هود آشپزخانه میکس جزیره مدل GEMINI BLACK مشکی
42790000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل GEMINI  BLACK</h4><p>در گذشته آشپزخانه ها در خارج از بافت اصلی منازل ساخته می شدند و در نتیجه بوی غذاها و رسوبات چربی در فضای داخلی خانه منتشر نمی شد. اما امروزه با تغییر در سبک معماری و دکوراسیون منازل، مدل آشپزخانه ها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. در کنار مزایا و زیبایی هایی که این مدل از آشپزخانه ها دارند، معایبی  هم  وجود دارد که از جمله آنها می توان به پخش شدن بوی غذا و نشست چربی در جای جای آشپزخانه و فضای داخلی منزل  اشاره کرد. با توجه به این موضوع، خرید هود آشپزخانه امروزه اجتناب ناپذیر به نظر می ­رسد. این وسیله با مکش بو، جذب ذرات معلق در هوا و انتشار هوای تصفیه شده در فضای آشپزخانه نه تنها هوای خانه را پاک و قابل استشمام نگه می دارد، بلکه با جلوگیری از رسوب چربی غذا بر روی دیوارها و وسایل آشپزخانه، به طول عمر بیشتر آن ها هم کمک می کند.</p><p>هودهای آشپزخانه ای در طرح های مختلفی در بازار عرضه می شوند. طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. هودهای جزیره ای از جمله هودهایی هستند که امروزه با طراحی لوکس و زیبای بدنه در طرحهای گوناگون کره ای، استوانه ای، مکعبی و ... به بازار عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند. در این بخش یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی هود جزیره میکس مدل GEMINI  BLACK به شما معرفی خواهد شد.</p><p>این هود با طراحی بسیار زیبای خود نمای دلپذیری به آشپزخانه های مدرن و امروزی خواهد داد. هود دایره ای شکل بوده در نگاه اول شبیه به چراغ آویز بزرگ نصب شده در سقف است. هود با پایه ای در حدود 130 سانتیمتر در سقف نصب و ثابت می شود. قطر آن 65.5 سانتیمتر، ارتفاع 17 سانتیمتر و  با رنگ زیبای مشکی به بازار عرضه شده است. </p><p> از نکات مهم در هنگام خرید هود توجه به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. قابل ذکر است قدرت مكش این هود جزیره ای معادل 550 مترمكعب  بر ساعت است. ميزان صدای ايجاد شده توسط  مدل GEMINI  BLACK کم  و در حدود 47 تا 69 دسی بل است که موجب عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد.</p><p>این هود دارای 3 روشنایی هالوژنی كم مصرف است كه این تعداد چراغ، فضای مناسبی در بالای اجاق را روشن نگه می دارند. جهت تنظیمات این مدل می توانید از صفحه كلید فشاری و همچنین ریموت کنترل استفاده کنید. </p><p>هود جزیره  GEMINI  BLACK علی رغم مصرف پايين انرژی و عدم ايجاد سر و صدای اضافه در گروه هود های پردُور قرار دارد زیرا از یک موتور 4 سرعته تشکیل شده است. </p><p>یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. حسگر دو چراغ داشته و در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به شما هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایید. </p><p>داشتن ریموت کنترل و تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی این مدل را نسبت به نمونه های مشابه در اين رنج قيمت، از محبوبيت بالایی برخوردار كرده است. محصول حاضر ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است تا شما با اطمینان خاطر از محصولات این شرکت خریداری نمایید. </p>
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل GEMINI BLACK مشکی

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل GEMINI BLACK مشکی

سایزبندی کالا: 65.5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ايتاليا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل GEMINI  BLACK

در گذشته آشپزخانه ها در خارج از بافت اصلی منازل ساخته می شدند و در نتیجه بوی غذاها و رسوبات چربی در فضای داخلی خانه منتشر نمی شد. اما امروزه با تغییر در سبک معماری و دکوراسیون منازل، مدل آشپزخانه ها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. در کنار مزایا و زیبایی هایی که این مدل از آشپزخانه ها دارند، معایبی  هم  وجود دارد که از جمله آنها می توان به پخش شدن بوی غذا و نشست چربی در جای جای آشپزخانه و فضای داخلی منزل  اشاره کرد. با توجه به این موضوع، خرید هود آشپزخانه امروزه اجتناب ناپذیر به نظر می ­رسد. این وسیله با مکش بو، جذب ذرات معلق در هوا و انتشار هوای تصفیه شده در فضای آشپزخانه نه تنها هوای خانه را پاک و قابل استشمام نگه می دارد، بلکه با جلوگیری از رسوب چربی غذا بر روی دیوارها و وسایل آشپزخانه، به طول عمر بیشتر آن ها هم کمک می کند.

هودهای آشپزخانه ای در طرح های مختلفی در بازار عرضه می شوند. طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. هودهای جزیره ای از جمله هودهایی هستند که امروزه با طراحی لوکس و زیبای بدنه در طرحهای گوناگون کره ای، استوانه ای، مکعبی و ... به بازار عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند. در این بخش یکی از انواع مدل های هود شرکت میکس، یعنی هود جزیره میکس مدل GEMINI  BLACK به شما معرفی خواهد شد.

این هود با طراحی بسیار زیبای خود نمای دلپذیری به آشپزخانه های مدرن و امروزی خواهد داد. هود دایره ای شکل بوده در نگاه اول شبیه به چراغ آویز بزرگ نصب شده در سقف است. هود با پایه ای در حدود 130 سانتیمتر در سقف نصب و ثابت می شود. قطر آن 65.5 سانتیمتر، ارتفاع 17 سانتیمتر و  با رنگ زیبای مشکی به بازار عرضه شده است. 

 از نکات مهم در هنگام خرید هود توجه به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. قابل ذکر است قدرت مكش این هود جزیره ای معادل 550 مترمكعب  بر ساعت است. ميزان صدای ايجاد شده توسط  مدل GEMINI  BLACK کم  و در حدود 47 تا 69 دسی بل است که موجب عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد.

این هود دارای 3 روشنایی هالوژنی كم مصرف است كه این تعداد چراغ، فضای مناسبی در بالای اجاق را روشن نگه می دارند. جهت تنظیمات این مدل می توانید از صفحه كلید فشاری و همچنین ریموت کنترل استفاده کنید. 

هود جزیره  GEMINI  BLACK علی رغم مصرف پايين انرژی و عدم ايجاد سر و صدای اضافه در گروه هود های پردُور قرار دارد زیرا از یک موتور 4 سرعته تشکیل شده است. 

یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. حسگر دو چراغ داشته و در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به شما هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایید. 

داشتن ریموت کنترل و تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی این مدل را نسبت به نمونه های مشابه در اين رنج قيمت، از محبوبيت بالایی برخوردار كرده است. محصول حاضر ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است تا شما با اطمینان خاطر از محصولات این شرکت خریداری نمایید. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا GEMINI BLACK
نوع هود جزیره
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 550 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47 - 69 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 65.5 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی
تعداد فیلتر 1
سایر مشخصات
ابعاد هود 65.5 *17سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها قابلیت نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود جزیره میکس مدل GEMINI BLACK

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل و تایمر تنظیم
  • مجهز به نشانگر اشباع فیلتر
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • موتور پرقدرت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه