هود مخفی آشپزخانه T&D مدل TD 35
3100000 موجود
توضیح محصول: <p>هودهای آشپزخانه در انواع مختلف زیر کابینتی، شومینه ای، کشویی، جزیره، مخفی و مورب همانند <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%83%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D9%84-Parmys---M-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html">هود آشپزخانه كن مورب مدل Parmys - M مشکی</a> به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این هودها کارایی خاص خود را دارند و برای یک نوع آشپزخانه مناسب هستند. مثلاً برای آشپزخانه هایی با کانتر وسط می‌بایست حتماً یک هود جزیره ای را خریداری نمود یا بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک هودهای مخفی است. بنابراین ابعاد و نوع دکوراسیون به کار رفته در یک آشپزخانه تاثیر به سزایی در انتخاب هود متناسب با آن دارد.</p><p>در این میان برخی هودها وجود دارند که به صورت روکار در آشپزخانه نصب می‌شوند. به عبارت دیگر کلیه اجزای موجود در این محصولات در نمای کار قرار گرفته و هود روی دیوار یا صفحه ای از ام دی اف نصب می‌گردد. هود مخفی آشپزخانه اما همانطور که از نام آن مشخص است به صورت پنهان یا توکار در دکوراسیون نصب می‌گردد و تنها جزیی که در برخی از موارد از این نوع هود نمایان است همان صفحه نمایش یا پنل کنترلی کار است.</p><h2><strong>مشخصات فنی </strong><strong>هود مخفی آشپزخانه تی اند دی</strong></h2><p>هود مخفی آشپزخانه تی اند دی به عنوان یک محصول ایرانی و با کیفیت روانه بازار می‌گردد. این هود به یک موتور پر قدرت مجهز شده که بیشترین سطح صدای تولیدی آن 62 دسیبل است. حجم مکش هوای این موتور 1000 مترمکعب بر ساعت است اما بر خلاف (هود آشپزخانه توکار T&D مدل TD 42) دیگر محصول تولیدی این شرکت، امکان خاموش شدن به صورت خودکار را ندارد. پروانه به کار رفته در این موتور نیز از نوع پلاستیکی نسوز است و هود با قدرت 4 دور موتور عادی به تهویه هوای موجود در آشپزخانه می‌پردازد.</p><p>جالب است بدانید هود مخفی آشپزخانه مدل TD 35 فاقد صفحه نمایش است اما یک پنل کنترلی کوچک با صفحه کلید دکمه ای در آن تعبیه شده است. این هودهمچون اغلب محصولات موجود در بازار به فیلترهای آلومینیومی مجهز شده است که قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارند. هود مخفی آشپزخانه تی اند دی همچنین مجهز به چراغ های روشنایی با لامپ کم مصرف SMD بوده که کلید روشن و خاموش کردن آنها در کار تعبیه شده است. در نهایت گفتنی است این محصول به همراه کاور هود، دفترچه راهنما و تعدادی پیچ و بست به خریدار تحویل می‌گردد.</p><h3><strong>ابعاد هود مخفی آشپزخانه مدل </strong><strong>TD 35</strong></h3><p>موتور تعبیه شده در هود مخفی آشپزخانه مدل TD 35 در محفظه ای به ابعاد 65.8*26.1*28.2 سانتی متر قرار گرفته است که از صفحه هود تا دهانه خروجی هوای 12 سانتی متری محصول، 38.2 سانتی متر فاصله دارد. اندازه این ابعاد حاکی از آن است که هود تی اند دی برای نصب به یونیتی مناسب با برشی که طول و عرض آن برابر با ابعاد این محفظه یعنی 65.8*26.1 سانتی متر باشد، نیاز دارد. صفحه هود نیز 71 سانتی متر طول و 30 سانتی متر عرض دارد و برای نصب در یونیتی به طول 70 سانتی متر مناسب است.</p>
  • هود مخفی آشپزخانه T&D مدل TD 35

هود مخفی آشپزخانه تی اند دی از جمله هودهای توکار ساخت ایران است که بدنه ای آلومینیومی و براق دارد. این هود مجهز به یک موتور قوی با 4 دور موتور است که به هنگام کار صدای زیادی تولید نمی‌کند. این محصول نصبی ساده دارد و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می‌گردد.

سایزبندی کالا: 71*30 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
3,100,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
تی اند دی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هودهای آشپزخانه در انواع مختلف زیر کابینتی، شومینه ای، کشویی، جزیره، مخفی و مورب همانند هود آشپزخانه كن مورب مدل Parmys - M مشکی به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این هودها کارایی خاص خود را دارند و برای یک نوع آشپزخانه مناسب هستند. مثلاً برای آشپزخانه هایی با کانتر وسط می‌بایست حتماً یک هود جزیره ای را خریداری نمود یا بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک هودهای مخفی است. بنابراین ابعاد و نوع دکوراسیون به کار رفته در یک آشپزخانه تاثیر به سزایی در انتخاب هود متناسب با آن دارد.

در این میان برخی هودها وجود دارند که به صورت روکار در آشپزخانه نصب می‌شوند. به عبارت دیگر کلیه اجزای موجود در این محصولات در نمای کار قرار گرفته و هود روی دیوار یا صفحه ای از ام دی اف نصب می‌گردد. هود مخفی آشپزخانه اما همانطور که از نام آن مشخص است به صورت پنهان یا توکار در دکوراسیون نصب می‌گردد و تنها جزیی که در برخی از موارد از این نوع هود نمایان است همان صفحه نمایش یا پنل کنترلی کار است.

مشخصات فنی هود مخفی آشپزخانه تی اند دی

هود مخفی آشپزخانه تی اند دی به عنوان یک محصول ایرانی و با کیفیت روانه بازار می‌گردد. این هود به یک موتور پر قدرت مجهز شده که بیشترین سطح صدای تولیدی آن 62 دسیبل است. حجم مکش هوای این موتور 1000 مترمکعب بر ساعت است اما بر خلاف (هود آشپزخانه توکار T&D مدل TD 42) دیگر محصول تولیدی این شرکت، امکان خاموش شدن به صورت خودکار را ندارد. پروانه به کار رفته در این موتور نیز از نوع پلاستیکی نسوز است و هود با قدرت 4 دور موتور عادی به تهویه هوای موجود در آشپزخانه می‌پردازد.

جالب است بدانید هود مخفی آشپزخانه مدل TD 35 فاقد صفحه نمایش است اما یک پنل کنترلی کوچک با صفحه کلید دکمه ای در آن تعبیه شده است. این هودهمچون اغلب محصولات موجود در بازار به فیلترهای آلومینیومی مجهز شده است که قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارند. هود مخفی آشپزخانه تی اند دی همچنین مجهز به چراغ های روشنایی با لامپ کم مصرف SMD بوده که کلید روشن و خاموش کردن آنها در کار تعبیه شده است. در نهایت گفتنی است این محصول به همراه کاور هود، دفترچه راهنما و تعدادی پیچ و بست به خریدار تحویل می‌گردد.

ابعاد هود مخفی آشپزخانه مدل TD 35

موتور تعبیه شده در هود مخفی آشپزخانه مدل TD 35 در محفظه ای به ابعاد 65.8*26.1*28.2 سانتی متر قرار گرفته است که از صفحه هود تا دهانه خروجی هوای 12 سانتی متری محصول، 38.2 سانتی متر فاصله دارد. اندازه این ابعاد حاکی از آن است که هود تی اند دی برای نصب به یونیتی مناسب با برشی که طول و عرض آن برابر با ابعاد این محفظه یعنی 65.8*26.1 سانتی متر باشد، نیاز دارد. صفحه هود نیز 71 سانتی متر طول و 30 سانتی متر عرض دارد و برای نصب در یونیتی به طول 70 سانتی متر مناسب است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا هود مخفی آشپزخانه T&D مدل TD 35
نوع هود مخفی
نقاط قوت مقرون به صرفه
نقاط ضعف موتور پلاستیکی
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 1000 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 موتور
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 57 تا 62 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 70 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 70*30 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر
سایر قابلیت ها دارای تبدیل 15 به 12
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

هود مخفی آشپزخانه تی اند دی محصولی با بدنه آلومینیومی است که به چراغ های کم مصرف و صفحه کلید دکمه ای مجهز شده است.

این نوع هود مجهز به یک موتور قدرتمند است که پروانه آن از نوع پلاستیکی نسوز بوده و در زیر درب فیلتر آلومینیومی کار جاسازی شده است.

ابعاد محفظه موتور برابر با 65.8*26.1*28.2 سانتی متر است و صفحه هود تا دهانه خروجی هوای 12 سانتی متری محصول نیز 38.2 سانتی متر فاصله دارد. ابعاد مورد نیاز برای برش کابینت همانطور که در تصویر مشخص است با این اندازه ها برابر است و طول و عرض صفحه هود نیز معادل 71*30 سانتی متر است. بنابراین این هود برای نصب در یونیت هایی با طول 70 سانتی متر مناسب است.

این محصول فاقد صفحه نمایش دیجیتالی بوده و صفحه کلید تعبیه شده در آن از نوع دکمه دار است. گفتنی است این کلید ها منجر به خاموش و روشن کردن هود، افزایش یا کاهش دور موتور آن و روشنایی هود می‌گردند.

قطر دهانه خروجی هوای تعبیه شده در این محصول نیز برابر با 15 سانتی متر است. این دهانه در بالاترین نقطه هود قرار گرفته است و برای نصب فیلترهای زغالی مناسب است. نصب اینگونه فیلترها بدون نیاز به لوله کشی انجام می‌پذیرد و موجب می‌شود تا هود در فضاهای بسته و محدود نیز عملکردی مناسب و قابل قبول داشته باشد.


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه