هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2022U مشکی
6585500 موجود
توضیح محصول: <h4>هود بیمکث مورب مدل B2022U</h4><p>در هنگام خرید منزل، آشپزخانه نخستین مکانی است که پس از ورود به آنجا می رویم. چیدمان کابینت ها و مکان قرار گیری لوازم اساسی در آن اهمیت فراوانی دارد. برای تهیه این کالاها نیاز به راهنمایی جهت انتخاب درست و متناسب با بودجه ی در نظر گرفته شده داریم. مکان قرار گیری هود و اجاق گاز در آشپزخانه یکی از این چالش ها است.</p><p> سلیقه و اولویتهای افراد نیز در زمینه ی خرید آنها متفاوت بوده و تنوع موجود در بازار تقریبا پاسخگوی کلیه نیازها است. هودهای مورب یا زاویه داراز جدیدترین مدلهای عرضه شده هستند، که نحوه ی قرار گیری آنها بر روی دیوار با زاویه ی 45 درجه است. شاید به دلیل مورب بودن نسبت به قدرت مکش آنها مطمئن نباشیم ولی اگر در انتخاب خود دقت کنیم و به موتور هود توجه کرده تا متناسب با میزان کاربری ما از آن باشد، این نگرانی برطرف خواهد شد و به راحتی می توان از مزایای هودهای مورب که شامل تنوع در رنگ،مدل، قیمت، عدم اصابت سر با هود در هنگام استفاده از اجاق گاز و... است، بهره گرفت.</p><p>هود بیمکث مورب مدل 2022 دارای سایز 90 سانتی متر بوده و جهت قرار گیری بالای اجاق هایی با طول90 سانتی متر و یا کوچکتر به کار برده می شود. صفحه کلید آن لمسی بوده و بر روی درب اتوماتیک هود نصب شده است. میزان صدای دستگاه در دور کند تقریبا 52 دسی بل و در دور تند حدودا 68 دسی بل است که این ارقام نشان دهنده کم صدا بودن هود و در نتیجه آرامش بیشتر در آشپزخانه و محیط منزل است. </p><p>هود 2022 دارای دو لامپ تعبیه شده در درب اتوماتیک است که کم مصرف و مجهز به تکنولوژی SMD هستند.                                                                         </p><p> میزان مصرف آن نیز 200 وات بوده و سرعت موتور در چهادور قابل تنظیم است. قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر ساعت است که اگر کلیه ی این ارقام را در کنار یکدیگر قرار دهیم، هودی کم مصرف و پر قدرت می یابیم.</p><p> دستگاه دارای سه فیلتر آلومینیومی بوده که به دلیل نوع متریال آنها عمر طولانی و قابلیت شستشو یا تعویض نیز دارند. درب اتوماتیک هود دستگاه را از وسط به دو نیمه تقسیم می کند که با روشن و خاموشی آن باز و بسته می شود. </p><p>نمای ظاهری مدل 2022 شیشه ی سکوریت شده است. از آنجا که مشکی یک رنگ خنثی بوده و در چیدمان قابلیت ترکیب و هماهنگی با سایر اجزا را دارد خرید این هود جهت نصب در آشپزخانه می تواند انتخابی مناسب باشد. هود دارای ریموت کنترل جهت استفاده از راه دور است.</p><p> 24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور از مزایای خرید این هود است.                                     </p><p>شرکت بیمکث تولید کننده نام آشنای ایرانی، تولید کننده این هود است که موفق به کسب نشان ایزو 9001  و بسیاری افتخارات دیگر در زمینه تجهیزات آشپزخانه شده است.</p>
  • هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2022U  مشکی

هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2022U مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث مورب مدل B2022U

در هنگام خرید منزل، آشپزخانه نخستین مکانی است که پس از ورود به آنجا می رویم. چیدمان کابینت ها و مکان قرار گیری لوازم اساسی در آن اهمیت فراوانی دارد. برای تهیه این کالاها نیاز به راهنمایی جهت انتخاب درست و متناسب با بودجه ی در نظر گرفته شده داریم. مکان قرار گیری هود و اجاق گاز در آشپزخانه یکی از این چالش ها است.

سلیقه و اولویتهای افراد نیز در زمینه ی خرید آنها متفاوت بوده و تنوع موجود در بازار تقریبا پاسخگوی کلیه نیازها است. هودهای مورب یا زاویه داراز جدیدترین مدلهای عرضه شده هستند، که نحوه ی قرار گیری آنها بر روی دیوار با زاویه ی 45 درجه است. شاید به دلیل مورب بودن نسبت به قدرت مکش آنها مطمئن نباشیم ولی اگر در انتخاب خود دقت کنیم و به موتور هود توجه کرده تا متناسب با میزان کاربری ما از آن باشد، این نگرانی برطرف خواهد شد و به راحتی می توان از مزایای هودهای مورب که شامل تنوع در رنگ،مدل، قیمت، عدم اصابت سر با هود در هنگام استفاده از اجاق گاز و... است، بهره گرفت.

هود بیمکث مورب مدل 2022 دارای سایز 90 سانتی متر بوده و جهت قرار گیری بالای اجاق هایی با طول90 سانتی متر و یا کوچکتر به کار برده می شود. صفحه کلید آن لمسی بوده و بر روی درب اتوماتیک هود نصب شده است. میزان صدای دستگاه در دور کند تقریبا 52 دسی بل و در دور تند حدودا 68 دسی بل است که این ارقام نشان دهنده کم صدا بودن هود و در نتیجه آرامش بیشتر در آشپزخانه و محیط منزل است.

هود 2022 دارای دو لامپ تعبیه شده در درب اتوماتیک است که کم مصرف و مجهز به تکنولوژی SMD هستند.                                                                         

میزان مصرف آن نیز 200 وات بوده و سرعت موتور در چهادور قابل تنظیم است. قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر ساعت است که اگر کلیه ی این ارقام را در کنار یکدیگر قرار دهیم، هودی کم مصرف و پر قدرت می یابیم.

دستگاه دارای سه فیلتر آلومینیومی بوده که به دلیل نوع متریال آنها عمر طولانی و قابلیت شستشو یا تعویض نیز دارند. درب اتوماتیک هود دستگاه را از وسط به دو نیمه تقسیم می کند که با روشن و خاموشی آن باز و بسته می شود.

نمای ظاهری مدل 2022 شیشه ی سکوریت شده است. از آنجا که مشکی یک رنگ خنثی بوده و در چیدمان قابلیت ترکیب و هماهنگی با سایر اجزا را دارد خرید این هود جهت نصب در آشپزخانه می تواند انتخابی مناسب باشد. هود دارای ریموت کنترل جهت استفاده از راه دور است.

24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور از مزایای خرید این هود است.                                    

شرکت بیمکث تولید کننده نام آشنای ایرانی، تولید کننده این هود است که موفق به کسب نشان ایزو 9001  و بسیاری افتخارات دیگر در زمینه تجهیزات آشپزخانه شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2022U
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور پرقدرت و کم صدا
نقاط ضعف فاقد سنسور دود و گاز
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور 58-63 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 3 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود بیمکث مورب مدل B2022U  مشکی

مزایا و معایب:

  • مجهز به جک برقی
  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه