هود آشپزخانه میکس جزیره مدل MOON استیل
29480000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل MOON </h4><p>برخی از افراد گمان می‌کنند کار هودهای آشپزخانه که اغلب بالای اجاق گاز نصب می‌شوند، تنها کشیدن بوی غذا و جذب ذرات معلق در هوا از فضای آشپزخانه است. حتی گروهی گمان می‌کنند هواکش هود فضایی جدا از سیستم هواکش منزل است، در حالی که این‌طور نیست و گاهی کارکرد نامناسب هود تاثیر سویی بر کیفیت هوای داخل خانه می‌گذارد و حتی کارکرد دیگر دستگاه‌های تهویه منزل را مختل می‌کند. </p><p>هود در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. مهم‌ترین کار آن کشیدن بو، دود و بخاری است که در هنگام آشپزی بلند می‌شود. به عبارت دیگر، هود با این کار، گاز، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل می‌کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی ثابت نگاه می‌ دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی‌نشیند و آشپزخانه برای مدت زمان بیشتری تمیز می‌ماند.</p><p>هودهای  آشپزخانه ای  در طرحهای مختلف به بازار عرضه می شوند. از جدیدترین این مدل ها می توان به هودهای جزیره ای اشاره کرد. هودهای جزیره ای فاقد لوله خروجی هوا بوده و به جای آن در آنها یک فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومینومی که در همه هودها وجود دارد، تعبیه شده است. این دسته از هودها بسیار زیبا و لوکس بوده و از نظر طراحی بدنه نسبت به انواع دیگر هود متنوع ترند. کاربرد این هودها بیشتر در آشپزخانه های بزرگ است و در مدل های بسیار متنوع( استوانه ای، کره ای و مکعبی) موجودند. در این بخش به معرفی یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی  هود جزیره مدل MOON خواهیم پرداخت. </p><p>هود جزیره  MOON ساخت کشور ایتالیا بوده و با طراحی زیبای خود مناسب آشپزخانه های مدرن و امروزی خواهد بود. هود به صورت آویزی مدور بوده، ابعاد آن 17*50 سانتیمترمربع بوده  و  از جنس استیل است. قدرت مکش هود بالا و معادل 550 مترمکعب بر ساعت است. این مکش همواره هوای منزلتان را پاکیزه نگه می دارد.</p><p>هود دارای یک موتور 4 سرعته است که سرعت دور موتور توسط ریموت کنترل و  از راه دور قابل تنظیم است. ميزان صدای ايجاد شده توسط  هود نسبتا کم و در حدود47 تا 69 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد.</p><p>هود جزیره میکس مدل MOON دارای 3 چراغ روشنایی هالوژنی کم مصرف است که  با كمترين اتلاف انرژی روشنایی مناسبی در فضای بالایی اجاق گاز ایجاد می كند. </p><p>این محصول دارای زمان سنج و نشانگر اشباع چربی بوده  که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. فیلترآلومینیومی هود قابلیت تعویض و همچنین نظافت و شستشو  با دست و ماشین ظرفشویی را دارست. این مدل قابلیت نصب فیلتری زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی را دارد. </p><p>محصول دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است. این خدمات موجب می شود تا شما با اطمینان خاطر بیشتری از محصولات شرکت میکس خریداری نمایید.</p>
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل MOON استیل

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل MOON استیل

سایزبندی کالا: 50 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ايتاليا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل MOON

برخی از افراد گمان می‌کنند کار هودهای آشپزخانه که اغلب بالای اجاق گاز نصب می‌شوند، تنها کشیدن بوی غذا و جذب ذرات معلق در هوا از فضای آشپزخانه است. حتی گروهی گمان می‌کنند هواکش هود فضایی جدا از سیستم هواکش منزل است، در حالی که این‌طور نیست و گاهی کارکرد نامناسب هود تاثیر سویی بر کیفیت هوای داخل خانه می‌گذارد و حتی کارکرد دیگر دستگاه‌های تهویه منزل را مختل می‌کند. 

هود در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. مهم‌ترین کار آن کشیدن بو، دود و بخاری است که در هنگام آشپزی بلند می‌شود. به عبارت دیگر، هود با این کار، گاز، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل می‌کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی ثابت نگاه می‌ دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی‌نشیند و آشپزخانه برای مدت زمان بیشتری تمیز می‌ماند.

هودهای  آشپزخانه ای  در طرحهای مختلف به بازار عرضه می شوند. از جدیدترین این مدل ها می توان به هودهای جزیره ای اشاره کرد. هودهای جزیره ای فاقد لوله خروجی هوا بوده و به جای آن در آنها یک فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومینومی که در همه هودها وجود دارد، تعبیه شده است. این دسته از هودها بسیار زیبا و لوکس بوده و از نظر طراحی بدنه نسبت به انواع دیگر هود متنوع ترند. کاربرد این هودها بیشتر در آشپزخانه های بزرگ است و در مدل های بسیار متنوع( استوانه ای، کره ای و مکعبی) موجودند. در این بخش به معرفی یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی  هود جزیره مدل MOON خواهیم پرداخت. 

هود جزیره  MOON ساخت کشور ایتالیا بوده و با طراحی زیبای خود مناسب آشپزخانه های مدرن و امروزی خواهد بود. هود به صورت آویزی مدور بوده، ابعاد آن 17*50 سانتیمترمربع بوده  و  از جنس استیل است. قدرت مکش هود بالا و معادل 550 مترمکعب بر ساعت است. این مکش همواره هوای منزلتان را پاکیزه نگه می دارد.

هود دارای یک موتور 4 سرعته است که سرعت دور موتور توسط ریموت کنترل و  از راه دور قابل تنظیم است. ميزان صدای ايجاد شده توسط  هود نسبتا کم و در حدود47 تا 69 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد.

هود جزیره میکس مدل MOON دارای 3 چراغ روشنایی هالوژنی کم مصرف است که  با كمترين اتلاف انرژی روشنایی مناسبی در فضای بالایی اجاق گاز ایجاد می كند.

این محصول دارای زمان سنج و نشانگر اشباع چربی بوده  که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. فیلترآلومینیومی هود قابلیت تعویض و همچنین نظافت و شستشو  با دست و ماشین ظرفشویی را دارست. این مدل قابلیت نصب فیلتری زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی را دارد.

محصول دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است. این خدمات موجب می شود تا شما با اطمینان خاطر بیشتری از محصولات شرکت میکس خریداری نمایید.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا MOON
نوع هود جزیره
نقاط قوت -
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 550 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47 - 69 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 50 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 17*50 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها قابلیت نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هودجزیره میکس مدلMOON

مزایا و معایب:

  • دارای سیستم هشدار اشباع فیلتر
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • دارای ریموت کنترل دار
  • دارای موتور پر قدرت

سوالات و نظرات

comment
علی غفاری

لطفا قیمت بفرمایید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارنمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه