هود آشپزخانه میکس جزیره مدل MOON BLACK مشکی
29700000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل MOON BLACK مشکی</h4><p>با توجه به تحولات صنعت ساختمان سازی در چند سال گذشته، مدل آشپزخانه ها دستخوش تغییراتی شده است. در حال حاضر آشپزخانه ها در بخش های مرکزی خانه واقع شده اند و غیر قابل تفکیک از سایر قسمتها هستند. بر این اساس خریداران در هنگام تهیه کالاهای بزرگ خانگی(هود، سینک، فر و ...) علاوه بر کارایی باید به زیبایی و تناسب این محصولات با فضا و سایر عوامل محیطی منزل نیز توجه کنند. با در نظر گرفتن شرایط موجود این سوال پیش می آید که آیا وقت آن نرسیده تا از خرید اجناسی با طرحهای قدیمی صرفنظر کنیم و تغییراتی بنیادین در فضای آشپزخانه ایجاد کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژی چیدمانی بر اساس محصولات روز دنیا داشته باشیم؟</p><p>طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را طراحی و تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های بزرگ، مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. این هودها با توجه به اینکه در سقف آشپزخانه نصب می شوند به نام جزیره ای خوانده می شوند. هودهای جزیره ای با طراحی های زیبای بدنه و در رنگهای مختلف عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند.</p><p>یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدی محصولات خانگی، شرکت میکس بوده که محصولات تولیدی این شرکت بر اساس تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده و قابل رقابت با دیگران تولید کنندگان لوازم خانگی در این عرصه است. در این بخش به بررسی مشخصات فنی و ظاهری  یکی از هودهای تولید شده توسط شرکت میکس،  یعنی هود جزیره مدل MOON BLACK خواهیم پرداخت. </p><p>این هود مدور که حاصل تکنولوژی روز ایتالیاست با طراحی ساده و در عین حال زیبایی که دارد توانسته  نظر اکثر خریداران را به سوی خود جلب کند و در شمار یکی از پرفروش ترین هود های جزیره ای به شمار آید. قطر این هود 50 سانتیمتر است و با پایه ای به ارتفاع حدودا 126 سانتیمتر در سقف نصب خواهد شد. ارتفاع بخش خارجی این هود دایره ای شکل 17 سانتیمتر است و با رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. </p><p>روشنایی این هود توسط 3 عدد لامپ از نمونه های هالوژنی كم مصرف تامین شده که این لامپ ها می توانند روشنایی مناسبی را در فضای بالای اجاق ایجاد کنند. در هنگام تهیه هود باید به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود دقت ویژه ای داشت. قدرت مكش این هود جزیره ای بالا و  معادل550 متر مكعب  بر ساعت است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل نیز کم و در حدود 47 تا 69 دسی بل است كه این امر موجب می شود تا با آرامش بيشتری در فضای آشپزخانه به فعالیت های روزمره و آشپزی بپردازید.</p><p>یکی از مزایای هود موتور پر قدرت و البته کم صدای آن است. این هود جزیره ای دارای یک موتور 4 سرعته است  که تعداد دورهای موتور آن موجب می شود علی رغم مصرف پايين انرژی این هود جزء هودهای پردُور به شمار آید. هود دارای صفحه کلید فشاری است اما قابلیت تنظیم با کنترل را هم داراست. این هود جزیره ای  دارای یک فیلتر آلومنیومی قابل تعویض و شستشو است. داشتن ریموت کنترل از راه دور و تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر این هود است. </p><p>داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی بسيار ضروری به نظر می رسد تا با اطمینان خاطر بیشتر از محصولی را خریداری نمایید.این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است.  </p>
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل MOON BLACK مشکی

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل MOON BLACK مشکی

سایزبندی کالا: 50 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ايتاليا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل MOON BLACK مشکی

با توجه به تحولات صنعت ساختمان سازی در چند سال گذشته، مدل آشپزخانه ها دستخوش تغییراتی شده است. در حال حاضر آشپزخانه ها در بخش های مرکزی خانه واقع شده اند و غیر قابل تفکیک از سایر قسمتها هستند. بر این اساس خریداران در هنگام تهیه کالاهای بزرگ خانگی(هود، سینک، فر و ...) علاوه بر کارایی باید به زیبایی و تناسب این محصولات با فضا و سایر عوامل محیطی منزل نیز توجه کنند. با در نظر گرفتن شرایط موجود این سوال پیش می آید که آیا وقت آن نرسیده تا از خرید اجناسی با طرحهای قدیمی صرفنظر کنیم و تغییراتی بنیادین در فضای آشپزخانه ایجاد کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژی چیدمانی بر اساس محصولات روز دنیا داشته باشیم؟

طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را طراحی و تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های بزرگ، مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. این هودها با توجه به اینکه در سقف آشپزخانه نصب می شوند به نام جزیره ای خوانده می شوند. هودهای جزیره ای با طراحی های زیبای بدنه و در رنگهای مختلف عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند.

یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدی محصولات خانگی، شرکت میکس بوده که محصولات تولیدی این شرکت بر اساس تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده و قابل رقابت با دیگران تولید کنندگان لوازم خانگی در این عرصه است. در این بخش به بررسی مشخصات فنی و ظاهری  یکی از هودهای تولید شده توسط شرکت میکس،  یعنی هود جزیره مدل MOON BLACK خواهیم پرداخت. 

این هود مدور که حاصل تکنولوژی روز ایتالیاست با طراحی ساده و در عین حال زیبایی که دارد توانسته  نظر اکثر خریداران را به سوی خود جلب کند و در شمار یکی از پرفروش ترین هود های جزیره ای به شمار آید. قطر این هود 50 سانتیمتر است و با پایه ای به ارتفاع حدودا 126 سانتیمتر در سقف نصب خواهد شد. ارتفاع بخش خارجی این هود دایره ای شکل 17 سانتیمتر است و با رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. 

روشنایی این هود توسط 3 عدد لامپ از نمونه های هالوژنی كم مصرف تامین شده که این لامپ ها می توانند روشنایی مناسبی را در فضای بالای اجاق ایجاد کنند. در هنگام تهیه هود باید به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود دقت ویژه ای داشت. قدرت مكش این هود جزیره ای بالا و  معادل550 متر مكعب  بر ساعت است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل نیز کم و در حدود 47 تا 69 دسی بل است كه این امر موجب می شود تا با آرامش بيشتری در فضای آشپزخانه به فعالیت های روزمره و آشپزی بپردازید.

یکی از مزایای هود موتور پر قدرت و البته کم صدای آن است. این هود جزیره ای دارای یک موتور 4 سرعته است  که تعداد دورهای موتور آن موجب می شود علی رغم مصرف پايين انرژی این هود جزء هودهای پردُور به شمار آید. هود دارای صفحه کلید فشاری است اما قابلیت تنظیم با کنترل را هم داراست. این هود جزیره ای  دارای یک فیلتر آلومنیومی قابل تعویض و شستشو است. داشتن ریموت کنترل از راه دور و تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر این هود است. 

داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی بسيار ضروری به نظر می رسد تا با اطمینان خاطر بیشتر از محصولی را خریداری نمایید.این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است.  

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا MOON BLACK
نوع هود جزیره
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 550متر مکعب برساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47 - 69 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 50 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو وتعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 17*50 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هود جزیره میکس مدل MOON BLACK مشکی

مزایا و معایب:

  • مجهز به نشانگر اشباع چربی
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • اشغال فضای کم
  • موتور کم صدا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه