هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2038 U Forma مشکی
4946300 موجود
توضیح محصول: <p>هود بیمکث مورب مدل  B 2038 U   Forma مشکی</p><p>هود در آشپزخانه یکی از ابزارهای اساسی مورد نیاز کدبانواست که اغلب جهت کاهش آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر مدل های متنوعی در بازار وارد شده که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند.  انواع مدل های مورب نیز به دلیل نوع طراحی نمایانگر حرکت سیال و مداوم بوده و سبب ایجاد حس لطافت در محیط می شوند که کاملا با روحیه ی کاربردستگاه مطابقت دارند.</p><p>هود مدل 2038 نیز زیر گروه مدل های مورب است که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسبی بوده، همچنین با سایز 90 سانتی متر تولید می شود و بالای اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچک ترقرار می گیرد. صفحه اصلی (مکش) مشکی رنگ و از جنس شیشه ی سکوریت شده است و انحنا در دو ضلع آن و درب کاملا به چشم می خورد که سبب هماهنگی کلی دستگاه شده است. درب هود در وسط تعبیه شده و صفحه کلید نیز بر روی آن قرار دارد که کلید ها کاملا لمسی بوده و شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک(فعال سازی سنسور دود و گاز) است. ریموت کنترل همراه دستگاه کار با آن را از راه دور نیز امکان پذیر می سازد.</p><p> در قسمت زیرین صفحه ی اصلی، دو لامپ SMD تعبیه شده اند که این لامپ ها کم مصرف و پر نور هستند. </p><p>این مدل با داشتن دامنه صوتی 58 الی 68 دسی بل  از دسته هودهای کم صدا موجود در بازار به شمار می رود. در رابطه با دیگرمشخصات فنی دستگاه نیز باید گفت که قدرت مکش آن 600 متر مکعب بر ساعت و میزان مصرف انرژی 200 وات است همچنین دور موتور در چهار حالت قابل تنظیم بوده یا به عبارتی چهار سرعته است.</p><p>مدل Forma دارای یک فیلتر آلومینیومی بوده که در زیر درب کالا قرارگرفته است و دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارد. همچنین  پیشنهاد ما این است که جهت کارایی بهتر هود ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آن را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلتر نیز وجود دارد.</p><p>در رابطه با سنسورنیزهمواره اتومات آن را فعال کرده و از این مزیت جهت آسایش خیال خود بهره مند شوید.</p><p>همچنین این کالا دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور است.</p><p>بیمکث یکی از برندهای برتر ایرانی در عرصه تولید هود آشپزخانه، با بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه موفق به کسب عنوان واحد نمونه سالهای1381،1380 و 1391 شده  و کاخانه جات خود را مجهز به جدیدترین ماشین آلات همراه با بهره گیری از تیم متخصص مهندسی در زمینه طراحی کرده، تا کالاهایی شایسته رقابت با دیگر محصولات مشابه در بازار عرضه کند.   </p>
  • هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2038 U Forma مشکی

هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2038 U Forma مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث مورب مدل  B 2038 U   Forma مشکی

هود در آشپزخانه یکی از ابزارهای اساسی مورد نیاز کدبانواست که اغلب جهت کاهش آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر مدل های متنوعی در بازار وارد شده که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند.  انواع مدل های مورب نیز به دلیل نوع طراحی نمایانگر حرکت سیال و مداوم بوده و سبب ایجاد حس لطافت در محیط می شوند که کاملا با روحیه ی کاربردستگاه مطابقت دارند.

هود مدل 2038 نیز زیر گروه مدل های مورب است که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسبی بوده، همچنین با سایز 90 سانتی متر تولید می شود و بالای اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچک ترقرار می گیرد. صفحه اصلی (مکش) مشکی رنگ و از جنس شیشه ی سکوریت شده است و انحنا در دو ضلع آن و درب کاملا به چشم می خورد که سبب هماهنگی کلی دستگاه شده است. درب هود در وسط تعبیه شده و صفحه کلید نیز بر روی آن قرار دارد که کلید ها کاملا لمسی بوده و شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک(فعال سازی سنسور دود و گاز) است. ریموت کنترل همراه دستگاه کار با آن را از راه دور نیز امکان پذیر می سازد.

 در قسمت زیرین صفحه ی اصلی، دو لامپ SMD تعبیه شده اند که این لامپ ها کم مصرف و پر نور هستند.

این مدل با داشتن دامنه صوتی 58 الی 68 دسی بل  از دسته هودهای کم صدا موجود در بازار به شمار می رود. در رابطه با دیگرمشخصات فنی دستگاه نیز باید گفت که قدرت مکش آن 600 متر مکعب بر ساعت و میزان مصرف انرژی 200 وات است همچنین دور موتور در چهار حالت قابل تنظیم بوده یا به عبارتی چهار سرعته است.

مدل Forma دارای یک فیلتر آلومینیومی بوده که در زیر درب کالا قرارگرفته است و دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارد. همچنین  پیشنهاد ما این است که جهت کارایی بهتر هود ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آن را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلتر نیز وجود دارد.

در رابطه با سنسورنیزهمواره اتومات آن را فعال کرده و از این مزیت جهت آسایش خیال خود بهره مند شوید.

همچنین این کالا دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور است.

بیمکث یکی از برندهای برتر ایرانی در عرصه تولید هود آشپزخانه، با بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه موفق به کسب عنوان واحد نمونه سالهای1381،1380 و 1391 شده  و کاخانه جات خود را مجهز به جدیدترین ماشین آلات همراه با بهره گیری از تیم متخصص مهندسی در زمینه طراحی کرده، تا کالاهایی شایسته رقابت با دیگر محصولات مشابه در بازار عرضه کند.  

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B 2038 U Forma
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور پرقدرت و کم صدا
نقاط ضعف فاقد جک
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-68 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی ندارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها دارای سنسور دود و گرما
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هودبیمکث مورب مدل B2038U

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای 2 عدد سنسور حساس به بو ، دود و گاز
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه