هود آشپزخانه میکس جزیره مدل GEMINI WHITE سفید
42790000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل GEMINI WHITE</h4><p>آیا از عملکرد هودهای جزیره ای در آشپزخانه آگاهی دارید؟ اگر به دنبال نسل جدید هودها هستید تا علاوه بر کارائی، از زیبایی این محصولات در آشپزخانه خود بهره مند شوید ما در این بخش یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی هود جزیره میکس مدل GEMINI WHITE را به شما معرفی خواهیم کرد. </p><p>طراحی بسیار زیبای این مدل می تواند نمای دلپذیری به آشپزخانه های مدرن و امروزی ببخشد. هود دایره ای شکل بوده، قطر دایره 65.5 سانتیمتر مربع  و ارتفاع لبه آن 17 سانتیمتر و با رنگ زیبای سفید به بازار عرضه شده است. در نگاه اول شبیه به چراغ آویز بزرگی است که با پایه ای به ارتفاع 125.85 سانتیمتر در سقف نصب و ثابت می شود.</p><p>روشنایی مورد نیز در بالای اجاق گاز توسط 3 چراغ روشنایی هالوژنی فراهم می شود. این چراغها عمر طولانی داشته و با  صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده و به شما کمک می کنند تا با تسلط بیشتری فضای اطراف زیر هود را مشاهده کنید. </p><p> این هود جزیره دارای یک موتور4 سرعته با پروانه ای پلاستیکی و مقاوم  به حرارت است و جزء هودهای پر دُور به شمار می آید. عملکرد موتور موجب مکشی در حدود  550 مترمکعب بر ساعت شده که این مکش می تواند هوای آشپزخانه را پاکیزه و مطبوع نگه دارد. سرعت دور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلید فشاری تعبیه شده در روی صفحه هود قابل تنظیم است. این تنظیمات را می توانید با استفاده از ریموت کنترل و از راه دور هم انجام دهید.  </p><p>ميزان صدای هود در بازه معمول  47 تا 69 دسی بل است و نشان می دهد که با دقت در انتخاب می توانید به راحتی آرامش و امنیت را به اعضای خانواده خود هدیه دهید. </p><p>تمامی هودها دارای فیلتری فلزی هستند که مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری که وارد کانال هواکش می‌شود را جذب می‌کنند. فیلتر مدل GEMINI WHITE  از نوع آلومنیوم و با کیفیت عالی است که قابلیت شستشو و تعویض را داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه هود، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. عملکرد مناسب دو فیلتر، کارائی بهتر موتور را به همراه دارد.  </p><p>یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. حسگر دو چراغ داشته و در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به شما هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایید</p><p>شرکت میکس ایتالیا محصولات خود را با ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند تا مشتریان با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت این شرکت خریداری کنند. طریقه نصب و استفاده از آن را  می توانید از دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است، مطالعه نمایید. </p>
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل GEMINI  WHITE سفید

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل GEMINI WHITE سفید

سایزبندی کالا: 65.5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ايتاليا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل GEMINI WHITE

آیا از عملکرد هودهای جزیره ای در آشپزخانه آگاهی دارید؟ اگر به دنبال نسل جدید هودها هستید تا علاوه بر کارائی، از زیبایی این محصولات در آشپزخانه خود بهره مند شوید ما در این بخش یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی هود جزیره میکس مدل GEMINI WHITE را به شما معرفی خواهیم کرد. 

طراحی بسیار زیبای این مدل می تواند نمای دلپذیری به آشپزخانه های مدرن و امروزی ببخشد. هود دایره ای شکل بوده، قطر دایره 65.5 سانتیمتر مربع  و ارتفاع لبه آن 17 سانتیمتر و با رنگ زیبای سفید به بازار عرضه شده است. در نگاه اول شبیه به چراغ آویز بزرگی است که با پایه ای به ارتفاع 125.85 سانتیمتر در سقف نصب و ثابت می شود.

روشنایی مورد نیز در بالای اجاق گاز توسط 3 چراغ روشنایی هالوژنی فراهم می شود. این چراغها عمر طولانی داشته و با  صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده و به شما کمک می کنند تا با تسلط بیشتری فضای اطراف زیر هود را مشاهده کنید. 

 این هود جزیره دارای یک موتور4 سرعته با پروانه ای پلاستیکی و مقاوم  به حرارت است و جزء هودهای پر دُور به شمار می آید. عملکرد موتور موجب مکشی در حدود  550 مترمکعب بر ساعت شده که این مکش می تواند هوای آشپزخانه را پاکیزه و مطبوع نگه دارد. سرعت دور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلید فشاری تعبیه شده در روی صفحه هود قابل تنظیم است. این تنظیمات را می توانید با استفاده از ریموت کنترل و از راه دور هم انجام دهید.  

ميزان صدای هود در بازه معمول  47 تا 69 دسی بل است و نشان می دهد که با دقت در انتخاب می توانید به راحتی آرامش و امنیت را به اعضای خانواده خود هدیه دهید. 

تمامی هودها دارای فیلتری فلزی هستند که مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری که وارد کانال هواکش می‌شود را جذب می‌کنند. فیلتر مدل GEMINI WHITE  از نوع آلومنیوم و با کیفیت عالی است که قابلیت شستشو و تعویض را داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه هود، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. عملکرد مناسب دو فیلتر، کارائی بهتر موتور را به همراه دارد.  

یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. حسگر دو چراغ داشته و در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به شما هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایید

شرکت میکس ایتالیا محصولات خود را با ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند تا مشتریان با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت این شرکت خریداری کنند. طریقه نصب و استفاده از آن را  می توانید از دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است، مطالعه نمایید. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا GEMINI WHITE
نوع هود جزیره
نقاط قوت حسگر اشباع چربی
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی ، عدم سایز های متفاوت
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 550 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47 - 69 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 65.5 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی
تعداد فیلتر 1
سایر مشخصات
ابعاد هود 65.5 * 125.85 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها قابلیت نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود میکس جزیره مدل GEMINI  WHITE

مزایا و معایب:

  • مجهز به تایمر و ریموت کنترل
  • مجهز به نشانگر اشباع چربی
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • کم صدا

سوالات و نظرات

comment
مهدي پزشكيان

وزن هود؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام متاسفانه وزن این هود در دفترچه ی راهنما درج نشده است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه