هود آشپزخانه میکس مورب مدل SURF سفید مشکی
25300000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس مورب مدل SURF</h4><p>در هنگام خرید هود برای آشپزخانه دقت ویژه ای داشته باشید چون هود در آشپزخانه جز لوازم کلیدی به حساب می آید. چرا که علاوه بر کم صدا بودن باید بوهای ناخوشایند را از طریق کانال خروجی هوا به فضای بیرون هدایت کند. این محصولات دارای چندین طرح هستند که  از جمله آنها می توان به  هود جزیره ، هود مورب، هود شومینه ای  و ... اشاره کرد. هود های آشپزخانه امروزه با جنس استیل و شیشه به بازار عرضه می شوند. در این بخش برآنیم که یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود مورب میکس مدل SURF را به شما معرفی نمائیم.</p><p>هود میکس مدلSURF که محصول تکنولوژی روز ایتالیاست ازجمله هودهای مورب بوده که با طراحی خاص خود توانسته نظر اکثر خریداران را به سوی خود جلب کند. این هود مستطیل شکل از جنس استیل و شیشه مشکی، دارای طول 80 سانتیمتر و ارتفاع 57 سانتیمتر است.  </p><p>از مزایای هودهای مورب  قدرت موتور، مکش بالا در کنار صدای کم آنهاست. همراهی قدرت موتور و مکش زیاد علی رغم مصرف پایین انرژی هودهای مورب، آنها را در دسته هودهای پر دُور قرار داده است. این هود مورب  دارای یک موتور 4 سرعته با پروانه ای پلاستیکی است  که تعداد دورهای موتور آن موجب می شود هود مکشی بالا و در حدود 740 مترمکعب بر ساعت داشته باشد. تنظیم دور موتور و میزان مکش با صفحه کلیدی فشاری موجود بر روی این هود قابل تنظیم است. </p><p>ميزان صدای ايجاد شده توسط مدل SURF کم و در حدود 47 تا 69 دسی بل است كه این امر موجب می شود تا با آرامش بيشتری درآشپزخانه به فعالیت های روزمره و آشپزی بپردازید. هود دارای 2 چراغ هالوژنی کم مصرف است که این چراغها می توانند فضای روشن مناسبی را در حین پخت و پز در بالای اجاق فراهم کنند. </p><p>از نکات قابل اشاره درباره این هود دارار بودن حسگر اشباع چربی فیلتر است. چراغ این نشانگر در زمانی که فیلتر هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض کنند.  این هود جزیره ای  دارای یک فیلتر آلومنیومی قابل تعویض و شستشو است. داشتن تایمر، قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر این هود مورب است. </p><p>امروز داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی امری ضروری به نظر می رسد. این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و پشتیبانی مناسب به بازار عرضه کرده  تا شما با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت شرکت میکس خریداری نمایید. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است.  </p>
  • هود آشپزخانه میکس مورب مدل SURF سفید مشکی

هود آشپزخانه میکس مورب مدل SURF سفید مشکی

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس مورب مدل SURF

در هنگام خرید هود برای آشپزخانه دقت ویژه ای داشته باشید چون هود در آشپزخانه جز لوازم کلیدی به حساب می آید. چرا که علاوه بر کم صدا بودن باید بوهای ناخوشایند را از طریق کانال خروجی هوا به فضای بیرون هدایت کند. این محصولات دارای چندین طرح هستند که  از جمله آنها می توان به  هود جزیره ، هود مورب، هود شومینه ای  و ... اشاره کرد. هود های آشپزخانه امروزه با جنس استیل و شیشه به بازار عرضه می شوند. در این بخش برآنیم که یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود مورب میکس مدل SURF را به شما معرفی نمائیم.

هود میکس مدلSURF که محصول تکنولوژی روز ایتالیاست ازجمله هودهای مورب بوده که با طراحی خاص خود توانسته نظر اکثر خریداران را به سوی خود جلب کند. این هود مستطیل شکل از جنس استیل و شیشه مشکی، دارای طول 80 سانتیمتر و ارتفاع 57 سانتیمتر است.  

از مزایای هودهای مورب  قدرت موتور، مکش بالا در کنار صدای کم آنهاست. همراهی قدرت موتور و مکش زیاد علی رغم مصرف پایین انرژی هودهای مورب، آنها را در دسته هودهای پر دُور قرار داده است. این هود مورب  دارای یک موتور 4 سرعته با پروانه ای پلاستیکی است  که تعداد دورهای موتور آن موجب می شود هود مکشی بالا و در حدود 740 مترمکعب بر ساعت داشته باشد. تنظیم دور موتور و میزان مکش با صفحه کلیدی فشاری موجود بر روی این هود قابل تنظیم است. 

ميزان صدای ايجاد شده توسط مدل SURF کم و در حدود 47 تا 69 دسی بل است كه این امر موجب می شود تا با آرامش بيشتری درآشپزخانه به فعالیت های روزمره و آشپزی بپردازید. هود دارای 2 چراغ هالوژنی کم مصرف است که این چراغها می توانند فضای روشن مناسبی را در حین پخت و پز در بالای اجاق فراهم کنند. 

از نکات قابل اشاره درباره این هود دارار بودن حسگر اشباع چربی فیلتر است. چراغ این نشانگر در زمانی که فیلتر هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض کنند.  این هود جزیره ای  دارای یک فیلتر آلومنیومی قابل تعویض و شستشو است. داشتن تایمر، قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر این هود مورب است. 

امروز داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی امری ضروری به نظر می رسد. این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و پشتیبانی مناسب به بازار عرضه کرده  تا شما با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت شرکت میکس خریداری نمایید. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است.  

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا SURF
نوع هود مورب
نقاط قوت مجهز به تایمر
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 740 متر مکعب برساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47 - 69 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 80*57 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها قابلیت نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود مورب میکس مدل Surf

مزایا و معایب:

  • مجهز به حسگر اشباع فیلتر
  • موتور پرقدرت با مکش بالا
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • مجهز به تایمر

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه