هود آشپزخانه میکس مورب مدل SMOOTH سفید
26730000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس مورب مدل SMOOTH</h4><p>هودها جزء لوازم کلیدی آشپزخانه به حساب می آیند و در هنگام خرید  این محصولات باید دقت ویژه ای داشت. زیبایی، قدرت مکش، میزان صدا، تناسب فضا با نوع مدل و ... از عوامل تاثیرگذار در انتخاب ما به شمار می آیند. اگر در حال جستجو برای انتخاب این کالا هستید، می توانید در این بخش مشخصات ظاهری و فنی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود مورب مدل SMOOTH  را مطالعه نمایید.</p><p>هود SMOOTH محصول تکنولوژی روز کارخانه میکس ایتالیاست و با طراحی خاص خود توانسته نظر اکثر خریداران زیباپسند را به سوی خود جلب کند. جنس بدنه از شیشه سفید و مستطیل شکل است. طول آن 80 و ارتفاع 57 سانتیمتر بوده و به صورت دیواری شیبدار نصب می شود. </p><p>روشنایی تمامی هودها توسط لامپهای هالوژنی ،LED و ...  تامین می شود. روشنایی این هود توسط 2 عدد لامپ هالوژنی  كم مصرف فراهم شده تا به شما کمک کنند که تسلط بیشتری بر فضای بالایی اجاق گاز داشته باشید. این لامپ ها به صورت افقی در بخش میانی صفحه اصلی کار شده  اند و ترکیب نور و رنگ سفید نمایی زیبا و چشم نواز به هود بخشیده است.  </p><p>اندازه خروجی معمول آشپزخانه ها در ایران 10 الی 12 سانتیمتر مربع است. عدم انطباق قطر خروجی دهانه هوا در هود و آشپزخانه موجب افزایش صدا و آلودگی صوتی شده و از سوی دیگر کاهش عمر موتور را در پی دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 تهیه کرد. </p><p>موتور پر توان و کم صدا از بزرگترین مزایای هودهاست. این مدل دارای یک موتور با پروانه پلاستیکی است که تنظیم دورهای موتور(موتور این هود دارای 4 سرعت مختلف است) و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلیدی فشاری امکان پذیر است.</p><p>وجود این موتور پر قدرت موجب مكشی معادل740 مترمكعب شده که این قدرت مکش می تواند به خوبی فضای داخلی خانه و آَشپزخانه شما را مطبوع نگه دارد. همچنین میزان صدای ایجاد شده در حدود 48 تا 67 دسی بل است که این امر امنیت و آسودگی خاطر شما را در هنگام فعالیت در آشپزخانه به همراه دارد.</p><p>فیلتر آن از نوع آلومینیوم و چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی ست که قابلیت شستشو و تعویض را داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه هود، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. فیلترهای متالیک طول عمر زیادی دارند و در صورتی که همراه با فیلتر زغالی استفاده شوند می‌توانند بسیار کاربردی باشند. </p><p>از دیگر امکانات هود می توان به زمان سنج و حسگر اشباع چربی در آن اشاره کرد. حسگر در زمانی که فیلترهای هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر را تعویض نمایند(علائم هشدار دهنده به صورت دو چراغ بوده که چراغF در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی از چربی روشن می شوند). </p><p>تمام هودهای این شرکت ایتالیایی دارای ضمانت نامه دو ساله و خدمات پس از فروش هستند تا شما پس از خريد احساس آرامش كامل كنيد. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. </p>
  • هود آشپزخانه میکس مورب مدل SMOOTH سفید

هود آشپزخانه میکس مورب مدل SMOOTH سفید

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس مورب مدل SMOOTH

هودها جزء لوازم کلیدی آشپزخانه به حساب می آیند و در هنگام خرید  این محصولات باید دقت ویژه ای داشت. زیبایی، قدرت مکش، میزان صدا، تناسب فضا با نوع مدل و ... از عوامل تاثیرگذار در انتخاب ما به شمار می آیند. اگر در حال جستجو برای انتخاب این کالا هستید، می توانید در این بخش مشخصات ظاهری و فنی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود مورب مدل SMOOTH  را مطالعه نمایید.

هود SMOOTH محصول تکنولوژی روز کارخانه میکس ایتالیاست و با طراحی خاص خود توانسته نظر اکثر خریداران زیباپسند را به سوی خود جلب کند. جنس بدنه از شیشه سفید و مستطیل شکل است. طول آن 80 و ارتفاع 57 سانتیمتر بوده و به صورت دیواری شیبدار نصب می شود.

روشنایی تمامی هودها توسط لامپهای هالوژنی ،LED و ...  تامین می شود. روشنایی این هود توسط 2 عدد لامپ هالوژنی  كم مصرف فراهم شده تا به شما کمک کنند که تسلط بیشتری بر فضای بالایی اجاق گاز داشته باشید. این لامپ ها به صورت افقی در بخش میانی صفحه اصلی کار شده  اند و ترکیب نور و رنگ سفید نمایی زیبا و چشم نواز به هود بخشیده است.  

اندازه خروجی معمول آشپزخانه ها در ایران 10 الی 12 سانتیمتر مربع است. عدم انطباق قطر خروجی دهانه هوا در هود و آشپزخانه موجب افزایش صدا و آلودگی صوتی شده و از سوی دیگر کاهش عمر موتور را در پی دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 تهیه کرد. 

موتور پر توان و کم صدا از بزرگترین مزایای هودهاست. این مدل دارای یک موتور با پروانه پلاستیکی است که تنظیم دورهای موتور(موتور این هود دارای 4 سرعت مختلف است) و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلیدی فشاری امکان پذیر است.

وجود این موتور پر قدرت موجب مكشی معادل740 مترمكعب شده که این قدرت مکش می تواند به خوبی فضای داخلی خانه و آَشپزخانه شما را مطبوع نگه دارد. همچنین میزان صدای ایجاد شده در حدود 48 تا 67 دسی بل است که این امر امنیت و آسودگی خاطر شما را در هنگام فعالیت در آشپزخانه به همراه دارد.

فیلتر آن از نوع آلومینیوم و چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی ست که قابلیت شستشو و تعویض را داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه هود، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. فیلترهای متالیک طول عمر زیادی دارند و در صورتی که همراه با فیلتر زغالی استفاده شوند می‌توانند بسیار کاربردی باشند. 

از دیگر امکانات هود می توان به زمان سنج و حسگر اشباع چربی در آن اشاره کرد. حسگر در زمانی که فیلترهای هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر را تعویض نمایند(علائم هشدار دهنده به صورت دو چراغ بوده که چراغF در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی از چربی روشن می شوند). 

تمام هودهای این شرکت ایتالیایی دارای ضمانت نامه دو ساله و خدمات پس از فروش هستند تا شما پس از خريد احساس آرامش كامل كنيد. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا SMOOTH
نوع هود مورب
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف عدم سایز های متفاوت
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 740 مترمکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 48-67 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 57 *80 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها حسگر اشباع فیلتر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هود میکس مورب مدل SMOOTH

مزایا و معایب:

  • موتور پرقدرت با مکش بالا
  • مجهز به حسگر اشباع فیلتر
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • مجهز به تایمر

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه