هود آشپزخانه كن شومینه ای مدل prestige_B مشکی
5894000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود کن شومینه ای مدل Prestige _ B </h4><p>هنجار شکنی در لوازم آشپزخانه باعث ایجاد تفاوت میان چیدمان منزل شما با سایرین خواهد شد. در برخی از مدل های هود آشپزخانه با طراحی ترکیبی، ما را به آنچه جهت تمایز نیاز داریم نزدیک تر خواهد کرد. حال در صورتی که تمایل به نصب کالایی با این ویژگی دارید، ادامه ی این متن را مطالعه فرمایید.</p><p>هود شومینه ای مدل Prestige دارای سایز 75 سانتی متری است که جهت قراری گیری بالای اجاق گازهایی با پهنای همین اندازه یا کوچکتر پیشنهاد میشود. این هود آشپزخانه دارای جنس بدنه ی استیل و نمای ظاهری شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ است. ترکیب عنوان شده علاوه بر جنس بدنه (استیل و شیشه)، در طراحی کالا نیز به چشم می خورد به طوری که این هود زیبا با بدنه ای به شکل نیم دایره تصویری نوین از هود های شومینه ای را به نمایش میگذارد. کلیه ی بخش های این کالا از استیل درخشان و با کیفیت تشکیل شده است و شیشه های مستطیل شکل و چند تکه به صورت هنرمندانه بر روی نمای ظاهری آن (محدب شکل) تعبیه شده اند.</p><p>صفحه کلید این مدل در میانه ی نوار جلویی که از جنس استیل است، به صورت عمودی تعبیه شده و دارای کلید های لمسی شامل کلیدهای  ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی و TIMER تنظیم زمان است.</p><p>سه لامپ SMD کم مصرف و پر نور بر روی صفحه ی مکش قرار دارند که با نوع طراحی محدب کالا متناسب هستند.</p><p>میزان صدای این هود زیبا در دور کند تقریبا 58 دسی بل و در دور تند 63 دسی بل است که این اعداد نشان دهنده ی صدای کم وآرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.</p><p>مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل Prestige دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است و سرعت آن نیز در چهار حالت (چهار دور) قابل تغییر است.</p><p>فیلتر این هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابلیت شستشو دارد (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) و یا در صورت نیاز تعویض کنیم. همچنین امکان کنترل آن از ر اه دور نیز و جود دارد، زیرا دستگاه دارای ریموت کنترل است.</p><p>با خرید این هود مدرن می توان از 24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره برد.</p><p>کن نخستین کارخانه ی ایرانی در صنعت تولید هود آشپزخانه است که در سال 1362 محصول خود را به بازار عرضه داشت. این شرکت با تداوم در خلاقیت و ارائه ی طرحهایی نوین موفق به جلب رضایت مشتریان خود از ابتدا تا کنون شده است. همچنین جهت رقابت در سطح جهانی اقدام به استفاده از جدیدترین سیستم های مدیریتی و فرآیندهای نوین ساخت و مونتاژ زده است و در این مسیر موفق به کسب گواهینامه های متعددی از جمله مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده است.</p>
  • هود آشپزخانه كن شومینه ای مدل prestige_B مشکی

هود آشپزخانه كن شومینه ای مدل prestige_B مشکی

سایزبندی کالا: 75 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کن
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود کن شومینه ای مدل Prestige _ B

هنجار شکنی در لوازم آشپزخانه باعث ایجاد تفاوت میان چیدمان منزل شما با سایرین خواهد شد. در برخی از مدل های هود آشپزخانه با طراحی ترکیبی، ما را به آنچه جهت تمایز نیاز داریم نزدیک تر خواهد کرد. حال در صورتی که تمایل به نصب کالایی با این ویژگی دارید، ادامه ی این متن را مطالعه فرمایید.

هود شومینه ای مدل Prestige دارای سایز 75 سانتی متری است که جهت قراری گیری بالای اجاق گازهایی با پهنای همین اندازه یا کوچکتر پیشنهاد میشود. این هود آشپزخانه دارای جنس بدنه ی استیل و نمای ظاهری شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ است. ترکیب عنوان شده علاوه بر جنس بدنه (استیل و شیشه)، در طراحی کالا نیز به چشم می خورد به طوری که این هود زیبا با بدنه ای به شکل نیم دایره تصویری نوین از هود های شومینه ای را به نمایش میگذارد. کلیه ی بخش های این کالا از استیل درخشان و با کیفیت تشکیل شده است و شیشه های مستطیل شکل و چند تکه به صورت هنرمندانه بر روی نمای ظاهری آن (محدب شکل) تعبیه شده اند.

صفحه کلید این مدل در میانه ی نوار جلویی که از جنس استیل است، به صورت عمودی تعبیه شده و دارای کلید های لمسی شامل کلیدهای  ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی و TIMER تنظیم زمان است.

سه لامپ SMD کم مصرف و پر نور بر روی صفحه ی مکش قرار دارند که با نوع طراحی محدب کالا متناسب هستند.

میزان صدای این هود زیبا در دور کند تقریبا 58 دسی بل و در دور تند 63 دسی بل است که این اعداد نشان دهنده ی صدای کم وآرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.

مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل Prestige دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است و سرعت آن نیز در چهار حالت (چهار دور) قابل تغییر است.

فیلتر این هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابلیت شستشو دارد (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) و یا در صورت نیاز تعویض کنیم. همچنین امکان کنترل آن از ر اه دور نیز و جود دارد، زیرا دستگاه دارای ریموت کنترل است.

با خرید این هود مدرن می توان از 24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره برد.

کن نخستین کارخانه ی ایرانی در صنعت تولید هود آشپزخانه است که در سال 1362 محصول خود را به بازار عرضه داشت. این شرکت با تداوم در خلاقیت و ارائه ی طرحهایی نوین موفق به جلب رضایت مشتریان خود از ابتدا تا کنون شده است. همچنین جهت رقابت در سطح جهانی اقدام به استفاده از جدیدترین سیستم های مدیریتی و فرآیندهای نوین ساخت و مونتاژ زده است و در این مسیر موفق به کسب گواهینامه های متعددی از جمله مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا prestige_B
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور پر قدرت با مکش بالا
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 700متر مکعب بر ساعت
توان موتور 140 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 58-63 دسی بل
نوع پروانه موتور کم صدا با تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی گراد
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 75 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 75 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مواد نسوز تا دمای 155 درجه سانتیگراد-مصرف انرژی پایین
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود كن شومینه ای مدل prestige مشکی

 

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 700 متر مکعب بر ساعت
  • اولین تولید کننده و تدوین کننده استاندارد هود در ایران
  • دارنده گواهینامه های CE / ISO 14001 : 2004 / OHSAS 18001 : 2007 / ISO 9001:2008 اتحادیه اروپا

سوالات و نظرات

comment
مهدیزاده

چطور تمیز کنیم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام قسمت خارجی هود با استفاده از مواد شوینده ملایم و فیلتر با آب گرم و صابون قابل شستشو است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه