هود آشپزخانه میکس جزیره مدل DOUBLE VERTIGO استیل
60390000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل DOUBLE VERTIGO </h4><p>با توجه به  تغییر سبک معماری در سالهای گذشته، مدل آشپزخانه ها نیز دستخوش تغییراتی شده است. در حال حاضر آشپزخانه ها در بخش های مرکزی خانه واقع شده اند و غیر قابل تفکیک از سایر قسمتها هستند. در کنار مزایا و زیبایی هایی که این مدل از آشپزخانه ها دارند، معایبی  هم  دارند که از جمله آنها می توان به پخش شدن بوی غذا و نشست چربی در جای جای آشپزخانه و فضای داخلی منزل  اشاره کرد. با توجه به تغییر سبک زندگی ها، امروزه هود، در شمار لوازم ضروری آشپزخانه به حساب می آید.</p><p>در حال حاضر قالبهای مختلفی از هودهای آشپزخانه ای(طرح، جنس، رنگ و ...)  در بازار لوازم خانگی به چشم می خورد.  طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را طراحی و تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های بزرگ، مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. هودهای جزیره ای از جمله هودهایی هستند که امروزه با طراحی لوکس و زیبای بدنه در طرحهای گوناگون کره ای، استوانه ای، مکعبی و ... به بازار عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند.</p><p>هودهای جزیره برخلاف سایر هودها فاقد لوله خروجی هوا هستند، اکثرا در بخش مرکزی آشپزخانه ها در سقف نصب می شوند و این قابلیت را دارند که در آنها به جای لوله خرطومی خروجی هوا، فیلتری زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی نصب شود. در این بخش به معرفی یکی دیگر از هودهای جزیره میکس، خواهیم پرداخت. </p><p>یکی از جدیدترین مدل های ارائه شده توسط شرکت میکس، هود جزیره مدل DOUBLE VERTIGO است که با طراحی خاص خود نیاز مشتریان زیبا پسند را برآورده کرده و نمایی دلنشین به آشپزخانه های مدرن بخشیده است. </p><p>ظاهر این هود با جنس استیل براق، همانند دو دایره ایست که به وسیله پایه ای در سقف نصب می شوند. طراحی هود به صورتی بوده که گویی دو هود جزیره مدل VERTIGO از بخش مرکزی و به صورت متقارن به یکدیگر متصل شده اند. قطر هر یک از این دایره ها 50 سانتیمتر و طول کلی آنها 100 سانتیمتر است. پایه متصل کننده این بخش به سقف دارای ارتفاع 125.85 سانتیمتر، ارتفاع لبه کوتاه هود 17 و در بلندین بخش 19 سانتیمتر است. </p><p>از نکات مهم در هنگام خرید هود، توجه به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. از مزایای هودهای جزیره ای این است که صدا در این مدل ها به میزان قابل توجهی کاهش و در مقابل قدرت مکش در آنها به صورت چشمگیری افزایش یافته است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل جزیره ای در حدود 47 تا 72 دسی بل و قدرت مكش آن بالا و در حدود 800 مترمکعب بر ساعت است. دستیابی به این حجم قدرت مکش توسط دو موتور با 4 درجه سرعت میسر شده است.</p><p>روشنایی هود مدل DOUBLE VERTIGO  توسط 6 عدد لامپ هالوژنی کم مصرف فراهم  و این امر موجب شده با صرف کمترین انرژی، بیشترین میزان از روشنایی در بالای گاز و محیط اطراف هود ایجاد گردد. </p><p>این مدل دارای فیلتری آلومنیومی است و قابلیت استفاده از فیلتر زغالی را هم داراست. داشتن ریموت کنترل از راه دور، نشانگر اشباع چربی و قابلیت نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر هود بوده و سبب شده این مدل نسبت به نمونه های مشابه، از نظر ظاهری، کارائی و امکانات موجود از محبوبيت بالاتری برخوردار باشد. </p><p>این هود ساخت کشور ایتالیاست. دارای ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش بوده تا شما با خاطری آسوده از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت میکس خریداری نمایید</p>
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل DOUBLE VERTIGO استیل

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل DOUBLE VERTIGO استیل

سایزبندی کالا: 100*50 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل DOUBLE VERTIGO 

با توجه به  تغییر سبک معماری در سالهای گذشته، مدل آشپزخانه ها نیز دستخوش تغییراتی شده است. در حال حاضر آشپزخانه ها در بخش های مرکزی خانه واقع شده اند و غیر قابل تفکیک از سایر قسمتها هستند. در کنار مزایا و زیبایی هایی که این مدل از آشپزخانه ها دارند، معایبی  هم  دارند که از جمله آنها می توان به پخش شدن بوی غذا و نشست چربی در جای جای آشپزخانه و فضای داخلی منزل  اشاره کرد. با توجه به تغییر سبک زندگی ها، امروزه هود، در شمار لوازم ضروری آشپزخانه به حساب می آید.

در حال حاضر قالبهای مختلفی از هودهای آشپزخانه ای(طرح، جنس، رنگ و ...)  در بازار لوازم خانگی به چشم می خورد.  طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را طراحی و تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های بزرگ، مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. هودهای جزیره ای از جمله هودهایی هستند که امروزه با طراحی لوکس و زیبای بدنه در طرحهای گوناگون کره ای، استوانه ای، مکعبی و ... به بازار عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند.

هودهای جزیره برخلاف سایر هودها فاقد لوله خروجی هوا هستند، اکثرا در بخش مرکزی آشپزخانه ها در سقف نصب می شوند و این قابلیت را دارند که در آنها به جای لوله خرطومی خروجی هوا، فیلتری زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی نصب شود. در این بخش به معرفی یکی دیگر از هودهای جزیره میکس، خواهیم پرداخت. 

یکی از جدیدترین مدل های ارائه شده توسط شرکت میکس، هود جزیره مدل DOUBLE VERTIGO است که با طراحی خاص خود نیاز مشتریان زیبا پسند را برآورده کرده و نمایی دلنشین به آشپزخانه های مدرن بخشیده است.

ظاهر این هود با جنس استیل براق، همانند دو دایره ایست که به وسیله پایه ای در سقف نصب می شوند. طراحی هود به صورتی بوده که گویی دو هود جزیره مدل VERTIGO از بخش مرکزی و به صورت متقارن به یکدیگر متصل شده اند. قطر هر یک از این دایره ها 50 سانتیمتر و طول کلی آنها 100 سانتیمتر است. پایه متصل کننده این بخش به سقف دارای ارتفاع 125.85 سانتیمتر، ارتفاع لبه کوتاه هود 17 و در بلندین بخش 19 سانتیمتر است.

از نکات مهم در هنگام خرید هود، توجه به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. از مزایای هودهای جزیره ای این است که صدا در این مدل ها به میزان قابل توجهی کاهش و در مقابل قدرت مکش در آنها به صورت چشمگیری افزایش یافته است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل جزیره ای در حدود 47 تا 72 دسی بل و قدرت مكش آن بالا و در حدود 800 مترمکعب بر ساعت است. دستیابی به این حجم قدرت مکش توسط دو موتور با 4 درجه سرعت میسر شده است.

روشنایی هود مدل DOUBLE VERTIGO  توسط 6 عدد لامپ هالوژنی کم مصرف فراهم  و این امر موجب شده با صرف کمترین انرژی، بیشترین میزان از روشنایی در بالای گاز و محیط اطراف هود ایجاد گردد.

این مدل دارای فیلتری آلومنیومی است و قابلیت استفاده از فیلتر زغالی را هم داراست. داشتن ریموت کنترل از راه دور، نشانگر اشباع چربی و قابلیت نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر هود بوده و سبب شده این مدل نسبت به نمونه های مشابه، از نظر ظاهری، کارائی و امکانات موجود از محبوبيت بالاتری برخوردار باشد.

این هود ساخت کشور ایتالیاست. دارای ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش بوده تا شما با خاطری آسوده از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت میکس خریداری نمایید

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا DOUBLE VERTIGO
نوع هود جزیره
نقاط قوت قدرت مکش بالای موتور
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 800 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47-72 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 6 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 100 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو و ذغالی
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 100*50 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها حسگر اشباع فیلتر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هود میکس جزیره مدل DOUBLE VERTIGO

مزایا و معایب:

  • مجهز به تایمر و ریموت کنترل
  • مجهز به حسگر اشباع فیلتر
  • قدرت مکش بالا


سوالات و نظرات

comment
بلال پیرمحمد

سلام . کلید روشن و خاموش کن هود جزیره مدل best ایتالیا خراب شده در صورت امکان برام تهیه شود. شماره تماس اینجانب ممنون میشم جواب رو برام پیامک کنید.

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با نمایندگی این برند تماس بگیرید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه