به سوکت برق فراهم می‌سازد و مانع از هزینه های اضافه جهت سیم کشی می‌شود. از این رو در بسیاری از ساختمان های امروزی این نوع پریز یا سایر محصولات مشابه آن نظیر پریز مخفی کابینت ملونی مدل 10024 طلایی درانواع دکوراسیون به کار گرفته می‌شوند.</p><p>پریز کشویی فانتونی ساخت چین است و در مدل های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. برخی از انواع پیشرفته تر این پریزها امکان دسترسی به سوکت تلفن، پورت یو اس بی یا HDMI را نیز برای مصرف کنندگان خود ایجاد می‌کنند. اما پریز مخفی مدل N425 که از بدنه ای مستحکم ساخته شده و دارای کیفیتی مرغوب است، تنها دارای سه سوکت برق است. از این رو به راحتی برق لوازم دارای دوشاخه یا تبدیل را فراهم می‌سازد.</p><h2>ساختار و مشخصات ظاهری پریز کشویی فانتونی</h2><p>همانطور که گفتیم در بدنه پریز کشویی فانتونی سه سوکت برق تعبیه شده است و این محصول هیچ گونه پورت خاصی جهت اتصال به یو اس بی، تلفن یا مواردی از این دست ندارد. بدنه این پریز مشکی رنگ است و از پلاستیک ساخته شده است. سه پریز تعبیه شده در این محصول، زیر روکشی از بدنه قرار گرفته اند که به صورت کشویی باز و بسته می‌شود.<br><br>البته این کار بر خلاف پریز توکار میز و کابینت مدل 10016 که دارای یک دکمه جهت باز و بسته شدن پریز است، به صورت خودکار انجام نمی‌شود. در نتیجه مصرف کننده برای باز و بسته کردن پریز و استفاده از آن، باید روکش محصول را با دست باز کرده و کنار بزند. جالب است بدانید نشان فانتونی نیز در کنار سوکت اول این پریز حک شده است که می‌تواند برای خریدار به منزله یک نوع گارانتی بوده و اطمینان او از خرید را بیشتر نماید.</p><h3>ابعاد پریز کشویی مخفی مدل N425</h3><p>پریز کشویی مخفی مدل N425 ساختاری مستطیل شکل و کم ارتفاع دارد. از این رو جای زیادی را در فضای داخلی کابینت اشغال نکرده و به راحتی و با ایجاد یک برش مناسب در آن نصب می‌شود. نمای بیرونی این پریز که روکش محافظ نیز در آن قرار گرفته است، 35 سانتی متر طول و 10 سانتی متر عرض دارد. جعبه پریز نیز دارای 33.8 سانتی متر طول، 7.3 سانتی متر عرض و 5 سانتی متر ارتفاع است. این محصول دارای سیم کشی داخلی است از این رو برای نصب آن تنها کافی است صفحه کابینت یا کانتر مورد نظر خود را به اندازه جعبه پریز برش داده و پس از نصب محصول آن را به یک پریز برق متصل نمایید. حال پریز کشویی شما آماده استفاده است و می‌توانید از آن جهت تامین انرژی لوازم برقی خود بهره بگیرید.</p><!--EndFragment-->
  • پریز کشویی مخفی مدل N425

پریز کشویی مخفی مدل N425 محصولی چینی، ساخت شرکت تولیدی فانتونی است و از قیمت و کیفیت مطلوبی برخوردار است. این پریز از جمله پریزهای توکار کابینت است که به صورت مخفی در محل مورد نظر نصب شده و امکان دسترسی به برق را برای مصرف کننده خود فراهم می‌سازد. در نهایت گفتنی است این نوع پریز دارای سه سوکت برق است و امکان استفاده همزمان از سه وسیله برقی را بدون کوچکترین اشکالی فراهم می‌سازد.

سایزبندی کالا: 35*10 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
شرکت سازنده
فانتونی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

پریز مخفی مدل N425 از جمله پریزهای توکار است که به منظور جلوگیری از سیم کشی اضافه یا تخریب نمای آشپزخانه یا محل کار، به کابینت یا میز کار اضافه می‌گردد. این محصول امکان دسترسی چند وسیله برقی را به سوکت برق فراهم می‌سازد و مانع از هزینه های اضافه جهت سیم کشی می‌شود. از این رو در بسیاری از ساختمان های امروزی این نوع پریز یا سایر محصولات مشابه آن نظیر پریز مخفی کابینت ملونی مدل 10024 طلایی درانواع دکوراسیون به کار گرفته می‌شوند.

پریز کشویی فانتونی ساخت چین است و در مدل های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. برخی از انواع پیشرفته تر این پریزها امکان دسترسی به سوکت تلفن، پورت یو اس بی یا HDMI را نیز برای مصرف کنندگان خود ایجاد می‌کنند. اما پریز مخفی مدل N425 که از بدنه ای مستحکم ساخته شده و دارای کیفیتی مرغوب است، تنها دارای سه سوکت برق است. از این رو به راحتی برق لوازم دارای دوشاخه یا تبدیل را فراهم می‌سازد.

ساختار و مشخصات ظاهری پریز کشویی فانتونی

همانطور که گفتیم در بدنه پریز کشویی فانتونی سه سوکت برق تعبیه شده است و این محصول هیچ گونه پورت خاصی جهت اتصال به یو اس بی، تلفن یا مواردی از این دست ندارد. بدنه این پریز مشکی رنگ است و از پلاستیک ساخته شده است. سه پریز تعبیه شده در این محصول، زیر روکشی از بدنه قرار گرفته اند که به صورت کشویی باز و بسته می‌شود.

البته این کار بر خلاف پریز توکار میز و کابینت مدل 10016 که دارای یک دکمه جهت باز و بسته شدن پریز است، به صورت خودکار انجام نمی‌شود. در نتیجه مصرف کننده برای باز و بسته کردن پریز و استفاده از آن، باید روکش محصول را با دست باز کرده و کنار بزند. جالب است بدانید نشان فانتونی نیز در کنار سوکت اول این پریز حک شده است که می‌تواند برای خریدار به منزله یک نوع گارانتی بوده و اطمینان او از خرید را بیشتر نماید.

ابعاد پریز کشویی مخفی مدل N425

پریز کشویی مخفی مدل N425 ساختاری مستطیل شکل و کم ارتفاع دارد. از این رو جای زیادی را در فضای داخلی کابینت اشغال نکرده و به راحتی و با ایجاد یک برش مناسب در آن نصب می‌شود. نمای بیرونی این پریز که روکش محافظ نیز در آن قرار گرفته است، 35 سانتی متر طول و 10 سانتی متر عرض دارد. جعبه پریز نیز دارای 33.8 سانتی متر طول، 7.3 سانتی متر عرض و 5 سانتی متر ارتفاع است. این محصول دارای سیم کشی داخلی است از این رو برای نصب آن تنها کافی است صفحه کابینت یا کانتر مورد نظر خود را به اندازه جعبه پریز برش داده و پس از نصب محصول آن را به یک پریز برق متصل نمایید. حال پریز کشویی شما آماده استفاده است و می‌توانید از آن جهت تامین انرژی لوازم برقی خود بهره بگیرید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پریز کشویی مخفی مدل N425
شرکت سازنده فانتونی
ساخت چین
نوع کالا توکار
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 35*10 سانتیمتر
رنگ مشکی
جنس پلاستیک و فلز
تعداد سوکت 3 عدد
پورت USB
خروجی مانیتور
خروجی تلفن
سایر مشخصات کشویی

نقد و بررسی:

پریز توکار فانتونی از جمله محصولاتی است که به صورت مخفی در صفحه کابینت، کانتر یا میز مربوطه نصب می‌گردد. این محصول دارای یک روکش پلاستیکی است که به صورت کشویی باز و بسته شده و از سه سوکت موجود در محصول محافظت می‌کند.
 یک روکش پلاستیکی که به صورت کشویی باز و بسته می‌شود

این نوع پریز دارای نمایی مشکی رنگ و مستطیل شکل است که 35 سانتی متر طول و 10 سانتی متر عرض دارد. جعبه پریز نیز که درون کابینت جای می‌گیرد، مکعب مستطیلی به ابعاد 33.8*7.3*5 سانتی متر است.
ابعاد دقیق پریز کشویی

پریز کشویی فانتونی دارای سه سوکت برق است که زیر روکش محافظ این محصول قرار گرفته اند و امکان دسترسی همزمان سه عدد دو شاخه را به برق فراهم می‌سازند.
تعداد سوکت‌های پریز کشویی فانتونی

این محصول دارای سیم کشی داخلی است از این رو برای نصب آن تنها کافی است پریز را در محل مناسب خود جای داده و آن را به برق متصل نمایید.
مکان قرارگیری سیم خروجی پریز کشویی


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
حجاب

با سلام آیا پشت قاب پوشیده است جهت جلوگیری از برخورد دست؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله کاملا پوشیده است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه