پریز مخفی ملونی مدل 10022
3542000 موجود
توضیح محصول: <p>پریزهای توکار یا همان پریزهای مخفی از جمله تجهیزاتی هستند که در فضای داخلی یک کابینت جای می‌گیرند. این محصولات بدون خراب کردن نما، کاشی کاری یا ظاهر یک آشپزخانه یا یک دفتر کار به تعداد پریزهای برق موجود در آن می‌افزایند. از این رو به خریدار و مصرف کننده خود امکان می‌دهند که بدون نیاز به سیم کشی اضافه و هزینه مجدد، این امکان را در مکان مورد نظر خود فراهم آورد که چند وسیله برقی را به صورت همزمان به منبع انرژی متصل کند. همین دلایل نیز موجب شده است تا امروزه، اغلب نصابان همزمان با نصب کابینت آشپزخانه، تجهیزاتی نظیر پریز مخفی ملونی را نیز به دکوراسیون اضافه ‌کنند تا هرگونه نیاز کاربر را در این زمینه مرتفع سازند.</p><p> پریز توکار کابینت مدل 10022، محصول چین و ساخت شرکت تولیدی ملونی است که با قیمت و کیفیتی مطلوب روانه بازار می‌شود. این محصول انواع گوناگونی دارد که از میان آنها می‌توانیم به <a href="https://familakala.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D9%84%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-10024-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.html" target="_blank" rel="nofollow">پریز مخفی کابینت ملونی مدل 10024 طلایی</a> اشاره کنیم. جالب است بدانید هر دوی این محصولات به علاوه بسیاری دیگر از کالاهای ساخت شرکت ملونی، از 24 ماه گارانتی برخوردار بوده و دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. به هیمن جهت است که این محصولات به خوبی توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.</p><h2> ساختار و مشخصات ظاهری پریز مخفی ملونی</h2><p>بدنه پریز مخفی ملونی از استیل ساخته شده و پوششی الکترواستاتیک، از همین رنگ دارد. این محصول همانند اغلب پریزهای توکار به شکل مکعب مستطیل طراحی شده است که بخش اعظمی از آن، درون کابینت آشپزخانه قرار می‌گیرد. این بخش که در واقع همان جعبه پریز است، دارای سیم کشی داخلی بوده و به یک دو شاخه نیز مجهز است که امکان استفاده از محصول را برای کاربر مهیا می‌سازد.</p><p> پریز مخفی ملونی در نمای ظاهری نیز دارای یک درپوش است که به صورت چرخشی باز می‌شود. این درپوش در حقیقت از سه سوکت برق و دو پورت یو اس بی موجود در محصول محافظت می‌نماید. از این رو پریز به راحتی در کابینت های نزدیک به سینک نیز قابل نصب است چرا که مصرف کننده می‌تواند با بستن درپوش آن، مانع از ریختن آب و نفوذ رطوبت به داخل پریز شود. در نهایت گفتنی است این پریز با جریان برق شهری کار می‌کند و هر یک از پورت های یو اس بی در آن، 12 ولت خروجی دارند که این مقدار برای شارژ کردن یک تلفن همراه مناسب است.</p><h2> ابعاد بدنه پریز مخفی ملونی مدل 10022</h2><p>همانطور که گفتیم بدنه پریز مخفی ملونی به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده است که بخشی از آن با ایجاد برش، درون کانتر یا میز کار قرار می‌گیرد. بخش دیگری از این محصول که نمای کار را تشکیل داده و دارای یک پوشش حفاظتی چرخشی است، نیز مستطیلی است که 29 سانتی متر طول و 11.5 سانتی متر عرض دارد. شایان ذکر است این بخش روی کانتر یا میز مورد نظر مصرف کننده قرار می‌گیرد و جای زیادی را نیز در نما اشغال نمی‌کند.</p><!--[if !supportLineBreakNewLine]--><p><br></p>
  • پریز مخفی ملونی مدل 10022

پریز مخفی ملونی از جمله پریزهای توکار ساخت چین است که با قیمت و کیفیتی مناسب روانه بازار می‌شود. این محصول دارای سه سوکت برق و دو پورت یو اس بی 12 ولت است و با برق شهری کار می‌کند. پریز 10022 ملونی همچنین دارای یک ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش است که این محصول را به کالایی مطمئن برای خرید بدل می‌سازند.

سایزبندی کالا: 29*11/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
ملونی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

پریزهای توکار یا همان پریزهای مخفی از جمله تجهیزاتی هستند که در فضای داخلی یک کابینت جای می‌گیرند. این محصولات بدون خراب کردن نما، کاشی کاری یا ظاهر یک آشپزخانه یا یک دفتر کار به تعداد پریزهای برق موجود در آن می‌افزایند. از این رو به خریدار و مصرف کننده خود امکان می‌دهند که بدون نیاز به سیم کشی اضافه و هزینه مجدد، این امکان را در مکان مورد نظر خود فراهم آورد که چند وسیله برقی را به صورت همزمان به منبع انرژی متصل کند. همین دلایل نیز موجب شده است تا امروزه، اغلب نصابان همزمان با نصب کابینت آشپزخانه، تجهیزاتی نظیر پریز مخفی ملونی را نیز به دکوراسیون اضافه ‌کنند تا هرگونه نیاز کاربر را در این زمینه مرتفع سازند.

پریز توکار کابینت مدل 10022، محصول چین و ساخت شرکت تولیدی ملونی است که با قیمت و کیفیتی مطلوب روانه بازار می‌شود. این محصول انواع گوناگونی دارد که از میان آنها می‌توانیم به پریز مخفی کابینت ملونی مدل 10024 طلایی اشاره کنیم. جالب است بدانید هر دوی این محصولات به علاوه بسیاری دیگر از کالاهای ساخت شرکت ملونی، از 24 ماه گارانتی برخوردار بوده و دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. به هیمن جهت است که این محصولات به خوبی توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

ساختار و مشخصات ظاهری پریز مخفی ملونی

بدنه پریز مخفی ملونی از استیل ساخته شده و پوششی الکترواستاتیک، از همین رنگ دارد. این محصول همانند اغلب پریزهای توکار به شکل مکعب مستطیل طراحی شده است که بخش اعظمی از آن، درون کابینت آشپزخانه قرار می‌گیرد. این بخش که در واقع همان جعبه پریز است، دارای سیم کشی داخلی بوده و به یک دو شاخه نیز مجهز است که امکان استفاده از محصول را برای کاربر مهیا می‌سازد.

پریز مخفی ملونی در نمای ظاهری نیز دارای یک درپوش است که به صورت چرخشی باز می‌شود. این درپوش در حقیقت از سه سوکت برق و دو پورت یو اس بی موجود در محصول محافظت می‌نماید. از این رو پریز به راحتی در کابینت های نزدیک به سینک نیز قابل نصب است چرا که مصرف کننده می‌تواند با بستن درپوش آن، مانع از ریختن آب و نفوذ رطوبت به داخل پریز شود. در نهایت گفتنی است این پریز با جریان برق شهری کار می‌کند و هر یک از پورت های یو اس بی در آن، 12 ولت خروجی دارند که این مقدار برای شارژ کردن یک تلفن همراه مناسب است.

ابعاد بدنه پریز مخفی ملونی مدل 10022

همانطور که گفتیم بدنه پریز مخفی ملونی به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده است که بخشی از آن با ایجاد برش، درون کانتر یا میز کار قرار می‌گیرد. بخش دیگری از این محصول که نمای کار را تشکیل داده و دارای یک پوشش حفاظتی چرخشی است، نیز مستطیلی است که 29 سانتی متر طول و 11.5 سانتی متر عرض دارد. شایان ذکر است این بخش روی کانتر یا میز مورد نظر مصرف کننده قرار می‌گیرد و جای زیادی را نیز در نما اشغال نمی‌کند.


مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پریز توکار کابینت ملونی مدل 10022 استیل
شرکت سازنده ملونی
ساخت چین
نوع کالا توکار
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 29*11/5 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد سوکت 3
پورت USB
خروجی مانیتور
خروجی تلفن
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

 

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
بهزاد سيماهنگ

با سلام ١- رنگ آميزي روي پريز ٢- آيا پريز مخفي است. يعني گردون است. ٣- جريان مجاز آن چند آمپر است. مدل ١٠٠٢٢ ض

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام 1- رنگ این پریز به روش الکترواستاتیک یا کوره‌ای انجام شده است 2- بله به صورت چرخشی حرکت می‌کند3- جریان برق شهری ورودی این کالا است.

بهزاد سيماهنگ

خروجي پورت usb چند ولت است

مدیر سایت

خروجی پورت یواس‌بی 12 ولت است که می‌توان یک گوشی موبایل را با آن شارژ کرد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه