پریز توکار میز و کابینت مدل 10016
1500000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>امروزه نصب پریزهای توکار منجر به سهولت دسترسی به برق در همه جای خانه و آشپزخانه شده و به مصرف کنندگان امکان می‌دهد تا با دغدغه کمتری از وسایل برقی خود استفاده نمایند. به همین جهت این محصولات علاوه بر کابینت ها، در انواع میزهای اداری نیز به کار می‌روند و کاربر را قادر می‌سازند تا با استفاده از پورت های یو اس بی، HDMI و سوکت های موجود، نیازهای خود را مرتفع سازند.<br><br>در این میان انواع پریز توکار میز، بسته به نوع طراحی، نیاز به برش های مختلفی برای جاگیری در کانتر آشپزخانه یا میز کار دارند. برخی از این پریزها نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D9%84%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-10006-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1.html">پریز توکار کابینت ملونی مدل 10006 سیلور</a> که به پریز توکار آسانسوری نیز شهره اند معمولاً جای کمتری را در فضای داخلی میزها اشغال می‌کنند. در حالی که پریزهای مکعبی شکل به جای برش بزرگتری نیاز دارند. در نهایت گفتنی است پریز توکار میز و کابینت از جمله پریزهای مکعبی شکل و محصول شرکت ملونی چین است. این محصول از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است و همراه با ضمانت نامه 5 ساله به فروش می‌رسد.</p><h2>مشخصات فنی و ظاهری پریز توکار میز ملونی</h2><p>همانطور که گفتیم بدنه پریز توکار میز ملونی به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده است. این ساختار مکعبی، دارای یک درپوش متحرک است که از سه سوکتی که داخل محصول قرار گرفته، محافظت می‌کند. نمای ظاهری محصول نیز از یک پلاستیک نقره ای رنگ ساخته شده و جعبه پریز که داخل کابینت یا میز قرار می‌گیرد، ساختاری از فلز دارد. این محصول بر خلاف <a href="https://familakala.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D9%84%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-10024-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1.html">پریز توکار کابینت ملونی مدل 10024 سیلور</a>، محلی برای اتصال انواع کابل یو اس بی یا تلفن ندارد اما سه پریز تعبیه شده در آن به راحتی امکان دسترسی به برق را به صورت همزمان برای سه وسیله مهیا می‌سازد. در نهایت گفتنی است این محصول در چهار رنگ متفاوت دودی، سیلور، طلایی و مشکی به بازار عرضه می‌شود.</p><h3>ابعاد پریز توکار میز و کابینت و اندازه الگوی برش در آن</h3><p>پریز توکار میز و کابینت، دارای یک نمای مستطیل شکل به ابعاد 26.6*13 سانتی متر است که روی میز یا کانتر مورد نظر مصرف کننده قرار می‌گیرد. جعبه پریز نیز که مشکی رنگ بوده و درون فضای داخلی یونیت یا میز جا می‌گیرد، 22.4 سانتی متر طول، 10.8 سانتی متر عرض و 6.5 سانتی متر ارتفاع دارد. این بخش، از سیم کشی داخلی محصول محافظت می‌نماید و به جهت اینکه از فلز ساخته شده، عمر پریز را نیز افزایش می‌دهد. در پایان یادآور می‌شویم که برای استفاده از این محصول تنها کافی است تا برشی به اندازه نمای محصول روی کانتر یا میز خود ایجاد نمایید و با سیم کشی لازم، پریز را به برق متصل کنید.</p><!--EndFragment-->
  • پریز توکار میز و کابینت مدل 10016

پریز توکار میز، از جمله پریزهای مخفی کابینت است که توسط شرکت چینی ملونی تولید و به بازار عرضه شده است. این پریز دارای سه عدد سوکت برق است و در 4 رنگ متنوع به تولید می‌رسد. پریز توکار میز و کابینت دارای قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب است و همراه با ضمانت نامه 5 ساله به فروش می‌رسد.

سایزبندی کالا: 26.6*13*6.5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 5 سال
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
شرکت سازنده
ملونی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

امروزه نصب پریزهای توکار منجر به سهولت دسترسی به برق در همه جای خانه و آشپزخانه شده و به مصرف کنندگان امکان می‌دهد تا با دغدغه کمتری از وسایل برقی خود استفاده نمایند. به همین جهت این محصولات علاوه بر کابینت ها، در انواع میزهای اداری نیز به کار می‌روند و کاربر را قادر می‌سازند تا با استفاده از پورت های یو اس بی، HDMI و سوکت های موجود، نیازهای خود را مرتفع سازند.

در این میان انواع پریز توکار میز، بسته به نوع طراحی، نیاز به برش های مختلفی برای جاگیری در کانتر آشپزخانه یا میز کار دارند. برخی از این پریزها نظیر پریز توکار کابینت ملونی مدل 10006 سیلور که به پریز توکار آسانسوری نیز شهره اند معمولاً جای کمتری را در فضای داخلی میزها اشغال می‌کنند. در حالی که پریزهای مکعبی شکل به جای برش بزرگتری نیاز دارند. در نهایت گفتنی است پریز توکار میز و کابینت از جمله پریزهای مکعبی شکل و محصول شرکت ملونی چین است. این محصول از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است و همراه با ضمانت نامه 5 ساله به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی و ظاهری پریز توکار میز ملونی

همانطور که گفتیم بدنه پریز توکار میز ملونی به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده است. این ساختار مکعبی، دارای یک درپوش متحرک است که از سه سوکتی که داخل محصول قرار گرفته، محافظت می‌کند. نمای ظاهری محصول نیز از یک پلاستیک نقره ای رنگ ساخته شده و جعبه پریز که داخل کابینت یا میز قرار می‌گیرد، ساختاری از فلز دارد. این محصول بر خلاف پریز توکار کابینت ملونی مدل 10024 سیلور، محلی برای اتصال انواع کابل یو اس بی یا تلفن ندارد اما سه پریز تعبیه شده در آن به راحتی امکان دسترسی به برق را به صورت همزمان برای سه وسیله مهیا می‌سازد. در نهایت گفتنی است این محصول در چهار رنگ متفاوت دودی، سیلور، طلایی و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

ابعاد پریز توکار میز و کابینت و اندازه الگوی برش در آن

پریز توکار میز و کابینت، دارای یک نمای مستطیل شکل به ابعاد 26.6*13 سانتی متر است که روی میز یا کانتر مورد نظر مصرف کننده قرار می‌گیرد. جعبه پریز نیز که مشکی رنگ بوده و درون فضای داخلی یونیت یا میز جا می‌گیرد، 22.4 سانتی متر طول، 10.8 سانتی متر عرض و 6.5 سانتی متر ارتفاع دارد. این بخش، از سیم کشی داخلی محصول محافظت می‌نماید و به جهت اینکه از فلز ساخته شده، عمر پریز را نیز افزایش می‌دهد. در پایان یادآور می‌شویم که برای استفاده از این محصول تنها کافی است تا برشی به اندازه نمای محصول روی کانتر یا میز خود ایجاد نمایید و با سیم کشی لازم، پریز را به برق متصل کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پریز توکار میز و کابینت م.دل 10016
شرکت سازنده ملونی
ساخت چین
نوع کالا توکار
گارانتی 5 سال
مشخصات فنی
ابعاد 26.6*13*6.5 سانتیمتر
رنگ دودی, سیلور, طلایی, مشکی
جنس فلزی
تعداد سوکت 3
پورت USB
خروجی مانیتور
خروجی تلفن
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

پریز توکار ملونی دارای بدنه ای به شکل مکعب مستطیل است که نمای آن را مستطیل نقره ای رنگی به ابعاد 26.6*13 سانتی متر تشکیل می‌دهد. جعبه پریز نیز که ساختاری از جنس فلز دارد 22.4 سانتی متر طول، 10.8 سانتی متر عرض و 6.5 سانتی متر ارتفاع دارد. این بخش درون میز یا کانتر کابینت مربوطه قرار می‌گیرد.
سایزدهی پریز توکار میز و کابینت

در نمای این محصول مستطیل کوچکتری به عنوان درپوش تعبیه شده است که با فشردن دکمه ای در نما، باز و بسته می‌شود. در زیر این درپوش نیز سه سوکت برق وجود دارد که پس از باز شدن روکش در نمای کار قرار می‌گیرند.
نحوه باز و بسته شدن پریز توکار میز

جعبه پریز از سیم کشی داخلی محصول محافظت می‌کند و به مصرف کننده امکان می‌دهد بدون کوچکترین نگرانی، پریز را به برق متصل نموده و از آن استفاده نماید.
محافظت سیم کشی داخلی با استفاده از جعبه پلاستیکی

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
نفیسی

سلام ابعادی باید روی کابینت بریم چقدر است؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام جهت برش صفحه کابینت باید حدودا نیم سانتی‌متر به طول و عرض باکس (22.4*10.8 سانتی‌متر) اضافه کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه