هود آشپزخانه زیگما زیر کابینتی مدل ELINI S60 , S90 استیل
792000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود زیگما زیر کابینتی مدل      ELINI S60 ,  S90</h4><p>قیمت یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب های ما به هنگام خرید یک کالا بشمار می رود. این مورد در رابطه با لوازم بزرگ منزل از جمله هود آشپزخانه نیزصادق است. هود های زیر کابینتی به دلیل قیمت ارزان و اشغال فضای کم همچنان محبوبیت خود را در میان خریداران حفظ کرده اند. این مدل از هودهای آشپزخانه نیز همگام با سایر انواع هود با پیشرفت تکنولوژی تغیرات قابل توجهی یافته اند از جمله مدل  ELINI که از لحاظ روشنایی، نوع فیلتر و قدرت مکش تفاوت قابل توجهی با سایر مدل های مشابه دارد و در این متن تصمیم به معرفی آن به شما عزیزان را داریم.</p><p>این هود زیر کابینتی با سایزبندی 60 و 90 سانتی متر تولید می شود ومناسب قرار گیری بالای اجاق هایی با طول سایزهای یاد شده (60 و 90) و یا کوچکتر است. نمای ظاهری دستگاه تمام استیل و درخشان بوده و به راحتی قابل نظافت است همچنین صفحه کلید فشاری آن در میانه ی نوار جلویی هود آشپزخانه نصب شده است و دارای پنج کلید که شامل روشن و خاموشی دستگاه، روشنایی، تنظیم دور موتور و میزان مکش هود می شود. روشنایی مورد نیاز در هنگام آشپزی از طریق دو لامپ هالوژنی پرنورتامین می شود که بر روی صفحه ی مکش تعبیه شده اند.</p><p>اغلب هنگامی که در رابطه با هود های زیر کابینتی تحقیق می کنیم صدای بلند را یکی از معایب آنها بر می شمارند ولی در این مدل به دلیل به کارگیری فن آوری نوین، میزان صدای تولید شده توسط دستگاه  کم بوده و 69 دسی بل است.</p><p>همان گونه که در کلیه اجزا این هود آشپزخانه پیشرفت قابل توجهی  مشاهده می شود، موتور آن نیز پر قدرت بوده ودارای قدرت مکش 450 متر مکعب بر ساعت است و در سه حالت (سه دور) قابلیت تنظیم دارد. نوع پروانه موتور از جنس پلاستیک و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است.</p><p>دو  فیلتر از نوع آلومینیومی و دارای دوام بالابر روی آن نصب شده اند و می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، آنها را با آب گرم و صابون یا مواد پاک کننده ملایم شستشو داد و یا در صورت نیاز تعویض کرد. با نصب فیلتر زغالی نیز می توان محیطی سالم تر فراهم آورد.</p><p>پس از خرید این هود خارجی از دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش آن در سراسر کشور بهره مند خواهید شد.</p><p>کمپانی زیگما یکی از تولید کنندگان موفق در عرصه ی ساخت لوازم خانگی از جمله هود آشپزخانه، فر، کشو گرم کن و... است. این شرکت ایتالیایی با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت به موفقیت قابل توجهی درعرصه ی جهانی دست یافته است.</p>
  • هود آشپزخانه زیگما زیر کابینتی مدل ELINI S60 ,  S90 استیل

هود آشپزخانه زیگما زیر کابینتی مدل ELINI S60 , S90 استیل

سایزبندی کالا: 60 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
زیگما
کشور سازنده
ايتاليا

معرفی محصول:

هود زیگما زیر کابینتی مدل      ELINI S60 ,  S90

قیمت یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب های ما به هنگام خرید یک کالا بشمار می رود. این مورد در رابطه با لوازم بزرگ منزل از جمله هود آشپزخانه نیزصادق است. هود های زیر کابینتی به دلیل قیمت ارزان و اشغال فضای کم همچنان محبوبیت خود را در میان خریداران حفظ کرده اند. این مدل از هودهای آشپزخانه نیز همگام با سایر انواع هود با پیشرفت تکنولوژی تغیرات قابل توجهی یافته اند از جمله مدل  ELINI که از لحاظ روشنایی، نوع فیلتر و قدرت مکش تفاوت قابل توجهی با سایر مدل های مشابه دارد و در این متن تصمیم به معرفی آن به شما عزیزان را داریم.

این هود زیر کابینتی با سایزبندی 60 و 90 سانتی متر تولید می شود ومناسب قرار گیری بالای اجاق هایی با طول سایزهای یاد شده (60 و 90) و یا کوچکتر است. نمای ظاهری دستگاه تمام استیل و درخشان بوده و به راحتی قابل نظافت است همچنین صفحه کلید فشاری آن در میانه ی نوار جلویی هود آشپزخانه نصب شده است و دارای پنج کلید که شامل روشن و خاموشی دستگاه، روشنایی، تنظیم دور موتور و میزان مکش هود می شود. روشنایی مورد نیاز در هنگام آشپزی از طریق دو لامپ هالوژنی پرنورتامین می شود که بر روی صفحه ی مکش تعبیه شده اند.

اغلب هنگامی که در رابطه با هود های زیر کابینتی تحقیق می کنیم صدای بلند را یکی از معایب آنها بر می شمارند ولی در این مدل به دلیل به کارگیری فن آوری نوین، میزان صدای تولید شده توسط دستگاه  کم بوده و 69 دسی بل است.

همان گونه که در کلیه اجزا این هود آشپزخانه پیشرفت قابل توجهی  مشاهده می شود، موتور آن نیز پر قدرت بوده ودارای قدرت مکش 450 متر مکعب بر ساعت است و در سه حالت (سه دور) قابلیت تنظیم دارد. نوع پروانه موتور از جنس پلاستیک و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است.

دو  فیلتر از نوع آلومینیومی و دارای دوام بالابر روی آن نصب شده اند و می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، آنها را با آب گرم و صابون یا مواد پاک کننده ملایم شستشو داد و یا در صورت نیاز تعویض کرد. با نصب فیلتر زغالی نیز می توان محیطی سالم تر فراهم آورد.

پس از خرید این هود خارجی از دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش آن در سراسر کشور بهره مند خواهید شد.

کمپانی زیگما یکی از تولید کنندگان موفق در عرصه ی ساخت لوازم خانگی از جمله هود آشپزخانه، فر، کشو گرم کن و... است. این شرکت ایتالیایی با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت به موفقیت قابل توجهی درعرصه ی جهانی دست یافته است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا ELINI S60 , S90
نوع هود زیر کابینتی
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف
گارانتی 18 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 450 متر مکعب در ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 2 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور 69 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ معمولی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و 90 سانتی متر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 60 و 90 سانتی متر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر
سایر قابلیت ها
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • ساخت ایتالیا
  • دارای استیل ضد زنگ
  • دارای صفحه کلید فشاری
  • مجهز به دو موتور پر قدرت
  • دارای فیلتر چربی آلومینیومی
  • قابلیت کارکرد با فیلتر ذغالی

سوالات و نظرات

comment
على

قيمت ٩٠ سانتى چند است؟و چند سانتيمتر از جلو تا عقب؟ مرسى

مدیر سایت

کاربر غزیز سلام لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 021-95111400

فروشگاه کاشانه

بسیار عالیه ممنون از توضیحاتتون

مدیر سایت

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه