پایه میز بلند 75 سانت
1200000 موجود
توضیح محصول: <p>راه اندازی یک کافی شاپ بدون وجود لوازم مربوط به چیدمان آن مانند میز و صندلی امکان پذیرنیست. پایه ای که در این بخش معرفی خواهیم کرد کاملا مناسب قرار گیری در اماکنی است که نیازمند میزهای مرتفع هستند. این پایه به سهولت نصب شده و منجر به افزایش سرعت شما در انجام کار خواهد شد. پایه میز دارای ارتفاع 75 سانتی متری بوده که آن را در گروه پایه های بلند قرار می دهد. جنس این کالا کاملا  آبکاری شده و از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول لوله ای استوانه ای شکل بوده و همانگونه که اشاره شد دارای ارتفاع 75 سانتی متر است. یک صفحه ی مستطیل شکل با طول 19 سانتی متر در قسمت بالا آن نصب شده و قطر استوانه در بخش فوقانی 7 سانتی متر است. بخش دوم نگه دارنده پایه بوده که به شکل یک صفحه ی دایره ای شکل با قطر 45 سانتی متر است. با قرار دادن چهار پیچ در قسمت فوقانی استوانه علاوه بر امکان تنظیم ارتفاع (قابلیت رگلاژ)، می توان صفحه ای از جنس شیشه و یا چوب بر روی آن قرار داد. قیمت مناسب نیز از دیگر مزیت های این پایه است.</p>
  • پایه میز بلند 75 سانت

پایه میز بلند 75 سانت

سایزبندی کالا: 65 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
1,200,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

راه اندازی یک کافی شاپ بدون وجود لوازم مربوط به چیدمان آن مانند میز و صندلی امکان پذیرنیست. پایه ای که در این بخش معرفی خواهیم کرد کاملا مناسب قرار گیری در اماکنی است که نیازمند میزهای مرتفع هستند. این پایه به سهولت نصب شده و منجر به افزایش سرعت شما در انجام کار خواهد شد. پایه میز دارای ارتفاع 75 سانتی متری بوده که آن را در گروه پایه های بلند قرار می دهد. جنس این کالا کاملا  آبکاری شده و از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول لوله ای استوانه ای شکل بوده و همانگونه که اشاره شد دارای ارتفاع 75 سانتی متر است. یک صفحه ی مستطیل شکل با طول 19 سانتی متر در قسمت بالا آن نصب شده و قطر استوانه در بخش فوقانی 7 سانتی متر است. بخش دوم نگه دارنده پایه بوده که به شکل یک صفحه ی دایره ای شکل با قطر 45 سانتی متر است. با قرار دادن چهار پیچ در قسمت فوقانی استوانه علاوه بر امکان تنظیم ارتفاع (قابلیت رگلاژ)، می توان صفحه ای از جنس شیشه و یا چوب بر روی آن قرار داد. قیمت مناسب نیز از دیگر مزیت های این پایه است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پایه میز بلند 75 سانت
شرکت سازنده برند های ایرانی
ساخت ایران
نوع پایه بلند
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد پایه 65 سانتیمتر
جنس فلز آبکاری شده
رنگ کروم براق
کاربرد پایه میز

نقد و بررسی:

همانگونه که مشاهده می فرمایید در تصویر زیر ابعاد دقیق پایه در دنیای واقعی نشان داده است. این اندازه ها به صاحبان مشاغل مرتبط کمک میکند تا با توجه به نوع کاربری مورد نیاز سایز مناسب را انتخاب نمایند.

راهنمای خرید پایه میز بلند 65 سانت





مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
علیرضا عباسی

سلام، پایه های کافی شاپی و پایه های میز چه فرقی با هم دارند و کدوم برای میزهای مورد استفاده در منزل مناسب هستند؟

مدیر سایت

پایه های کافی شاپی را می‌بایست در میزهای گرد و به صورت تک نصب کرد. این پایه ها در انتها مجهز به یک وزنه سنگین هستند از این رو به خوبی از عهده نگهداری صفحه میز بر می‌آیند. در حالی که پایه های میز معمولاً به صورت 3 یا 4 تایی و به شکل مثلثی یا در 4 طرف نصب می‌شوند. در مجموع بهتر است قبل از خرید این نوع محصولات، با یک متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی  یا یک نصاب ام دی اف کار مشورت کنید که شما را با توجه به ضخامت صفحه میزتان و قابلیت رگلاژ آن در خصوص انتخاب بهترین نوع پایه راهنمایی کنند.

روح الله صادقلو

سلام آیا پایه های بلند تر از پایه هایِ استیل گرد 65 سانتی که قیمتِ آن را 202 هزار تومان اعلام فرموده اید هم دارید؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر متاسفانه موجود نیست.

ادریس فرهی نژاد

عرض سلام و خسته نباشید من ۴ تا از این پایه ها ۷۵ سانتی میخواستم دارید؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله موجود است، لطفا در سایت سفارش دهید همکارانمان در واحد فروش پیگیر خواهند بود.

جهانگیر اقاخانی

سلام جنس کالا چیه

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام جنس پایه از فلز آبکاری شده است.

امیر تفقدی

سلام پایه ۷۰ سانتش رو هم دارید؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر این مدل برای سایز استاندارد میزهای کافی‌شاپی طراحی شده است. اگر تمایل دارید که یک پایه 70 سانتی‌متری داشته باشید، پایه میز سه آ مدل LT سایز 70 سانت می‌تواند برای شما مناسب باشد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه