هود آشپزخانه بیمكث مورب مدل B2023U مشکی
6645500 موجود
توضیح محصول: <h4>هود بیمکث مورب مدل B2023U</h4><p>آشپزخانه مکان تردد همه افراد خانواده است، سهولت بکارگیری کلیه وسایل موجود در آن سبب افزایش روز افزون تکنولوژی در صنعت تولیدی مربوط به این بخش شده است.یکی از موارد این پیشرفت، تجهیز لوازم آشپزخانه به تکنولوژی اتوماتیک است که در این میان برخی از مدلهای هودها نیز مجهز به این سیستم شده اند.                                    </p><p>هودی که امروز جهت راهنمایی انتخاب خرید برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، هود بیمکث مورب مدل 2023 است که علاوه بر قیمت مناسب، ظاهری مدرن و شیک دارد. این هود دارای 90 سانتی متر پهنا بوده و نمایی محدب شکل از جنس شیشه ی سکوریت شده دارد که به آسانی و با مواد پاک کننده ارزان قیمت تمیز می شود. همچنین زاویه دار بودن مدل 2023 سبب افزایش ضریب امنیت و کاهش احتمال برخورد سر در هنگام آشپزی با هود شده است.</p><p>نکته حائز اهمیت در این کالا درب اتوماتیک نصب شده بر روی آن است که همراه با روشن و خاموش کردن هود به راحتی باز و بسته می شود. صفحه کلید لمسی نیز بر روی درب قرار دارد و شامل کلیدهای                          </p><p>- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN                                            </p><p>- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT </p><p>- تنظیم زمان دستگاه  TIME</p><p>و نمایشگر دیجیتال است.                                                                                                  </p><p>به دلیل دامنه صوتی 52 تا 68 دسی بل هود صدای آن کم بوده و می توان با آرامش بیشتر ی به امور منزل پرداخت. روشنایی صفحه ی اجاق گاز از طریق دو لامپ که مجهز به تکنولوژی SMD هستند، تامین می شود. این لامپها در قسمت زیرین درب اتومات دستگاه قرار دارند و هنگام باز شدن آن قابل استفاده بوده و محیط گسترده تری را روشن می کنند. از دیگر مشخصات فنی مدل 2023 می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت  یا  به عبارتی تعداد دور موتور 4، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است.                              </p><p>مدل 2023 دارای سه فیلتر آلومینیومی با قابلیت تعویض و شستشو است که در زیر درب نصب شده و عدم مشاهده ی آنها در هنگام روشن بودن دستگاه سبب حفظ زیبایی و یکپارچگی هود می شود.                                                    </p><p>جهت سهولت بیشتر برای استفاده از هود و کنترل آن از راه دور می توان از ریموت کنترل استفاده کرد. این کالا به دلیل طراحی ارگونومیک و زاویه دار بودن در ظاهر کلی و صفحه اصلی، پیشنهاد فامیلا کالا به خریداران عزیز به خصوص بانوان خوش سلیقه ی ایرانی است. همچنین دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور است.                          </p><p>بیمکث تولید کننده ی برتر سالهای 1380-1381 و 1391، طراح و سازنده این هود است. نام این شرکت بر روی هودهای آشپزخانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب را یاد آوری می کند.</p>
  • هود آشپزخانه بیمكث مورب مدل B2023U  مشکی

هود آشپزخانه بیمكث مورب مدل B2023U مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث مورب مدل B2023U

آشپزخانه مکان تردد همه افراد خانواده است، سهولت بکارگیری کلیه وسایل موجود در آن سبب افزایش روز افزون تکنولوژی در صنعت تولیدی مربوط به این بخش شده است.یکی از موارد این پیشرفت، تجهیز لوازم آشپزخانه به تکنولوژی اتوماتیک است که در این میان برخی از مدلهای هودها نیز مجهز به این سیستم شده اند.                                    

هودی که امروز جهت راهنمایی انتخاب خرید برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، هود بیمکث مورب مدل 2023 است که علاوه بر قیمت مناسب، ظاهری مدرن و شیک دارد. این هود دارای 90 سانتی متر پهنا بوده و نمایی محدب شکل از جنس شیشه ی سکوریت شده دارد که به آسانی و با مواد پاک کننده ارزان قیمت تمیز می شود. همچنین زاویه دار بودن مدل 2023 سبب افزایش ضریب امنیت و کاهش احتمال برخورد سر در هنگام آشپزی با هود شده است.

نکته حائز اهمیت در این کالا درب اتوماتیک نصب شده بر روی آن است که همراه با روشن و خاموش کردن هود به راحتی باز و بسته می شود. صفحه کلید لمسی نیز بر روی درب قرار دارد و شامل کلیدهای                         

- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN                                           

- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT

- تنظیم زمان دستگاه  TIME

و نمایشگر دیجیتال است.                                                                                                 

به دلیل دامنه صوتی 52 تا 68 دسی بل هود صدای آن کم بوده و می توان با آرامش بیشتر ی به امور منزل پرداخت. روشنایی صفحه ی اجاق گاز از طریق دو لامپ که مجهز به تکنولوژی SMD هستند، تامین می شود. این لامپها در قسمت زیرین درب اتومات دستگاه قرار دارند و هنگام باز شدن آن قابل استفاده بوده و محیط گسترده تری را روشن می کنند. از دیگر مشخصات فنی مدل 2023 می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت  یا  به عبارتی تعداد دور موتور 4، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است.                              

مدل 2023 دارای سه فیلتر آلومینیومی با قابلیت تعویض و شستشو است که در زیر درب نصب شده و عدم مشاهده ی آنها در هنگام روشن بودن دستگاه سبب حفظ زیبایی و یکپارچگی هود می شود.                                                    

جهت سهولت بیشتر برای استفاده از هود و کنترل آن از راه دور می توان از ریموت کنترل استفاده کرد. این کالا به دلیل طراحی ارگونومیک و زاویه دار بودن در ظاهر کلی و صفحه اصلی، پیشنهاد فامیلا کالا به خریداران عزیز به خصوص بانوان خوش سلیقه ی ایرانی است. همچنین دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور است.                          

بیمکث تولید کننده ی برتر سالهای 1380-1381 و 1391، طراح و سازنده این هود است. نام این شرکت بر روی هودهای آشپزخانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب را یاد آوری می کند.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2023U
نوع هود مورب
نقاط قوت 3 عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
نقاط ضعف فاقد سنسور دود و گاز
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-68 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 3 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هود آشپزخانه بیمكث مورب مدل B2023U  مشکی

مزایا و معایب:

  • مجهز به جک برقی
  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه