هود آشپزخانه میکس جزیره مدل VINTAGE استیل
58000000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل VINTAGE</h4><p>در گذشته آشپزخانه ها را در خارج از بافت اصلی منازل می ساختند و در نتیجه بوی غذاها و رسوبات چربی در فضای داخلی خانه ها منتشر نمی شد. اما امروزه با تغییر در سبک معماری و دکوراسیون، مدل آشپزخانه ها دستخوش تغییراتی شده است. با توجه به تغییر سبک و سیاق زندگی ها، امروزه هود آشپزخانه جز لوازم کلیدی آشپزخانه به حساب می آید. هودها در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارند. مهم ترین کارکرد آن خارج کردن بو، دود و بخاری است که در هنگام آشپزی متصاعد می شود. به عبارت دیگر، هود بخارات، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل می کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی ثابت نگاه می دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی نشیند و آشپزخانه برای مدت زمان بیشتری تمیز می ماند.</p><p>هودهای  آشپزخانه ای  در طرحهای مختلفی از جمله هود جزیره، هود 45 درجه، هود شومینه ای و ...  به بازار عرضه می شوند. در این بخش به معرفی یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی هود جزیره میکس مدل VINTAGE خواهیم پرداخت. </p><p>هودهای جزیره ای بسیار زیبا و لوکس بوده و از نظر طراحی بدنه متنوع تر از سایر نمونه های هود هستند. کارایی این هودها بیشتر در آشپزخانه های بزرگ است. این هودها از جمله هودهایی هستند که در سقف نصب می شود و فاقد لوله خروجی هوا هستند. این هودها این قابلیت را دارند که در آنها به جای لوله خرطومی خروجی، فیلتری زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی نصب شود. </p><p>هود جزیره میکس مدل VINTAGE با طراحی زیبا و خیره کننده خوددنمای جذابی به آشپزخانه های مدرن و امروزی خواهد بخشید. فرم کلی این هود دایره ای شکل است و در بدنه توسط سه ردیف اجسام دایره ای شکل کوچک و زیبا  از جنس استیل پوشش داده شده است. </p><p>قطر اصلی هود 50 سانتیمتر و  از جنس استیل براق است. این مدل دارای صفحه كلید فشاری و همچنین حسگراشباع چربی فیلتر است. چراغ این نشانگر در زمانی که فیلتر هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض کنند. </p><p>یکی  از مزایای هودهای جزیره ای آن است که صدا در این مدل ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ميزان صدای موتور ايجاد شده توسط هود مدل VINTAGE  در حدود 47  دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر فضای آشپزخانه شما در حین انجام کار خواهد شد. این هود دارای 3 چراغ روشنایی هالوژنی كم مصرف است كه فضای روی اجاق گاز شما را به نحو مطلوبی روشن می كند.</p><p>از نکات مهمی که در هنگام خرید هود باید به آن توجه کرد، حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. قدرت مكش این هود جزیره ای بالا و  معادل 550  مترمكعب  بر ساعت است.هود جزیره میکس مدل VINTAGE  در شمار هودهای پردُور قرار دارد زیرا از یک موتور 4 سرعته يا4 دور تشکیل شده است. </p><p>از دیگر امکانات این هود می توان به ریموت کنترل از راه دور، تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی اشاره کرد. محصول حاضر ساخت کشور ترکیه بوده  و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است تا شما با اطمینان خاطر این محصول زیبا از شرکت ایتالیایی میکس را خریداری نمایید. </p>
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل VINTAGE استیل

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل VINTAGE استیل

سایزبندی کالا: 50 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ايتاليا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل VINTAGE

در گذشته آشپزخانه ها را در خارج از بافت اصلی منازل می ساختند و در نتیجه بوی غذاها و رسوبات چربی در فضای داخلی خانه ها منتشر نمی شد. اما امروزه با تغییر در سبک معماری و دکوراسیون، مدل آشپزخانه ها دستخوش تغییراتی شده است. با توجه به تغییر سبک و سیاق زندگی ها، امروزه هود آشپزخانه جز لوازم کلیدی آشپزخانه به حساب می آید. هودها در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارند. مهم ترین کارکرد آن خارج کردن بو، دود و بخاری است که در هنگام آشپزی متصاعد می شود. به عبارت دیگر، هود بخارات، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل می کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی ثابت نگاه می دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی نشیند و آشپزخانه برای مدت زمان بیشتری تمیز می ماند.

هودهای  آشپزخانه ای  در طرحهای مختلفی از جمله هود جزیره، هود 45 درجه، هود شومینه ای و ...  به بازار عرضه می شوند. در این بخش به معرفی یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی هود جزیره میکس مدل VINTAGE خواهیم پرداخت. 

هودهای جزیره ای بسیار زیبا و لوکس بوده و از نظر طراحی بدنه متنوع تر از سایر نمونه های هود هستند. کارایی این هودها بیشتر در آشپزخانه های بزرگ است. این هودها از جمله هودهایی هستند که در سقف نصب می شود و فاقد لوله خروجی هوا هستند. این هودها این قابلیت را دارند که در آنها به جای لوله خرطومی خروجی، فیلتری زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی نصب شود. 

هود جزیره میکس مدل VINTAGE با طراحی زیبا و خیره کننده خوددنمای جذابی به آشپزخانه های مدرن و امروزی خواهد بخشید. فرم کلی این هود دایره ای شکل است و در بدنه توسط سه ردیف اجسام دایره ای شکل کوچک و زیبا  از جنس استیل پوشش داده شده است.

قطر اصلی هود 50 سانتیمتر و  از جنس استیل براق است. این مدل دارای صفحه كلید فشاری و همچنین حسگراشباع چربی فیلتر است. چراغ این نشانگر در زمانی که فیلتر هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض کنند. 

یکی  از مزایای هودهای جزیره ای آن است که صدا در این مدل ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ميزان صدای موتور ايجاد شده توسط هود مدل VINTAGE  در حدود 47  دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر فضای آشپزخانه شما در حین انجام کار خواهد شد. این هود دارای 3 چراغ روشنایی هالوژنی كم مصرف است كه فضای روی اجاق گاز شما را به نحو مطلوبی روشن می كند.

از نکات مهمی که در هنگام خرید هود باید به آن توجه کرد، حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. قدرت مكش این هود جزیره ای بالا و  معادل 550  مترمكعب  بر ساعت است.هود جزیره میکس مدل VINTAGE  در شمار هودهای پردُور قرار دارد زیرا از یک موتور 4 سرعته يا4 دور تشکیل شده است.

از دیگر امکانات این هود می توان به ریموت کنترل از راه دور، تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی اشاره کرد. محصول حاضر ساخت کشور ترکیه بوده  و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است تا شما با اطمینان خاطر این محصول زیبا از شرکت ایتالیایی میکس را خریداری نمایید. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا VINTAGE
نوع هود جزیره
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 550 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 50 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته زغالی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 22*50 سانتیمترمربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها حسگر اشباع فیلتر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود جزیره میکس مدلVINTAGE

مزایا و معایب:

  • دارای سیستم اشباع چربی
  • موتور پرقدرت و کم صدا
  • مجهز به ریموت کنترل



سوالات و نظرات

comment
سینا تات

سلام ،، واقعا هود مدل vintageساخت کشور ایتالیا است یا سخت کشور دیگری چون از چندین دیگر سوال کردم گفتن ساخت کشور چین است ممنون میشم اگر راهنمایی کنید با تشکر ....سینا تات

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام

بله این هود ساخت کشور ایتالیا است. در رابطه با هود میکس توجه داشته باشید مدل هایی که مانند این کالا نام گذاری شده اند (Vintage) به صورت صد درصد ساخت کشور ایتالیا هستند.

سمانه مدیر

قیمت و زمان ارسال رو بفرمایید

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286 یا به شماره واتس آپ موجود پیام دهید به سرعت پاسخگو خواهیم بود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه