هود داتیس مخفی مدل فالکن
82942600 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>شرکت های مختلفی در ایران و جهان به تولید لوازم آشپزخانه می‌پردازند و اغلب آنها تولید هود را به عنوان یک محصول اصلی، در دستور کار خود دارند. در این میان هودهای آشپزخانه به شکل های گوناگونی ساخته می‌شوند که خریداران می‌توانند بسته به نوع و ابعاد آشپزخانه خود از آنها استفاده نمایند. با این حال محصولی نظیر هود داتیس مخفی، کالایی است که تقریباً در هر آشپزخانه ای کاربردی خواهد بود. چرا که این نوع هود از قابلیت های بالایی برخوردار است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.</p><h2>ساختار و شکل ظاهری هود داتیس مخفی مدل فالکن</h2><p>هود داتیس مخفی مدل فالکن، مشکی رنگ است و از ورق گالوانیزه خودرویی ساخته شده است. این هود تماماً داخل کابینت قرار می‌گیرد از این رو همچون <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%BE%D9%86%D9%88.html">هود مخفی داتیس مدل پنو</a> نمایی ندارد که در ظاهر کار مشخص باشد. اما یک فیلتر آلومینیومی سه لایه با قفل استیل در سطحی که بالای اجاق گاز قرار می‌گیرد، تعبیه شده است. همچنین 6 کلید لمسی نیز جهت روشن و خاموش کردن هود، تنظیم دور موتور آن و نمایشگر زمان در این نما قرار گرفته است.</p><h2>مشخصات فنی هود داتیس مخفی</h2><p>هود داتیس مخفی مدل فالکن دارای یک موتور 6 دوره است که به سیستم ایمنی و ترموگارد مجهز است. این موتور کمتر از 60 دسی بل صدا تولید می‌کند و نوع پروانه به کار رفته در آن فلزی است. این محصول از نظر قدرت مکش هوا نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد، چرا که می‌تواند در هر ساعت، 900 متر مکعب هوا را به درون خود بکشد. از دیگر قابلیت های این هود می‌توانیم به سنسور دود و گاز نصب شده در آن و امکان راه اندازی محصول با حرکت دست، اشاره کنیم.</p><p>در نهایت گفتنی است امکان نصب فیلتر ذغالی از جمله دیگر قابلیت های هود داتیس مخفی است که این ویژگی امروزه در محصولات دیگری نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%84%D8%AA%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%83%D8%B4%D9%88%D8%A6%DB%8C-H-45-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84.html">هود آشپزخانه لتو مدل كشوئی H-45 استیل</a> نیز به چشم می‌خورد. همچنین بد نیست بدانید که این محصول دارای 18 ماه گارانتی از تاریخ نصب است و همراه با اقلامی نظیر لوله خرطومی، دفترچه راهنما، پیچ ام دی اف و خودکار، 4 عدد پیچ سرمته، رول پلاک، بست آویز دیواری و بست ال به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><h3>ابعاد و اندازه های به کار رفته در هود داتیس مخفی</h3><p>بدنه هود فالکن 70 سانتی متر طول و 30 سانتی متر عرض دارد. از این رو مصرف کننده برای نصب آن باید برشی به اندازه  25.5*68 سانتی متر را در کف یونیت مورد نظر خود در بالای اجاق گاز ایجاد نماید. ناگفته نماند که قطر دهانه خروجی هوا نیز در این هود برابر با 15 سانتی متر است که مصرف کننده می‌تواند از آن برای نصب فیلتر ذغالی استفاده نماید.</p><p>در پایان گفتنی است برای خرید آنلاین هود فالکن و سایر هودهای آشپزخانه از برندهای داتیس، اخوان، بیمکث و... تنها کافی است تا سری به فامیلا کالا بزنید. در فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا شما می‌توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، به سادگی آن را سفارش داده و کالای خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.</p><!--EndFragment-->
  • هود داتیس مخفی  مدل فالکن

هود مخفی داتیس مدل فالکن از جمله معدود هودهای موجود در بازار است که از موتور 6 دوره بهره گرفته است. این هود به هنگام کار کردن، سر و صدای زیادی تولید نمی‌کند و قدرت مکش هوای آن نیز 900 متر مکعب در ساعت است. از جمله دیگر نکات قابل توجه در این محصول قابلیت راه اندازی آن با اشاره دست و وجود سنسور دود و گاز در آن است که فالکن را به هودی کاربردی تبدیل می‌کند. در نهایت نیز ضمانت نامه 18 ماهه محصول و قیمت مناسب آن از جمله مزیت هایی است که موجب می‌شود تا خریداران این محصول را با رغبت کامل تهیه کنند.

سایزبندی کالا: 70 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه از تاریخ نصب
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
87,308,000 تومان
82,942,600 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
داتیس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

شرکت های مختلفی در ایران و جهان به تولید لوازم آشپزخانه می‌پردازند و اغلب آنها تولید هود را به عنوان یک محصول اصلی، در دستور کار خود دارند. در این میان هودهای آشپزخانه به شکل های گوناگونی ساخته می‌شوند که خریداران می‌توانند بسته به نوع و ابعاد آشپزخانه خود از آنها استفاده نمایند. با این حال محصولی نظیر هود داتیس مخفی، کالایی است که تقریباً در هر آشپزخانه ای کاربردی خواهد بود. چرا که این نوع هود از قابلیت های بالایی برخوردار است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

ساختار و شکل ظاهری هود داتیس مخفی مدل فالکن

هود داتیس مخفی مدل فالکن، مشکی رنگ است و از ورق گالوانیزه خودرویی ساخته شده است. این هود تماماً داخل کابینت قرار می‌گیرد از این رو همچون هود مخفی داتیس مدل پنو نمایی ندارد که در ظاهر کار مشخص باشد. اما یک فیلتر آلومینیومی سه لایه با قفل استیل در سطحی که بالای اجاق گاز قرار می‌گیرد، تعبیه شده است. همچنین 6 کلید لمسی نیز جهت روشن و خاموش کردن هود، تنظیم دور موتور آن و نمایشگر زمان در این نما قرار گرفته است.

مشخصات فنی هود داتیس مخفی

هود داتیس مخفی مدل فالکن دارای یک موتور 6 دوره است که به سیستم ایمنی و ترموگارد مجهز است. این موتور کمتر از 60 دسی بل صدا تولید می‌کند و نوع پروانه به کار رفته در آن فلزی است. این محصول از نظر قدرت مکش هوا نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد، چرا که می‌تواند در هر ساعت، 900 متر مکعب هوا را به درون خود بکشد. از دیگر قابلیت های این هود می‌توانیم به سنسور دود و گاز نصب شده در آن و امکان راه اندازی محصول با حرکت دست، اشاره کنیم.

در نهایت گفتنی است امکان نصب فیلتر ذغالی از جمله دیگر قابلیت های هود داتیس مخفی است که این ویژگی امروزه در محصولات دیگری نظیر هود آشپزخانه لتو مدل كشوئی H-45 استیل نیز به چشم می‌خورد. همچنین بد نیست بدانید که این محصول دارای 18 ماه گارانتی از تاریخ نصب است و همراه با اقلامی نظیر لوله خرطومی، دفترچه راهنما، پیچ ام دی اف و خودکار، 4 عدد پیچ سرمته، رول پلاک، بست آویز دیواری و بست ال به خریدار تحویل داده می‌شود.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در هود داتیس مخفی

بدنه هود فالکن 70 سانتی متر طول و 30 سانتی متر عرض دارد. از این رو مصرف کننده برای نصب آن باید برشی به اندازه  25.5*68 سانتی متر را در کف یونیت مورد نظر خود در بالای اجاق گاز ایجاد نماید. ناگفته نماند که قطر دهانه خروجی هوا نیز در این هود برابر با 15 سانتی متر است که مصرف کننده می‌تواند از آن برای نصب فیلتر ذغالی استفاده نماید.

در پایان گفتنی است برای خرید آنلاین هود فالکن و سایر هودهای آشپزخانه از برندهای داتیس، اخوان، بیمکث و... تنها کافی است تا سری به فامیلا کالا بزنید. در فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا شما می‌توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، به سادگی آن را سفارش داده و کالای خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا هود مخفی داتیس مدل فالکن
نوع هود مخفی
نقاط قوت راه اندازی با اشاره دست
نقاط ضعف -
گارانتی 18 ماه از تاریخ نصب
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 900 متر مکعب در ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 موتور مجهز به سیستم ایمنی و ترموگارد
تعداد دور موتور 6 دور
میزان صدای موتور کمتر از 60 دسی بل
نوع پروانه موتور فلزی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی
نوع روشنایی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 30*70 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی سه لایه با قفل استیل
تعداد فیلتر 1 عد د
سایر مشخصات
ابعاد هود ابعاد برش 25.5*68 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها بدنه از جنس ورق گالوانیزه خودرویی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم دارای پیچ ام دی اف و خودکار -4 عدد پیچ سرمته -رول پلاک-بست اویز دیواری و بست ال

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
یزدان

سلالم و روز خوش میخواستم یه سوال بپرسم این که وجود هود توی آشپزخونه خیلی مفید و کاربردیه ولی صدای اون خیلی آزار دهنده است دنبال یک هود پقدرت و کم صدا می گردم که صدای کمی داشته باشه، ممنون می شم راهنمایی کنید؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام هودهای مخفی معمولا کمترین صدا را نسبت به سایر مدل ها ایجاد می‌کنند.

مینا حقیقی

سلام و وقت بخیر ببخشید راه اندازی با اشاره ی دست خیلی سیستم کاربردی هست ولی متاسفانه در اثر نظافت صفحه هود از کار افتاد و دیگه نمیتونم از این مزیت اسفاده کنم،نمیدونم چه اتفاقی افتاد

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با خدمات پس از فروش شرکت داتیس تماس بگیرید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه